Onko kellään samoja ongelmia.että ilman tullessa sateiseksi ja kosteaksi niin akku purkaa ja ei starttaa? Kuivalla ja kesällä ei noita ongelmia.
nissan primeran kosteus häiriöt
1
149
Vastaukset
- vanha akkuko ?
ei kaltaisia ongelmia, kun pidän ovet kiinni, tallissakin.
mutta se on normaalia jos ovi on auki, niin aiankin p12 kuluttaa enemmän akkua jatkuvasti, kuin autot keskimäärin.
kuluttaa, vaikka sisävalo sammuukin.
mutta olisiko sinulla ikäloppu akku ? eli jos se on aina vain 10 % lataantunut ja siten purkautuu nopeasti, eli purkaa itse itsensä jos seisoo ajamattomana.
akku on kuin viinapullo, se voi lla täynnä, mutta vaikka olisi vain pieni määrä, se on yhtä tehokasta ja loppuu yllättäen.
ei siis heikkene siten kuin paristot, vaan äkkinäisesti ja jos lataa 5 amppeerin laturilla tunnin niin käynnistyy vaikka ei ole kui 10 % lataus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818