"kallitaa koirankopit" myydäähän käytettyjäkin koirankoppeja:(
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/FB76F2BF-F1BD-4592-9E7B-4157EC9D27FC/0/2582011_Koira_kuntalaisena.pdf
Kennellitto pdf sivulla 13 suomeksi ohjeet.
10. Koiran
Kopin
Malli
-
piirustus ja ohje
Koirankopin tolpparakenne tehdään 2” x
3” puutavarasta. Laudoitukseen käytetään
¾” lautaa. Katto sekä välikatto tehdään
irrotettaviksi. Seinien, lattian ja välikaton
lämmöneristeenä käytetään 5 cm vuori
-
villaa, joka kiinnitetään ripanaulotuksella.
Kopin sisäseinät ovat kovalevyä.
Heiluriluukkujen akseli kiinnitetään 5
cm yläreunasta. Luukut päällystetään
molemmin puolin kovalevyllä ja alareu
Tee se itse koirankoppi
2
5060
Vastaukset
- ollos hyvä
Jos haluat suunnitella koirankopin pohjapiirrustukset itse, hyviä inspiraation lähteitä löytyy esimerkiksi selaamalla Googlen kuvahaun antia (images.google.fi), vaikkapa haulla "dog house".
Samalla haulla löytyy löytyy myös hienoja koirankoppeja esimerkiksi Flickr.com nettisivustolta.
http://www.rakennus-opas.com/koirankopin-rakentaminen.html Tarvikkeetkin saa ilmaiseksi jos hyvin käy jos itse koppinsa väsää.
Eräs sai tunnetusta huonekaluliikeestä ilmaiseksi kyllästetyt pihalaatat vaikka ei ilmaiseksi pumminnut pihalaattoja, vaan kyseli löytyykös halvalla pihalaatoja jotakin poistoja, mukava myyjävastaava antoi jäännös erän ilmaiseksi. Pitäis ja pitäis kun huvittaa mennä laittaa laatat ruuvaten paikoilekkin muutamat ruuvit puuttuu (kaikki ruuvit heh) laatat laitoin kyllä asetellen puiseen kehikkoon paikalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145