Olen alueella ja kiinnostaisi löytyykö arkisin tai edes viikonloppuisin kunnollista yöelämään tai edes kunnon baaria alueelta?
Somero/Jokioinen yöelämä?
12
708
Vastaukset
- somejoki
Pysy kotona vaan, ei sua jaksa kukaan katsella.
- BaariinTahdonMennäNy
olipas tervettulut olo, onko kaikki yhtä ahdasmielisiä vai onko normaalejakin ihmisiä alueella?
- ihmisiävaan
Hyvin kuvaa "somejoki" alueen yleistä ilmapiiriä....
- BaariinTahdonMennäNy
Eli ei suositeltavia paikkoja?
- voi mennä
Vähikkälän baari on
- tervakoski nolo
Tänne saakka tarttee tulla perseilemään.
- BaariinTahdonMennäNy
En löytänyt googlettamalla "vähikkälän baari" muuta kuin toisen suoli24 ketjun, olisiko tarkempaa tietoa kuten vaikka osoite tai www / fb sivu tai jotain?
- Alkkusvaaan75
hiljaista on....
- Pelokasta
Blaah
- ----------
somerolla sijaitsevalla esakallio-nimisellä tanssipaikalla kävin viimekesänä, aika viihtyisä paikka.
en tiedä onko talvella toimintaa. silloin kesällä oli muutama livebändi. - uteliasss
Mites Jokioisten tilanne?
- Paras grillieväs
Somerolla hesellä maan parhaat hampparit ja ranskalaiset.Miinuksena, hirveet jonot siellä aina.Mutta missään en ole syönyt niin hyviä grillieväitä.Muut vastaavat pikaruokaketjut vois ottaa mallia somerolta.NNNJAMM!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 622541
- 422339
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1812167Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?222053- 901789
- 661336
Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli3031287Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?571190Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p601123- 171076