mulla on flunssa ja ilmeisesti myös kurkunpääntulehdus koska ääni todella käheä ja kamala yskä, tuskin kuuluu pihahdustakaan kun puhun. onko mitään kotikonsteja jolla voisi edes hieman lievittää?
apua käheään ääneen?
3
407
Vastaukset
- islanninjäkälä
Voisit kokeilla kuusenkerkkäsiirappia, se on Vogelin tuote, sittarin luontaishyllystä löytyy hintaan väh yli 13e. Santasapina nimeltään.
Päihittää melkein apteekin yskänlääkkeet. Koettu monet kerrat.
Ja sitä myydään pastilleina myös. - ,,,,,,
Tilkka viinaa lasiin ja musertaa sinne valkosipulin kynnen ja antaa tekeytyä puolisen tuntia.. Sitten lusikalla otta niin että lusikkaan tulee vain nestettä ja nielaisee. Auttaa vähäksi aikaa. Ja takaan, että pahemman makuista "lääkettä" et ole maistanut!
Viinakaupasta saa viinaa sellaisissa pienissä 5cl pulloissa. Tähän käyttöön riittää hyvin. - Myös flunssainen
Ja on oltava täysin hiljaa. Kuiskaaminen on pahinta äänihuulille, ei suinkaan äänihuulia säästävää toimintaa. Eli jos haluat, että ääntä lähtee siinä vaiheessa, kun itse flunssa on jo ohi...
Kuulemma raaka hunaja on hyvää yskänlääkettä. Tosin en muista, vaikuttiko vain yskänärsytykseen, vai myös irrottaako limaa. Myös yskiminen on pahasta äänihuulille, etenkin jos olet puhetyöläinen tai laulat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076