Hei, keneen haluaisit tutustua oikeassa elämässä?

anonyymi

Melkein samalla otsikolla oli vielä töihin lähtiessäni ihan mielenkiintoinen keskustelu menossa. Miksi liene poistettu? johtuiko siitä että otsikossa puhuttiin palstalaisista? vai pyllyilikö joku taas tahallaan avauksen tärviölle?

Minä haluaisin tavata Jone Nikulan, olen jo yli-ikäinen Idolssin koelauluun, joten privatti koelaulutilaisuus hänen tuomaroimana olisi aika cool.

168

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en vastannut

Siitä se varmaan johtui ja mitä niistä puhumaankaan, muuta kuin riitaa tuli.
      Julkkikset ovat turvallisempi valinta.

• oonko jääny jostain tappelusta paitsi no niin ei kannattas humputella kaupungilla aamusta iltaan.

• minä vain

Joo, Jone on melkoisen sexy pakkaus. Nyt on hammasrivistökin kunnossa, kuin paraatin solttupojat.
      Ja palstalta edelleenkin k/k, kukas muu, kuin kultasuu.

• Tämäpäs pisti miettimään, kun en hirveästi ihannoi esim. niinsanottuja kuuluisuuksia. No, vaikka meidän oman presidenttiparin eli Saulin ja Jennin tapaisin mielelläni.

Palstalaisissakin on joitakuita joita en yhtään tunne mutta joista olisi hauska tietää ovatko oikeassa elämässä lintuja vai kaloja ;-D))). Ja kaverit olisi tietenkin joskus kiva tavata...

• Aha, sain taas ns. vihamiehen = miinustajan kannoilleni kun hiukan naukaisin tuolla lemmikkiosastossa ;-D)))

Eli omaa mieltä ei saa olla? Minä ainakaan? Hohhoijaa.

• ,,,,
        saimaantaka kirjoitti:

Aha, sain taas ns. vihamiehen = miinustajan kannoilleni kun hiukan naukaisin tuolla lemmikkiosastossa ;-D)))

Eli omaa mieltä ei saa olla? Minä ainakaan? Hohhoijaa.

Älähän tee vääräänosuvia johtopäätöksiä.

• ei ehdi

NIINPÄ, oli pyydetty poistoon, miksi,ei tietoa. Vastata piti siihen.

• kiinnostaa....

No mitä olisit vastannut?

• ,,,

Onkohan jonkun kateusvihreän poistoon pyytämä tämäkin ketju.
        Täällähän ei saa tykätä, mutta ivasanoja saa runsaasti lykätä.

• fffrrrriiiistad

Mä haluaisin tavata Juhani Tammisen ja Mikko Alatalon.
      Palstalaisista treffaisin hunksuttimen ja deeween, yhtäaikaa.

• Juhani Tammisen!?

Ei oo tosi!

• en oo stadista
        minttupuu kirjoitti:

Juhani Tammisen!?

Ei oo tosi!

On se, tsekkaisin onks hän oikeesti niin jäykkä.

• nainen
        en oo stadista kirjoitti:

On se, tsekkaisin onks hän oikeesti niin jäykkä.

En minäkään

• mää haluaisin tavata pauli hanhiniemen ja palstalaisista hatsansaan tietysti.

• määäääämäääää

Määkin haluun tavata hatsukaisen.

• määäääämäääää kirjoitti:

Määkin haluun tavata hatsukaisen.

Palstalaisista haluisin tavata kaikki kaverini ja DW:n.

Vaik DW ei varmaankaan haluis tavat mua, kun on ollut joskus potunviljelijä :D

• Vaikea kysymys. En edes tiedä kenestä puhutaan kuka ihmeen Hanhiniemi. Poliitikko, kirjailija tai tiedemies/nainen ehkä. Kansallisuudella ei väliä kunhan meillä olisi vain yhteinen kieli.Julkkiksista en piittaa enkä kauheesti ihannoi ketään. Itseäni viisaammat ihmiset on aina kiinnostavia, koska niiltä voi oppia jotain ja ne rikastuttavat elämääni. Henkistä pääomaa jaksaa aina kartuttaa.

• laulaja joka esiintyy nyt siinä ohjelmassa jota en katso joka on tosi suosittu missä on niitä laulajia ei nyt just tuu mieleen mikä se on se on tämä hanhiniemi.

• Tosi kiva mies
        tiinaex kirjoitti:

laulaja joka esiintyy nyt siinä ohjelmassa jota en katso joka on tosi suosittu missä on niitä laulajia ei nyt just tuu mieleen mikä se on se on tämä hanhiniemi.

Kolmas Nainen. Kultaseni.

• kastunut mirri

Hatsukaisen tai Hallikaisen Jukan.

• nainen

• arvatkaa kuka

Haluaisin tavata kaikki palstan naiset, kokasisin jokaista.

• joopa joopa joo-o

ja millähän eväillä? Ei maailma kiellä suuria kuulemasta.

Miehellä ei sitten ole vielä tässäkään iässä muuta tarjottavaa kuin taitamatonta kopelointia ja puoliveltto jökötin. Taitaa olla varsinainen m.....u mieheks.

• arvatkaa kuka
        joopa joopa joo-o kirjoitti:

ja millähän eväillä? Ei maailma kiellä suuria kuulemasta.

Miehellä ei sitten ole vielä tässäkään iässä muuta tarjottavaa kuin taitamatonta kopelointia ja puoliveltto jökötin. Taitaa olla varsinainen m.....u mieheks.

En mä sua kokasiskaan.

• Ehkä Antti Tuurin..

• Antti Tuuri on tosi mukava mies, avoin, miellyttävä, asiallinen, kohtelias, jne.
        Kun Antti aloitteli kirjailijan uraansa työskentelimme samassa yrityksessä.

• O - O

Ellei Helsinki ole kaukana, käy kirjamessuilla tervehtimään Antti Tuuria.

• Pirre*
        O - O kirjoitti:

Ellei Helsinki ole kaukana, käy kirjamessuilla tervehtimään Antti Tuuria.

Ikävä kyllä, nyt, Helsinki on liian kaukana, mutta kirjamessuilla oisi kiva joskus piipahtaa, joskus joskus ja sitku sitku..jne :/

• O - O
        Pirre* kirjoitti:

Ikävä kyllä, nyt, Helsinki on liian kaukana, mutta kirjamessuilla oisi kiva joskus piipahtaa, joskus joskus ja sitku sitku..jne :/

Kirjamessuja järjestetään joissain muissakin kaupungeissa. Jospa kirjamessut tulivat teidän luo. Ainakin Jyväskylässä ja Tampereella muistan käyneeni, kun ne kuviot liittyivät omaan arkeeni.

• O - O kirjoitti:

Kirjamessuja järjestetään joissain muissakin kaupungeissa. Jospa kirjamessut tulivat teidän luo. Ainakin Jyväskylässä ja Tampereella muistan käyneeni, kun ne kuviot liittyivät omaan arkeeni.

Käytiin eilen kirjamessuilla, täkäläisillä.

Olisi siellä ollut kaikenlaisia julkimoita bongattavaksi muttei kiinnostanut. Ainoa viime aikojen kiinnostava bongaukseni oli mukana seurana, keskityimme keräämään luettavaa...

• mimmimummi*
        yohuuhkaja kirjoitti:

Käytiin eilen kirjamessuilla, täkäläisillä.

Olisi siellä ollut kaikenlaisia julkimoita bongattavaksi muttei kiinnostanut. Ainoa viime aikojen kiinnostava bongaukseni oli mukana seurana, keskityimme keräämään luettavaa...

En ole käynyt ikinä kirjamessuilla...lukenut vaan niistä ja kirjailijoista joita voisi tavata siellä...milloin missäkin kaupungissa... Yllätys oli että Toni Niemisen vaimokin on kirjoittanut kirjan...ja on ehdokas palkintoon... Jenni Haukio kiinnostaa kirjailijana...
        Ihana että bongaus on tuottanut tulosta....olen aina vilpittömän iloinen jos joku bongataan..onnea

• kawe

Presidentin ja pari ministeriäkin olen tavannut, (nykyisistä).........
      Jos voisi palata historiaan Leonardo da Vinci olisi mielenkiintoinen henkilö tavata, renesanssiajan Italiassa tietysti.
      Aira Samulin ja Jorma Uotinen yhdessä, koska saisi nauraa ja pääsisi Hyrsylänmutkaan katsomaan sitä isoa sonnia pihassa.

Kun muutkin luettelee tänne kirjoittavia ottaisin joukkotapaamiseen ainakin kymmenen - en nyt nimeä - monta mukavaa löytyy...........

• Voi voi,Jorma Uotisen jolla ei ole mitään kuin iso suu ja suuret puheet,ei viihtyis
        Aira Samulinin luona ellei saisi käyttää Airan eläketaloa joka on rakennettu mainos tarkoituksessa, ei siinä Airankaan omia rahoja käytetty mutta...mutta pois koko tontilta
        Uotinen ja eiköhön Airallekkin jo tule edunvalvoja.

• ://
        orv123 kirjoitti:

Voi voi,Jorma Uotisen jolla ei ole mitään kuin iso suu ja suuret puheet,ei viihtyis
        Aira Samulinin luona ellei saisi käyttää Airan eläketaloa joka on rakennettu mainos tarkoituksessa, ei siinä Airankaan omia rahoja käytetty mutta...mutta pois koko tontilta
        Uotinen ja eiköhön Airallekkin jo tule edunvalvoja.

Omaat ikävän elämänasenteen.

• kadehtikaamme ,,,,

katteus se on suomen kaunein kukka --

• Olen ollut koko päivän Suomen kukan ja muiden Arabian vanhojen astioiden ja Iittalan- sekä Riihimäen lasin pauloissa.

Olohuoneeni on pienimuotoinen antikvaario.

Haluaisin juuri nyt ehdottomasti tavata Wenzel Hagelstamin.

• --------------------

heh, mä en haluaisi asua museossa,

siihen olisi ollu mahdollisuus,

hävitin kaiken vanhan, hävittämiseen meni noin kuukausi,

ostin uuden asunnon ja kaikki uutta modernia tavaraa,

• Se tässä on minunkin mielessä. Päästä eroon kaikesta mikä on kaapissa sitä varten jos niitä joskus tarttee vaan kun ei tartte.

Anoppi muutti vanhaikotiin ja sieltä hain tavaroita, sekä keräsin kaikki arvoesineet mökiltä. Tein inventaarion, päätin mitä jätän ja mitkä lähtee myyntiin. Huomenna tulee antiikkia ostava mies tutkailemaan antikvaariotani. Tapasin hänet kirpparilla kun olin vakoilumatkalla ; )

Mutta toisaalta koska asuntoni on vanhoista entisöidyistä esineistä koottu ei modernit jutskat tänne sovi.

• buddhalaisuus
        korppis kirjoitti:

Se tässä on minunkin mielessä. Päästä eroon kaikesta mikä on kaapissa sitä varten jos niitä joskus tarttee vaan kun ei tartte.

Anoppi muutti vanhaikotiin ja sieltä hain tavaroita, sekä keräsin kaikki arvoesineet mökiltä. Tein inventaarion, päätin mitä jätän ja mitkä lähtee myyntiin. Huomenna tulee antiikkia ostava mies tutkailemaan antikvaariotani. Tapasin hänet kirpparilla kun olin vakoilumatkalla ; )

Mutta toisaalta koska asuntoni on vanhoista entisöidyistä esineistä koottu ei modernit jutskat tänne sovi.

Olen puristanut Urho Kekkosen kättä, ei me kavereeita oltu, oisko sellaisia ihmisiä, jaa dalai lama kanssa voisi keskustella henkeviä.

• oooooooooooo
        buddhalaisuus kirjoitti:

Olen puristanut Urho Kekkosen kättä, ei me kavereeita oltu, oisko sellaisia ihmisiä, jaa dalai lama kanssa voisi keskustella henkeviä.

Määpäs oon istunu samalla vessanpöntöllä kun Urkki aikoinaan --- Mäntässä. Näköalakin oli mahtava.

• ihme ja kumma
        oooooooooooo kirjoitti:

Määpäs oon istunu samalla vessanpöntöllä kun Urkki aikoinaan --- Mäntässä. Näköalakin oli mahtava.

Minä seisoin rotvallilla, ja katsoin, kun Urkki käveli keskitietä. Kyllä se oli ihmeistä ihmein tunne.

• ähä.
        ihme ja kumma kirjoitti:

Minä seisoin rotvallilla, ja katsoin, kun Urkki käveli keskitietä. Kyllä se oli ihmeistä ihmein tunne.

Joo kerran Roomassa olin kirkossa istuin paavin vieressä,ihmiset tulivat multa kysymään kuka valkea kaapuinen tyyppi on.

• ähä. kirjoitti:

Joo kerran Roomassa olin kirkossa istuin paavin vieressä,ihmiset tulivat multa kysymään kuka valkea kaapuinen tyyppi on.

Minäpä olen vienyt urkille kylmää olutta hotelli-huoneeseen 70-luvulla.

Pitää tulla välillä hupajahtamaan. vilkas päivä divarissa ; )) Ja joku vielä ei usko vanhan tavaran kierrätykseen. Kiertää ja päiväpalkoille pääsee.

• vanha tavara
        korpikirjailija kirjoitti:

Minäpä olen vienyt urkille kylmää olutta hotelli-huoneeseen 70-luvulla.

Pitää tulla välillä hupajahtamaan. vilkas päivä divarissa ; )) Ja joku vielä ei usko vanhan tavaran kierrätykseen. Kiertää ja päiväpalkoille pääsee.

Minä kävin 70-luvulla Sorsanpesässä ja tanssin siellä julkkisten kanssa.

En muista nimeä, mutta kerrankin oli semmoinen pieni vanhempi mies jota olisi voinut pitää kainalokeppinä.

Pistetään vanha tavara kiertämään ;)

• vanha tavara kirjoitti:

Minä kävin 70-luvulla Sorsanpesässä ja tanssin siellä julkkisten kanssa.

En muista nimeä, mutta kerrankin oli semmoinen pieni vanhempi mies jota olisi voinut pitää kainalokeppinä.

Pistetään vanha tavara kiertämään ;)

Tunnistit paikan. Urkki oli jossain kesätapahtumassa Seinäjoella ja piipahti huililla hotellihuoneessa, vein hänelle kaljaa. Oli minulla olut lasikin vaan urkki siihen, että tämä menee alas ilman lasia ja alkoi juomaan pullon suusta.

• kaveri

Tunnistit paikan. Urkki oli jossain kesätapahtumassa Seinäjoella ja piipahti huililla hotellihuoneessa, vein hänelle kaljaa. Oli minulla olut lasikin vaan urkki siihen, että tämä menee alas ilman lasia ja alkoi juomaan pullon suusta.

Mä näin kerran sorsan munat,

• ihme ja kumma kirjoitti:

Olen nähnyt Urkin linnan juhlasalissakin. Katselin parvelta, kun hän kätteli aviomiestäni.

Näimme lapsiryhmän kanssa Urkin ihan läheltä, kun hän oli tulossa SVULin liittojuhliin Ratinan stadionille. Silloin Urkki oli jo siinä kunnossa, että tuskin tiesi missä mennään. Se teki surulliseksi, vaikka lapsista oli jännittävää ja varmaan jäi mieleen.

Lenkillä Seurasaaressa Urkin näki aikoinaan myös usein, samoin kuin edellisen presidenttiparin liikkumassa kaupungilla tai osallistumassa erilaisiin tapahtumiin.

En keksi yhtään ihmistä, jonka näkeminen tuntuisi erityisen jännittävältä. Helsingissä on tietysti tullut joskus lähdetyksi varta vasten Espalle, linnan eteen tai Finlandia-talolle, jotta pääsisi näkemään vallan käyttäjiä tai muuten merkittäviä henkilöitä.

• punahuulisorsa.
        kaveri kirjoitti:

Mä näin kerran sorsan munat,

"Hän oli mies, joka tapasi Dingon, luona bensiiniaseman"

• ähä. kirjoitti:

Näin paavin kerran Helsingissä. Hän esiintyi muistaakseni jostain kumman syystä Urheilutalossa. Olin yhden katolisen avekkina. Luulen, että kaikki Helsingin katolisen seurakunnan jäsenet saivat kutsun tilaisuuteen.

• telkkä
        punahuulisorsa. kirjoitti:

"Hän oli mies, joka tapasi Dingon, luona bensiiniaseman"

Mä näin kerran Dingon Teboililla. En päässy juttusille.

• konnunsuo
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Olen nähnyt Urkin linnan juhlasalissakin. Katselin parvelta, kun hän kätteli aviomiestäni.

Näimme lapsiryhmän kanssa Urkin ihan läheltä, kun hän oli tulossa SVULin liittojuhliin Ratinan stadionille. Silloin Urkki oli jo siinä kunnossa, että tuskin tiesi missä mennään. Se teki surulliseksi, vaikka lapsista oli jännittävää ja varmaan jäi mieleen.

Lenkillä Seurasaaressa Urkin näki aikoinaan myös usein, samoin kuin edellisen presidenttiparin liikkumassa kaupungilla tai osallistumassa erilaisiin tapahtumiin.

En keksi yhtään ihmistä, jonka näkeminen tuntuisi erityisen jännittävältä. Helsingissä on tietysti tullut joskus lähdetyksi varta vasten Espalle, linnan eteen tai Finlandia-talolle, jotta pääsisi näkemään vallan käyttäjiä tai muuten merkittäviä henkilöitä.

jouduin kerran linnaan,kysyin missä urkki on,eivät tienneet,oli varmaan matkoilla.

• O - O
        konnunsuo kirjoitti:

jouduin kerran linnaan,kysyin missä urkki on,eivät tienneet,oli varmaan matkoilla.

Presidentin linnaan ja kesäasuntoon järjestetään välillä yleisölle tutustumiskierroksia.
        Suosittelen, jos tulee sopiva tilaisuus.

• syksyn lehdet
        O - O kirjoitti:

Presidentin linnaan ja kesäasuntoon järjestetään välillä yleisölle tutustumiskierroksia.
        Suosittelen, jos tulee sopiva tilaisuus.

Mäntyniemessä kävin kerran ryhmän mukana. Jotain paikkoja esittelivät, mutta osaa "siivottiin" kuulemma: Joskushan pitää siivotakin, sanoi opas. Miksiköhän juuri meidän ryhmän aikaan?

Ei se mikään kovin ihmeellinen paikka ole. Tai jos on niin juur niitä paikkoja ei näytetty ------

• muutos3

Kyllä minäkin olen koko kesän yrittänyt vähentää tarpeetonta tavaraa.Miettii vain ,että miksi meitä houkutellaan kaikenlaisilla turhilla tavaroilla.Tästä eteenpäin pää kylmänä, enkä mitään en osta mitä en tarvitse.Kirppareilla en enää käy, koska just sieltä jää helposti tarpeetonta käteen sen halvan hinnan vuoksi.Mietin just sitäkin tuossa hävityshommassa,et hävitin just sellaista mitä kirpparilta ostanu tarpeetonta,jota en aikaisemmin ole tarvinnut.Helposti menee siihen vanhan tavaran ostobuumiin,mut kyllä tyttäreni kans niin selvästi sanoi,ettei halua museossa asua.Yritän myös kovasti uutta asuntoa ja uutta tavaraa(minimaalinen).

• 9+9

Richard Dawkinsiin.

• Nykyajan Äiti Teresaan :)

• Mä olisin halunnut olla Rautavaaran,Helismaan ja Pakarisen mukana kun ne kierti Suomee.

• ei kotona kiusattu

Mä taas olisin halunnut soittaa sulle tänään, jos mulla olis ollu sun puhelinnumeros. Mut soitin toiselle puolelle Suomee. Arvaa helpottiko?

• ei kotona kiusattu kirjoitti:

Mä taas olisin halunnut soittaa sulle tänään, jos mulla olis ollu sun puhelinnumeros. Mut soitin toiselle puolelle Suomee. Arvaa helpottiko?

Mul on sanonta kun jourun ahtaan eteen,eli nyt tekis armo hyvää.
        Oo huoleti mun puolesta, nää on kaitasia asioita loppujen lopuks.

• ei kotona kiusattu
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mul on sanonta kun jourun ahtaan eteen,eli nyt tekis armo hyvää.
        Oo huoleti mun puolesta, nää on kaitasia asioita loppujen lopuks.

Annan armoa, ahtaalta tuntui munkin mielest, mutta nyt saa taas happee. Kaitasia asioit täs elämäs isolla Eellä.

• En tiedä, mutta toivon, että saisin kohdata vielä monia mielenkiintoisia ihmisiä.
      Mieleen jääviä kohtaamisia tapahtuu yleensä ihan yllättäen. Silloin toivoo aina, että olisi enemmän aikaa, jotta saisi kuunnella pitempään ihmistä, jolla on paljon annettavaa.

Olen muuten tavannut Viron vanhimman henkilön kotipihallaan Kihnun saarella. Tutustuin laiva matkalla naapurissa syntyneen rouvan, joka avasi minulle monia muitakin mielenkiintoisia ovia saarella ja Viron historiaan.

Juna-, linja-auto- ja laivamatkoilla kuulee joskin mielenkiintoisia tarinoita, nii-in ja oikeastaan melkein missä tahansa, jos on aikaa ja katselee avoimin mielin ympäristöä. - Pikkukylissä ihmisillä on yleensä enemmän aikaa kuin suurkaupungeissa. Kesäterassit ovat tietysti ihan oma juttunsa.

• Haluaisin tutustua Marja-Sisko Aaltoon, luen parhaillaan hänen esikoisteostaan.

Olisi mukava tutustua ja tavata ne kaverit, joita en vielä ole tavannut.

• O - O

Kertooko hän vaimostaan? On luultavasti tosi upea ihminen.

• Marja-Sisko2

Ilmoittaudun tapaamaan, enkelí. Vaikka se ei aina niin kivalta kuulostakkaan.

• O - O kirjoitti:

Kertooko hän vaimostaan? On luultavasti tosi upea ihminen.

Kirja on rikosromaani, nimeltään Murha tuomiokapitulissa.

• Marja-Sisko2 kirjoitti:

Ilmoittaudun tapaamaan, enkelí. Vaikka se ei aina niin kivalta kuulostakkaan.

Hyvä, yksi vapaaehtoinen löytyi, ei tarvinnut määrätä. :)

• Marja-Sisko2

Kiitän myös myötätunnosta, aina ei ole helppoa olla yksin. Kaksin aina kaunihimpi.

• 11111111111111111111
        Anceli kirjoitti:

Tääl on toinen .

• Marja-Sisko2
        Anceli kirjoitti:

Katsotaan sitten marraskuun lopulla, jos nähdään enää mitään.

• 11111111111111111111 kirjoitti:

Tääl on toinen .

Wau, lisään vettä kaffepannuun ja pari lusikallista poroja. Pidämme pirskeet.

Kyllä me nähdään, vaikka kaamosaika onkin. Ja tuohon alempaan viestiisi sanon, että niinhän se on, aina vaan ei voi valita, onko yksin, kaksin tai jopa kolmisin.
        Pärjäillään kuitenkin.

• Marja-Sisko2
        Anceli kirjoitti:

Wau, lisään vettä kaffepannuun ja pari lusikallista poroja. Pidämme pirskeet.

Meitä on jo kolme. Jeeeee. Tuon piparit ja homejuuston, näin joulun alla.

Meitä on jo kolme. Jeeeee. Tuon piparit ja homejuuston, näin joulun alla.

Tuo vaan, minä voin leipoa joulutorttuja. Kolme muskettisoturia, sanoi yks rakas ystävä tänään..:)

• nainen
        Anceli kirjoitti:

Tuo vaan, minä voin leipoa joulutorttuja. Kolme muskettisoturia, sanoi yks rakas ystävä tänään..:)

Luomupuustit

• nainen
        Marja-Sisko2 kirjoitti:

Ilman rusinoita

• kawe

Tässä on tullut monta hienoa asiaa,- varmaan olemme oppineet jo jotain,-

Ancell, olet niiin oikeassa, on olemassa vaikka ketä vielä kohdattavaksi,-

• On minulla muitakin mielenkiintoisia tavattavia mielessäni, heitähän riittää.
        Sinutkin olisi mukava tavata.

• -lomareissu-

Minäpä kävin kerran kesällä Kultarannassa. Urkki oli siellä kesälomalla.

• -sukulaisissa-

Minäpä olen katsonut Kultarantaan, Naantalin satamasta.

• +++
        -sukulaisissa- kirjoitti:

Minäpä olen katsonut Kultarantaan, Naantalin satamasta.

Minä olen ajatelut siirtyä kultakantaan.

• Magneetti

Yksi on ylitse muiden, mielenkiintoinen persoona, tunnen suurta vetoa häneen.

• manaatti

Onneksi, uskon, meillä useimmilla on oma ylivetomme, joka meitä vetää.

• mammutti..

Jörn Donneriin haluaisin tutustua, olen aina ollut faninsa.

• Pirre*

Inhosin aikoinaan Donneria, ja Stilleriä, mutta nykyään jopa pidän heistä..Donnerikin on onneksi lopettanut esiintymästä elokuvissaan ja Stiller ei huuda enää päättömyyksiä radiossa :)

• mammutti..
        Pirre* kirjoitti:

Inhosin aikoinaan Donneria, ja Stilleriä, mutta nykyään jopa pidän heistä..Donnerikin on onneksi lopettanut esiintymästä elokuvissaan ja Stiller ei huuda enää päättömyyksiä radiossa :)

Tykkään myös Stilleristä. Jörkka ollut aina vastarannankiiski, siksi kiinnostava. Samoin kuin hunksi täällä.
        Kaikkien kaverit ei kiinnosta.

• Pirre*
        mammutti.. kirjoitti:

Tykkään myös Stilleristä. Jörkka ollut aina vastarannankiiski, siksi kiinnostava. Samoin kuin hunksi täällä.
        Kaikkien kaverit ei kiinnosta.

No joo, ensin mainitut ovat myös älykkäitä, minun näkökulmastani, en pidä ihmisistä jotka on jääneet murkkuikäisiksi, eli ovat periaatteen vuoksi erimieltä kaikesta, pidän heitä korkeintaan taantuneina.

• mammutti..
        Pirre* kirjoitti:

No joo, ensin mainitut ovat myös älykkäitä, minun näkökulmastani, en pidä ihmisistä jotka on jääneet murkkuikäisiksi, eli ovat periaatteen vuoksi erimieltä kaikesta, pidän heitä korkeintaan taantuneina.

En halua enempää keskustella aiheesta. Enkä varsinkaan ole kiinnostunut nimimerkkien haukkumisesta täällä.

• '''''
        mammutti.. kirjoitti:

En halua enempää keskustella aiheesta. Enkä varsinkaan ole kiinnostunut nimimerkkien haukkumisesta täällä.

Etsimällä etsit.

• O - O

Olen tavannut Jörn Donnerin ja vaihtanut hänen kanssaan muutaman sanan jonkun näyttelyn avajaisissa (mikä hittolainen on nimeltään se vanhasta ratikkahallista kehitelty kulttuurikeskus) Helsingissä. Pieni mies oli minun mielestäni yhtä tylsän oloinen kuin tv:ssä esiintyessään. Olen aina ihmetellyt, mitä hänessä vetää naisia puoleensa. En kiellä, etteikö hän olisi oman alansa guru.

• pika-nelli
        O - O kirjoitti:

Olen tavannut Jörn Donnerin ja vaihtanut hänen kanssaan muutaman sanan jonkun näyttelyn avajaisissa (mikä hittolainen on nimeltään se vanhasta ratikkahallista kehitelty kulttuurikeskus) Helsingissä. Pieni mies oli minun mielestäni yhtä tylsän oloinen kuin tv:ssä esiintyessään. Olen aina ihmetellyt, mitä hänessä vetää naisia puoleensa. En kiellä, etteikö hän olisi oman alansa guru.

Erään hänen leffansa telkkarissa nähtyäni, jossa hän oli miespääosassa, en asiaa ihmettele.

• Seesaw

En, joo, en, joo, en, joo, en, joo...

Joo, noi sanat vilisi mielessä, kun mietin, että kommentoinko tähän aloitukseen, vai enkö kommentoi.

Päätin nyt sitten kuitenkin kommentoida.
      En kuitenkaan tahdo menettää kasvojani, häpeysaalto velloo tuola takavasemmalla.
      Ei hätää, olen ennenkin pistänyt pussin päähäni.

*paussi"

No niin, jos kirjoitukseni nyt kuulostaa kaukaisuudesta kuuluvalta muminalta, niin koittakaa itte kirjottaa pää pimeydessä ja henki huonosti kulkevana. Tää ei yhtään tunnu kivalta.

"Hei, keneen haluaisit tutustua oikeassa elämässä?"

Vastaukseni:

En kehenkään. Kaikenmaailman julkkisten ihannointi, sen takia, että ovat jollakin osa-alueella jotenkin ryhdistäytyneet hyviksi, niin se ei tarkoita sitä, että olisivat ilman muuta ihmisinä jotenkin yli-hyviä, parempia, tradaa-mahtavia tyyppejä. Onhan niitä julkkiksien seas jos jonkinlaisia paskamaisia ihmisiä.

Ulkonäön perusteella nyt ei ainakaan voi päätellä, että minkälainen tyyppi on kyseessä. Noh, jos nyt oikein oikein oikein seksiä tihkuva, ruista ranteessa oleva tiukkapeppumies ja omaa rytmin kehossaan, niin en nyt ihan voi sanoa, ettenkö voisi häntä kutsua esim. olohuoneeseeni tanssimaan minulle. Kiinnostavuuteni häntä kohtaan ei ole "tahdon-kanssasi-jutella"-juttu, kuhan vaan kahtelisin tanssimista soffan nurkasta.

Ei ole pahemmin kiinnostuksia tutustuilla uusiin ihmisiin. Vanhoissakin on tekemistä:)

Joku kertakaikkisen AITO ihminen nyt vois kiinnostaa jonkinverran.
      Joku outo kummajainen tai jotain :)

• ???

Määritä "outo kummajainen".

Ihmistäkö tarkoitat? Mikä kummastelemista on ihmisessä?

• Seesaw
        ??? kirjoitti:

Määritä "outo kummajainen".

Ihmistäkö tarkoitat? Mikä kummastelemista on ihmisessä?

Joo, kyllä mä ihan ihimistä tarkoitin tolla "outo kummajainen"-sanonnalla.

Määritä, onko pakko.

Vähän vaikeeta määrittää ihan tarkalleen.

"Outo kummajainen" voisi olla sellainen, joka uskaltaa olla oma itsensä, uskaltaa olla omaa mieltä, vaikka se olisi täysin erilainen, kuin yleiset mielipiteet.
        Outo kummajainen ei myöskään lokeroidu vaikkapa johonkin "nyt-oon-tän-ikänen-enkä-kehtaa-toimia/tehdä/sanoa-niin-ja-niin".

Kieltämättä tuo "outo kummajainen" kalskahtaa negatiiviselta, mutta mun mielestä se on positiivinen. Outo kummajainen on mun mielestäni Rohkea ihminen.

• ???
        Seesaw kirjoitti:

Joo, kyllä mä ihan ihimistä tarkoitin tolla "outo kummajainen"-sanonnalla.

Määritä, onko pakko.

Vähän vaikeeta määrittää ihan tarkalleen.

"Outo kummajainen" voisi olla sellainen, joka uskaltaa olla oma itsensä, uskaltaa olla omaa mieltä, vaikka se olisi täysin erilainen, kuin yleiset mielipiteet.
        Outo kummajainen ei myöskään lokeroidu vaikkapa johonkin "nyt-oon-tän-ikänen-enkä-kehtaa-toimia/tehdä/sanoa-niin-ja-niin".

Kieltämättä tuo "outo kummajainen" kalskahtaa negatiiviselta, mutta mun mielestä se on positiivinen. Outo kummajainen on mun mielestäni Rohkea ihminen.

Toki, jos on aitoa. Liian moni on "outo kummajainen" vain saadakseen olla mukaerilainen.

Miksi aito, avoin perusihminen olisi jotain vähempää, kuin tekotaiteellinen teelmä, jossa vain silkkoa sisällä?

Liian moni 'erilaisuutta etsivä' on ilmapallo.
        Ikä ei ole mikään este, muttei se ole mikään typeryyden selittäjäkään, eikä tekosyy.

• Seesaw
        ??? kirjoitti:

Toki, jos on aitoa. Liian moni on "outo kummajainen" vain saadakseen olla mukaerilainen.

Miksi aito, avoin perusihminen olisi jotain vähempää, kuin tekotaiteellinen teelmä, jossa vain silkkoa sisällä?

Liian moni 'erilaisuutta etsivä' on ilmapallo.
        Ikä ei ole mikään este, muttei se ole mikään typeryyden selittäjäkään, eikä tekosyy.

No toki-toki minä Aitoa kummajaista tarkoitin.
        Epäaitoja en voi sietää. Teeskentelyä, näyttelemistä no huh huh, oikein hiki nousoo ottalle, vaikka jo on hiessä ku pussi on pääs ja täälä on helevetin kuuma kirjottaa :)

"Miksi aito, avoin perusihminen olisi jotain vähempää..."

No ei olekaan, ei ole vähempää, vaan enempää.
        Niitä tosi aitoja on vaan aika vähä. Luojan kiitos mulla on ollut onni matkassa, kun olen elämäni varrella tutustunut ihan tosi aitoihin ihmisiin. Vain muutamaan tosin, mutta näitä ihmisiä en käsistäni päästä. Luoja paratkoon, että olisin monesti ollut hukas, jos ei näitä ystäviä olisi ollut olemassa.

• pölinä

tsihhiin!

• En ole pätkääkääm kiinnostunut julkkiksista ja myöskään henkisessä kehityksessä jälkeenjääneet urputtajat ja periaatteen vuoksi vastaanvänkääjät eivät ole minun kuppi teetä. En koe juroudessa, kielteisyydessä tai eristäytymisessä mitään kohottavaa, ainoastaan sosiaalikompetenssin puutetta, autismia, aspergerin syndroomaa ja yksilöitä terapian tarpeessa. En ihannoi ketään, mutta kunnioitan ihmisiä jotka antavat jotain, osallistuvat, vievät tätä yhteiskuntaa eteenpäin jollain tavalla. Joku tanssija tai tv-juontaja tai reality stara ei tee sitä.
      Tällä hetkellä haluaisin puristaa Uruguayn presidentti Mujican kättä. Hän lahjoittaa lähes koko palkkanasa maan vähävaraisille ja asuu pienellä maatilallaan vaatimattomissa oloissa. Kaiken korruptien keskellä todella harvinainen poliitikko.
      http://www.bbc.co.uk/news/magazine-20243493

• samaa näköä...
    • RosaLiiin

Olis kyllä mahottoman mukavaa tavata arkioloissa muutamia ihmisiä maailmalta

esimerkiksi Angela Merker ja Obama, voisin samalla pyyhkiä vaikkapa pölyjä ja rupatella jostain ihan muusta kuin maailman politiikasta, vaikkapa ilonaiheista yms

niin ja tämä englannin kuningasperheen nuori perhe, William ja Katherine

olisi jännää tietää millaista on tälläisten luupin alla olevien ihmisten omin elämä,
      kyllä heillä sitäkin varmasti on

• sitroen.

Tuskin kehenkään julkkuun.
      Nomen est omen. Tässäkin...

Joskus harvoin tulee elämässä vastaan ihminen, johon haluaisin tutustua, mutta en tiedä miten ja tilaisuus menee hukkaan. Siltikin, vaikka pari sanaa vaihtaisimme.

Sitten olen viime aikoina ihmetellyt, kun monikin ihminen esimerkiksi kirjastossa tervehtii. Nuori tai vanha. Vaikka en millään tunnista.
      Syynä lienee dementia. Muilla vai luultavimmin minulla?
      Entisistä työkavereista joita en ole nähnyt noin 10 vuoteen, alkaa nimet unohtua. Melkein kaikista muistan missä työssä olivat, mutta se nimi tulee mieleen vasta kotona. Tai huomenna. Tai pitää vanhasta työpaikan puhelinluettelosta etsiä...
      Kansakoulun satavuotisjuhlilla tunsin vain yhden sellaisen samaan aikaan koulua käyneen, jota en ollut nähnyt kuluneen 50 vuoden aikana. Muilta piti kysyä, että kukas se sinä olet...
      Ja paikkaseudun kaukaisempien talojen tunnistaminenkin alkavat hiipua.

Näin se latvalaho etenee...

• utelias

Nomen est omen.???? Mitä tarkoitat - julkimon nimi on enne jostakin vai?

• sitroen.
        utelias kirjoitti:

Nomen est omen.???? Mitä tarkoitat - julkimon nimi on enne jostakin vai?

Vihje: Muutetaan sanasta julkkku yksi kirjain toiseksi.
        Joko selvisi?

• utteliaampi
        sitroen. kirjoitti:

Vihje: Muutetaan sanasta julkkku yksi kirjain toiseksi.
        Joko selvisi?

Juu, olen ällävikainen joten kulkku selventää asiaa melkoisesti.

• ei kiinnosta

Henkilökohtaisesti ystäviä joiden kera viihdyn ja ollaan samalla aaltopituudella,mitä nämä kuuluisuudet ,en välittäisi kohdata,tuskin mitään olisi sanottavaa.

• ehkäpä näin?

Jossakin välissä näytti olevan aito ihminen tutustumisen arvoinen. Meitä ns.aitoja ihmisiä on varmasti monenlaisia, vaan ei siltikään kaikki aidot kelpaa ystäviksi/tuttaviksi.

Aitoja ihmisiä on monenlaisia. Luonteeltaan, ajatuksiltaan, käytökseltään, ulkonäöltään? Monellekohan täysin tuollainen kelpaa niin ettei ala sitä muuttamaan mieleisekseen tai muuten vaan etsimään vikoja jotka ei ole sopivia hänen kaverilleen.

Olen melkein varma että harvalle ihmiselle täysin aito ihminen juuri sellaisenaan ei kelpaa ystäväkseen. Ehkä kelpaa hyvän päivän tuttavaksi jos siksikään.

• Nainen,Pirkanmaa

Tiedän myös ihmisiä jotka eivät osaa sanoa KOOTA eli K-kirjainta.

• vikavikavika

Onko se vika,vai oletko pilkun semmoinen.

Katsoin juuri ohjelman prinssi Philipin äidistä, prinsessa Alicesta. Hän oli kuuro, mutta oppi puhumaan sujuvasti. Oppi myös lukemaan huulilta kolmea kieltä.
        Perusti kaikkien kiemuroiden jälkeen the Christian Sisterhood of Martha and Mary- nunnajärjestön.

• viaviavia
        vikavikavika kirjoitti:

Via se on puheviain.

• Mies, Helsinki
        vikavikavika kirjoitti:

Olen pil.lun sellainen, ystävä.

• staka*
        viaviavia kirjoitti:

Via se on puheviain.

Just. Isäkin kuulemma pikkupoikana sata vuotta sitten sanoi että pistolo... ;-)
        Puuttui nimittäin uusista housuista, ja harmistui! En ihmettele yhtään.

• vikavikavika
        Mies, Helsinki kirjoitti:

Olen pil.lun sellainen, ystävä.

mie oon tykännyt pil...lusta.koko ikäni ja oon sieltä tullutkin,joku on sanonut että se on vit...tumainen paikka,

• Tuomas Epäilys
        **** kirjoitti:

Katsoin juuri ohjelman prinssi Philipin äidistä, prinsessa Alicesta. Hän oli kuuro, mutta oppi puhumaan sujuvasti. Oppi myös lukemaan huulilta kolmea kieltä.
        Perusti kaikkien kiemuroiden jälkeen the Christian Sisterhood of Martha and Mary- nunnajärjestön.

Kuinkahan paljon tuossa oli totta?

• ++++

• totta on

• 9-20

Ketkä Suomea johtaa???

Kansa on valinnut omat ihanteet.

Voisi olla hunksz ja pari muuta suomalaisista.

• >suomi<

Suomi on demokratian luvattu maa,vähiten korruptoitunut sivistys valtio.

• ><><
        >suomi< kirjoitti:

Suomi on demokratian luvattu maa,vähiten korruptoitunut sivistys valtio.

2 kirotus virettä hekohekoheko

• eikö muita

Voi herra paratkoon,hunksz !!

Anna mun kaikki kestää.

• äidinkieli 8+
        ><>< kirjoitti:

2 kirotus virettä hekohekoheko

...ja yksi asiavirhe...

• Kuka hän on

Kelan pääjohtajaan, nyt ja hetipaikalla. Sanoisin pari valittua sanaa.

• .,--,.

Kelan lait laatii eduskunta, pääjohtaja on vain virkamies.

• Kuka hän on
        .,--,. kirjoitti:

Kelan lait laatii eduskunta, pääjohtaja on vain virkamies.

OIsko pääjohtaja kuitenkin henkilö joka henkilökunnan päitä kääntää.

• -,..,-
        Kuka hän on kirjoitti:

OIsko pääjohtaja kuitenkin henkilö joka henkilökunnan päitä kääntää.

Eiköhän pääjohtaja, jota tuskin monikaan henkilökunnasta koskaan näkee, ole aika kaukainen hahmo. Lähipomot päitä kääntää, kuin muissakin firmoissa.

• lisää tietoa

Vaimooni.
      Kohta 30 vuotta oltu yhdessä, mutta vielä on monta kysymystä ilman vastauksia.

• jo vain,

Koitahan urkkia,ennenkuin heität veivisi

• namskuja

Haluaisin tavata Jan Vapaavuoren,ah mikä sexy mies! Ja Harkimon,samaa kaliperia.

Ei ihme et naiset tykkää...onhan näitä muitakin,Donner yäk, Tomi Bjök -namunen,,

palstoilta KK-n ja DW-n,ei missään nimessä hunksia!

• joopajoo*

En noista ainoatakaan.

• O - O

Hjallis Harkimo - sexy mies?
        Perustele.

Paitsi, että rikkaus tekee kenet tahansa monen mielestä seksikkääksi.
        Ihailen Hjalliksen kykyä tehdä bisnestä ja tahkota rahaa. Ihan ihmisen näköinen mies, mutta ei minun mielestäni mitenkään erityisen puoleensa vetävä.
        Kun tapasimme 1980 luvulla useinkin, emme kumpikaan tunteneet vetoa toisiimme. ;)D

• kiitotiedosta
        O - O kirjoitti:

Hjallis Harkimo - sexy mies?
        Perustele.

Paitsi, että rikkaus tekee kenet tahansa monen mielestä seksikkääksi.
        Ihailen Hjalliksen kykyä tehdä bisnestä ja tahkota rahaa. Ihan ihmisen näköinen mies, mutta ei minun mielestäni mitenkään erityisen puoleensa vetävä.
        Kun tapasimme 1980 luvulla useinkin, emme kumpikaan tunteneet vetoa toisiimme. ;)D

No, olipa harmi. mutta hyvä kun kerroit.

• Papan sisko

Palstan miehistä haluaisin tavata kk-n, DW-n,myös huuhkaja oli listoilla,mutta nyt hän on varattu,joten.....

• havainnut...

Eikös nuo muutkin ole varattuja.

• missä ja miten

bessie kiinnostaa sekä korppis,molemmissa jotain salaperäistä,naisellista vetovoimaa.

• havaintoja...

Ainakin ovat palstan äkäisimmät akat.

• (*? *) Tampere

K/K ON SUOSIKKINI.

• oottakaahan vaan

no niin, tää alkaa taa mennä siihen, että kohta poistetaan, kun palstalaisten nikit vilahtelee.
        Naksuttaja ja matami panevat kohta tuulemaan.

• saako sanoa?

Korppis, hunksi ja sitikka olis mielenkiintoista tavata.
      Julkkiksista Veksi Salmi.

• Löylyä lisää

Korppis, k/k ja Papan sisko ja minä rantasauna.

• menneisyyden nainen

menneisyyden miehen

heti oli viestini poistettu ku ilmaisin kenet mahdollisesti haluaisin tavata,

• "menneisyyden nainen"

"Tuska puskee, minuun sattuu,
      miksi puska helpottaa.

Katkee jalka, syöpi syöpä,
      vain puskan kautta, oloni helpottuu"

Ehkäpä roska kuuluu roska-laatikkoon.

Minun suosikkini:
      Carl Sagan, Arthur C. Clarke

Ja jokunen fiksun-hassu palstalainen.

H.

• Sattuipa somasti, mäkin tykkään Carl Saganista ja Arthur C. Clarkesta.. Onko ne enää edes elossa?

• Paloma.se.co kirjoitti:

Sattuipa somasti, mäkin tykkään Carl Saganista ja Arthur C. Clarkesta.. Onko ne enää edes elossa?

"Paloma.se.co"

Hassussa hatussasi pitäisi olla propelli.
        Nuo herrat ovat jo kuolleet.
        Toivon kuitenkin että jossain odottavat hassua hatun-tekijää.
        Nöyrine palvelijoineen.
        Lapsuus kun kaikilta loppuu joskus.
        Ja ihminen alastomana katoaa maailman ääriin.

H.

• Nimimerkkini on bongattu, kiitos ; ) Minä olen ihan mielenkiintoinen tuttavuus sanovat. No, voitaisiin toki tavata tulisin ilman muuta jos jokin jutska järjestettäisiin.

• vai etkö

Fiksuna ihmisenä tiedät varmaan, mitä siitä seuraa, että jotkut tykkää tyylistäsi, kuten minä.

• vai etkö kirjoitti:

Fiksuna ihmisenä tiedät varmaan, mitä siitä seuraa, että jotkut tykkää tyylistäsi, kuten minä.

Olen jo aijemmin kirjoittanut, että alati vaihtuvat puskanimimerkit ovat mustapäitä ei tunnistettavia ei silleen oikeita he jäävät syrjään he eivät ole minulle olemassa.

Tiedänkö oikeesti mitä seuraa jos minun tyylistä tykkää?

Positiivista palautetta tulee hyvin harvoin koska osa pelkää sanoa tykkäävänsä kommenteistani leimaantumisen pelossa. Tai sitten posittivisen palautteen jälkeen tulee kommentti, onko kiva kehua itseään jne.

Eipä oikeesti kiinnosta muu kuin keskusteleminen.

• olenko olemassa

Olen jo aijemmin kirjoittanut, että alati vaihtuvat puskanimimerkit ovat mustapäitä ei tunnistettavia ei silleen oikeita he jäävät syrjään he eivät ole minulle olemassa.

Positiivista palautetta tulee hyvin harvoin koska osa pelkää sanoa tykkäävänsä kommenteistani leimaantumisen pelossa. Tai sitten posittivisen palautteen jälkeen tulee kommentti, onko kiva kehua itseään jne.

Eli oikeesti sinua ei kiinnosta syvällisemmin tutkailla dynamiikkaa palstalla. Itsestäni se on kaikkein mielenkiintoisinta. Taidat sittenkin olla melko pinnallinen haihattelija ja sinisilmäinen.
        terv. mustapää

• >>Mies>>

Tykkään tyylistäsi. Ollaan juteltu esim H........ kielestä joskus.

• Korppis*
        olenko olemassa kirjoitti:

Eli oikeesti sinua ei kiinnosta syvällisemmin tutkailla dynamiikkaa palstalla. Itsestäni se on kaikkein mielenkiintoisinta. Taidat sittenkin olla melko pinnallinen haihattelija ja sinisilmäinen.
        terv. mustapää

Ei voi vähempää kiinnostaa ihmisten välinen dynamiikka palstalla. Viihdyn pinnallisesti, haihatellen ja olen todellakin sinisilmäinen ; ).

Haluaisin tavata Wenzel Hagelstamin.

• Korppis*
        >>Mies>> kirjoitti:

Tykkään tyylistäsi. Ollaan juteltu esim H........ kielestä joskus.

; )

• evvk

En keneenkään. EVVK

• ilmaa pallossa

Samoin, parempi palstapölinä, kuin todellisuuden ilmapallo tyhjää täynnä.

• Palautetaanpa keskustelu aiheeseen, jota Suolikakkosnelosen etusivullakin mainostetaan. Jätetään nuo palstailijoiden persoonat arviointeineen syrjään.

Haluaisin tavata Vladimir Putinin. En totisesti tiedä, auttaisiko tapaaminen ymmärtämään, mitä sen miehen päässä liikkuu. Median luomat henkilökuvat tuntuvat kuitenkin olevan kovin riippuvaisia siitä, mitä kunkin toimittajan tai kirjoittajan mielipide on. Länsimaitahan Putin ei totisesti ole kohdellut silkkihansikkain, mutta jos hänen länsikriitisyytensä pysyy edes jonkin maltin rajoissa, hänen näkemyksiään kannattaisi edes hiukan kuunnella ja puntaroida ennen kuin tuomitsee. Tosin epäilen, että Putin on niin paljon minua älykkäämpi, että tavattaessa hän puhuisi minut ympäri joksikin aikaa. Vasta tutkailtuani joskus ajan kanssa, mitä hän sanoi, voisin kyetä jälleen arvioimaan. Vaan mistäpä tiedän, kun en ole tavannut...

• Minä haluaisin tavata Noam Chomskyn ja Ayn Randin. Samaan aikaan, samassa paikassa ja keskustella heidän kanssaan kapitalismin ja sosialismin hyvistä ja huonoista puolista.

• kuka minä olen

Itseeni.

• 040

minä haluaisin tusustua tuohon mustaanmieheen, joka asuu siinä valkoisessa talossa,joka kuuntelee kaikkien puhelimia,oisinvain kysynyt oletko minunpuhelinta kuunnellut

• urts

Aitoon Joulupukkiin olisi mukava tutustua.

• Stolbova

Ehdottomasti haluaisin tutustua Rauha Pähkinäsaareen . Varmasti viisas nainen kun jo minunkin kouluaikoina hänestä puhuttiin tuttavallisesti Pähkinäsaaren Rauhana.

• 666-

siihenmieheen jokatoi,turvallisuuden irakkiin

• tuuli pekanpalo

Minä en missään tapauksessa haluaisi tutustua Heska Pavoseen vaikka hänestä jo aikoinaan kaveriporukassa tuttavallisesti puhuttiin Pavosen Heskana.

Se sijaan haluaisin tavata Leena Lehtolaisen ja Pentti Hietasen.

• wwww

Kauan sitten kuolleeseen pappaani.

• Sumpsan Sulttaani

Kyllä Jenni on ykköspersoona ja Kaisa samoin, mutta minun iässä riittää kun näkee televisiossa ja lehdessä

• tupasaus

haluaisin tavata paula risikon ja antaa palautetta hänen hulluista suunnitemistaan.
      hän luuee että eläkläisiä voi käsitellä kuina vain.
      toinen jonka haluisin tavata on Juhani Markola

• kirjoita ja meilaa

Lähetä postia Risikolle, jos on oikeasti jotain sanottavaa.

• ---?????♡
        kirjoita ja meilaa kirjoitti:

Lähetä postia Risikolle, jos on oikeasti jotain sanottavaa.

Haluaisin tavata sinut

• 101+

Rento Rauhala.

• Kävelyä terveydeksi

Minä haluaisin tutustua henkilöön, jolla olisi aikaa kävellä rinnallani Espoon lounaisrannikon teillä ja metsäpoluilla. Mutta parasta on ensin kysyä teiltä, 60 vakkarit, mikä on minun asiani oikea foorumi, jotta ette pahastuisi sättimään minua, muukalaista palstallanne.

• lounaisrannikko

Katos vaan. Kävellään samalla suunnalla.

• Jaaaa... jos jonkun haluaisi tavata niin ehkä Elias Lönnrotin, taisi olla joviaali ja monesta asiasta tietävä mies joka tuli juttuun kaikkien kanssa...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe