Moi
Vuodenvaihteessa alkaa uuden keittiön rakentaminen: Vajaa 5 metriä yhdellä seinällä, toisella tilaa 2m (kylmäkoneet yms.) ja lisäksi noin 3 m * 1,2 m saareke. 80 cm induktio, leveä allas, kaksi uuniyksikköä, Festivo 120 cm - nämä tavoitteena.
Esitteiden kautta tutustuttu toimittajiin, materiaaleihin, tietoa hankittu ja Espoon Suomenojan ympäristön 10 liikettä kierretty. Kaksi suunnittelusessiota pidetty - suunnitelmia ei vielä ole nähty - eikä kokonaishintaakaan. Hiukka hirvittää...
Otsikon mukaiset ovat kaikki mukana syynissä - edullisemmat vaihtoehdot. Kvik Lommilasta saatiin taannoin aivan loistava esittely heidän tuotteisiin. Noblessan myyjä (ei Keittömaa) vaikutti todella ammattitaitoiselta. Gigantin/Epoq tuotteista toistaiseksi vain esite, netti ja malliryhmien tarkastelun kautta saatuja "kokemuksia".
Em. aika pitkän johdannon jälkeen kysymys:
Kenelläkään kokemuksia Epoq-keittiöistä?
Saitteko hyvää suunnittelua? Onnistuiko toimitus?
Kirosiko timpuri? Tyydyttääkö laatu?
Noblessasta ihmiset ovat jakaneet kokemuksiaan jonkin verran. Noblessa erittäin kattava valikoima - hienoja, yksityiskohtia ja ratkaisujakin. Yhtään vertailukelpoista hinta-kokoonpanoa vaan en ole vielä saanut. Kvik herättää tunteita - puoleen ja toiseen. Me kyllä tsekkaamme tämän. XL, ja jopa XXL kiinnostavat.
Toinen kysymys:
Noblessa tuotteena. Ruusut, risut?
Kiitos,
-E
Epoq, Noblessa, Kvik
6
2480
Vastaukset
Noh,
eikö kellään ole Epoq tai Noblessa -keittiötä?
Vai ovatko ne niin standardeja, persoonattomia, ettei ole mitään sanottavaa :)
-E- 2/2014
Ota tarjous Domus-keittiöstä. Et pety.
Perusteluita?
Kaikista mahdollisista ei ihmisikä riitä tarjouksia pyytämään - mutta hyvästä vinkistä vielä muutamalta muultakin voisi kysäistä, nyt kun piirrokset ja oman "must have" -tyyppiset reunaehdot alkaa olemaan selvillä ja kirjattuna.
Miksi Domus - pros & cons?
uudistan alkup. kysymyksen:
Jos jollakulla jo on Epoq-keittiö, kertokaa kokemuksista, kiitos!
Ja sama Noblessan kohdalla - kertokaa itse tuotteesta ennen kaikkea... toimittajiahan on useita.
-E- kaapittaja
sun_sailor kirjoitti:
Perusteluita?
Kaikista mahdollisista ei ihmisikä riitä tarjouksia pyytämään - mutta hyvästä vinkistä vielä muutamalta muultakin voisi kysäistä, nyt kun piirrokset ja oman "must have" -tyyppiset reunaehdot alkaa olemaan selvillä ja kirjattuna.
Miksi Domus - pros & cons?
uudistan alkup. kysymyksen:
Jos jollakulla jo on Epoq-keittiö, kertokaa kokemuksista, kiitos!
Ja sama Noblessan kohdalla - kertokaa itse tuotteesta ennen kaikkea... toimittajiahan on useita.
-EUnohda nuo liikkeet.
Tilaa puusepältä mittatilaus kalusteet.
Jää tuo myyntiliike pois välistä niin yllätyt hinnasta.
Ja laatua saat juuri sellaista kun haluat. kaapittaja kirjoitti:
Unohda nuo liikkeet.
Tilaa puusepältä mittatilaus kalusteet.
Jää tuo myyntiliike pois välistä niin yllätyt hinnasta.
Ja laatua saat juuri sellaista kun haluat.Niin,
mielessä on kyllä käynyt tämäkin vaihtoehto.
Toistaiseksi on jäänyt tarjonta täällä Espoossa kartoittamatta, koska mielikuvani on se, että ovat kalliita. Ehkä olen väärässä.
Jos on vinkkejä täyden palvelun puuseppätalosta, jossa hyvä suunnittelu ja takuuvarma toimitus, niin mielelläni sellaisesta kuulen. Ymmärtääkseni kuitenkin käyttävät kotimaisia valmisovia sekä tasoja. Rungotko sitten väsätään itse? Entä laatikostot?
-E- kaapittaja
sun_sailor kirjoitti:
Niin,
mielessä on kyllä käynyt tämäkin vaihtoehto.
Toistaiseksi on jäänyt tarjonta täällä Espoossa kartoittamatta, koska mielikuvani on se, että ovat kalliita. Ehkä olen väärässä.
Jos on vinkkejä täyden palvelun puuseppätalosta, jossa hyvä suunnittelu ja takuuvarma toimitus, niin mielelläni sellaisesta kuulen. Ymmärtääkseni kuitenkin käyttävät kotimaisia valmisovia sekä tasoja. Rungotko sitten väsätään itse? Entä laatikostot?
-Eriippuu tapauksesta.
jotkut ostaa rungot ja tekee ovet
jotku tekee rungot ja ostaa ovet
jotkut ostaa rungot ja ovet.
jotkut tekee rungot ja ovet.
laatikko mekanismit ostetaan ja tehdään siihen pohjat jne....
harvoin pienemmissä firmoissa mitään mallistoja, tehdään mitä tilataan......
en eteläsuomen firmoja tunne niin en sen enempää mainostakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394