Epoq, Noblessa, Kvik

Moi
Vuodenvaihteessa alkaa uuden keittiön rakentaminen: Vajaa 5 metriä yhdellä seinällä, toisella tilaa 2m (kylmäkoneet yms.) ja lisäksi noin 3 m * 1,2 m saareke. 80 cm induktio, leveä allas, kaksi uuniyksikköä, Festivo 120 cm - nämä tavoitteena.

Esitteiden kautta tutustuttu toimittajiin, materiaaleihin, tietoa hankittu ja Espoon Suomenojan ympäristön 10 liikettä kierretty. Kaksi suunnittelusessiota pidetty - suunnitelmia ei vielä ole nähty - eikä kokonaishintaakaan. Hiukka hirvittää...

Otsikon mukaiset ovat kaikki mukana syynissä - edullisemmat vaihtoehdot. Kvik Lommilasta saatiin taannoin aivan loistava esittely heidän tuotteisiin. Noblessan myyjä (ei Keittömaa) vaikutti todella ammattitaitoiselta. Gigantin/Epoq tuotteista toistaiseksi vain esite, netti ja malliryhmien tarkastelun kautta saatuja "kokemuksia".

Em. aika pitkän johdannon jälkeen kysymys:

Kenelläkään kokemuksia Epoq-keittiöistä?
Saitteko hyvää suunnittelua? Onnistuiko toimitus?
Kirosiko timpuri? Tyydyttääkö laatu?

Noblessasta ihmiset ovat jakaneet kokemuksiaan jonkin verran. Noblessa erittäin kattava valikoima - hienoja, yksityiskohtia ja ratkaisujakin. Yhtään vertailukelpoista hinta-kokoonpanoa vaan en ole vielä saanut. Kvik herättää tunteita - puoleen ja toiseen. Me kyllä tsekkaamme tämän. XL, ja jopa XXL kiinnostavat.

Toinen kysymys:
Noblessa tuotteena. Ruusut, risut?

Kiitos,
-E

6

2480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh,
      eikö kellään ole Epoq tai Noblessa -keittiötä?
      Vai ovatko ne niin standardeja, persoonattomia, ettei ole mitään sanottavaa :)
      -E

    • 2/2014

      Ota tarjous Domus-keittiöstä. Et pety.

      • Perusteluita?
        Kaikista mahdollisista ei ihmisikä riitä tarjouksia pyytämään - mutta hyvästä vinkistä vielä muutamalta muultakin voisi kysäistä, nyt kun piirrokset ja oman "must have" -tyyppiset reunaehdot alkaa olemaan selvillä ja kirjattuna.

        Miksi Domus - pros & cons?

        uudistan alkup. kysymyksen:
        Jos jollakulla jo on Epoq-keittiö, kertokaa kokemuksista, kiitos!
        Ja sama Noblessan kohdalla - kertokaa itse tuotteesta ennen kaikkea... toimittajiahan on useita.

        -E


      • kaapittaja
        sun_sailor kirjoitti:

        Perusteluita?
        Kaikista mahdollisista ei ihmisikä riitä tarjouksia pyytämään - mutta hyvästä vinkistä vielä muutamalta muultakin voisi kysäistä, nyt kun piirrokset ja oman "must have" -tyyppiset reunaehdot alkaa olemaan selvillä ja kirjattuna.

        Miksi Domus - pros & cons?

        uudistan alkup. kysymyksen:
        Jos jollakulla jo on Epoq-keittiö, kertokaa kokemuksista, kiitos!
        Ja sama Noblessan kohdalla - kertokaa itse tuotteesta ennen kaikkea... toimittajiahan on useita.

        -E

        Unohda nuo liikkeet.
        Tilaa puusepältä mittatilaus kalusteet.
        Jää tuo myyntiliike pois välistä niin yllätyt hinnasta.
        Ja laatua saat juuri sellaista kun haluat.


      • kaapittaja kirjoitti:

        Unohda nuo liikkeet.
        Tilaa puusepältä mittatilaus kalusteet.
        Jää tuo myyntiliike pois välistä niin yllätyt hinnasta.
        Ja laatua saat juuri sellaista kun haluat.

        Niin,
        mielessä on kyllä käynyt tämäkin vaihtoehto.
        Toistaiseksi on jäänyt tarjonta täällä Espoossa kartoittamatta, koska mielikuvani on se, että ovat kalliita. Ehkä olen väärässä.
        Jos on vinkkejä täyden palvelun puuseppätalosta, jossa hyvä suunnittelu ja takuuvarma toimitus, niin mielelläni sellaisesta kuulen. Ymmärtääkseni kuitenkin käyttävät kotimaisia valmisovia sekä tasoja. Rungotko sitten väsätään itse? Entä laatikostot?
        -E


      • kaapittaja
        sun_sailor kirjoitti:

        Niin,
        mielessä on kyllä käynyt tämäkin vaihtoehto.
        Toistaiseksi on jäänyt tarjonta täällä Espoossa kartoittamatta, koska mielikuvani on se, että ovat kalliita. Ehkä olen väärässä.
        Jos on vinkkejä täyden palvelun puuseppätalosta, jossa hyvä suunnittelu ja takuuvarma toimitus, niin mielelläni sellaisesta kuulen. Ymmärtääkseni kuitenkin käyttävät kotimaisia valmisovia sekä tasoja. Rungotko sitten väsätään itse? Entä laatikostot?
        -E

        riippuu tapauksesta.
        jotkut ostaa rungot ja tekee ovet
        jotku tekee rungot ja ostaa ovet
        jotkut ostaa rungot ja ovet.
        jotkut tekee rungot ja ovet.

        laatikko mekanismit ostetaan ja tehdään siihen pohjat jne....

        harvoin pienemmissä firmoissa mitään mallistoja, tehdään mitä tilataan......
        en eteläsuomen firmoja tunne niin en sen enempää mainostakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe