emätinkipu

Mirella

Ongelmani on emätin, jota särkee ja kuumottaa. Kutinaa ei esiinny kuin vähän, enemmänkin emättimen seiniä vihlaisee aina välillä ja jomottaa.. Valkovuoto on lisääntynyt hieman. Sairastin juuri virtsatietulehduksen, jonka kuuri loppuu tänään. Virtsatessa ei kuitenkaan esiinny enää kirvelyä, eikä vatsaa kuumota. Onkohan kyse hiivatulehduksesta? Mitään näkyviä muutoksia en ole huomannut (näppyjä, rakkuloita), mutta emättimen väri on todella tummanpunainen.. Onko kenelläkään kokemusta?

5

3023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katri

      Mulla on aivan samanlaiset oireet, ainoo et menkat jäi kans pois vaikka en oo raskaana (tehnyt jo pari testiä ja menkat vaan viipyy)
      Mulla on lääkäri keskiviikkona ku tuun hulluks tän tunteen kanssa... Just toi kuumotus mahassa ja emättimessä on niin jännä ku se ei oo varsinaista kipua vaan muuten vaan epämielyttävä tunne...
      Mäkin olisin kiitollinen vastauksista...

      • Mirella

        Kerrohan sitten mitä lääkäri kertoi. Itse ajattelin odottaa vielä muutaman päivän ennen kuin menen lääkäriin, koska menkat alkavat pian ja jos se veisi oireet pois. Joskus meinaan niin käy, ainakin hiivatulehduksen aikana.


      • Katri
        Mirella kirjoitti:

        Kerrohan sitten mitä lääkäri kertoi. Itse ajattelin odottaa vielä muutaman päivän ennen kuin menen lääkäriin, koska menkat alkavat pian ja jos se veisi oireet pois. Joskus meinaan niin käy, ainakin hiivatulehduksen aikana.

        Näinpä kävi että hiivahan siellä... Sain sellaisen nielaistavan pillerin siihen ku ei oo aikaisemmin hiivaa ollut, mutta jos olis enemmän niin sit pitäis kai käyttää niitä voiteita ja muita.
        Kannattaa sunkin joko käydä apteekissa hakemassa niitä lääkkeitä siihen tai käydä lääkärissä, olo helpottaa huomattavasti!


    • satudi

      Oireesi ovat aika tarkasti hiivatulehduksen kaltaiset, varsinkin kun olet syönyt antibioottihoidon virtsatietulehdukseen. Antibioottien ongelma on useilla siinä että antibiootti tuhoaa myös "hyviä" bakteereita ja se ei tehoa hiivaan. Kun "hyviä" bakteereitakin tuhoutuu hoidon aikana hiivasolut pääsevät valloilleen ja siihen auttaa vain hiivasieneen tarkoitetut lääkkeet. Mene ihmeessä lääkäriin koska tulehduksen jatkuttua tulee tosi tukalat oltavat ja polte voi olla kovakin. Apteekistakin saa ilman reseptiä hiivatulehdukseen tarkoitettuja emätinpuikkoja mutta ne ei kaikilla aina tepsi.Lääkäri voi kirjoittaa suun kautta otettavia hyviä lääkkeitä

      • Anonyymi

        Naisen värkki on semmonen että AINA siellä on jotain vikaa ja sen jälkeen alkaa se älytön valitus kaikesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe