On paikka vaihtanu omistajaa?
hot car grilli
38
6225
Vastaukset
- Kebabster
Kertokee miullekki. Onko millaset kebabit?
- tapsa3
On vaihtanut jo jonkin aikaa sitten. Ja taas myynnissä.
- Krilli
Ei taida olla kauppa mikä kannattaa tuon grillivaunun kohdalla.Jotenkin on syrjällä.Muuttaisivat sen keskustaan.
- dyna
Minkä vaunun?? Ei tietääkseni ole mikään vaunu tämä grilli.. Vaikea muuttaa mihinkään.
- 201
dyna kirjoitti:
Minkä vaunun?? Ei tietääkseni ole mikään vaunu tämä grilli.. Vaikea muuttaa mihinkään.
hot carilla oli muutamia vuosia sit torilla viikonloppusin vaunu kanssa mut ei tainnu kannattaa kovin hyvin ku lopettivat sen toiminnan
- saslikki
Onko torilla grilliä?
- Oli paras
Kyllä silloin kun Liisa vielä piti grilliä, niin kaikki oli kohdallaan... sijainti, hinnat, annokset, aukiolo ajat ja ennenkaikkea aina ystävällinen palvelu. Terveisiä Lissulle ja mukavia eläkepäiviä
- Cicer0
Liisaa on ikävä. Ehkä joku sekoitti Hot Car Grillin Liisan vaunugrilliin ja tiedä vaikka tuo Hot Car oli muinaisina aikoina vaunugrilli?
- Jeppulis--
Hyvät pizzat on siellä, harmi jos toiminta loppuu!
- naaralard
Mikä päivän tilanne?? Hiukoo nimi vietävästi!!!!!!
- tilaaja
Harmittaa kyllä, että Hot Car Grilli on vetäytynyt pizzaonlinesta. Tilasin sieltä aiemmin hampurilaiset, pizzat yms. kun El Centrossa nousi hinnat. Tietääkö kukaan syytä miksi lähtivät pizzaonline palvelusta?
Ja tuolle aiemmalle kommentoijalle niin Hot Car Grilli on jököttänyt Naarajärvellä siinä Moilasen vieressä jo silloin kun minä olin pieni poika. Asuttiin silloin aikoinaan Naaralla ja haettiin siitä talvisin kuumat lihapiirakat. - hornankattilasoi
Tilaaja, siksi lähtivät kun omistaja vaihtui. Meni karvakäsiomistukseen (anteeksi kielenkäyttö!) vanhalta omistajalta. Uusi yritys ei ole ilmeisesti sitten halunnut onlineen mennä.
Kyllä on männävuosien laatu pudonnut. Muistan itse kun lapsena talvella tultiin persmäkeä mäki alas grillille hakemaan 5mk ranskalaisia tai 10p karkkeja. Nykyään en koskisi ranskalaisiin pitkällä tikullakaan, kyllä oli sellainen pettymys kun tuli käytyä vuoden vaihteessa.- naarafatass
Kalpeenaaman pöty oli ihan samanlaista ku karvakädelläkin nyt.. En ITE kyllä ainakaan lätyissä huomaa eroa.
- ternopiili
Lappuluukulla---->keittiöremontti. Ja kyllä löytyy onlinesta http://hotcargrillipizzeria.eatit.fi/web/menu/show/hotcargrillipizzeria
- tilaaja
Onlinepalvelu on eri joten en löytänyt. Tulin reissusta niin kaupat oli jo kiinni joten olin ajatellut tilata sieltä, mutta eivät olleet enää pizzaonlinessa niin piti Centrosta tilata pizza. En hoksannut katsoa muusta onlinepalvelusta. Ovat siis vaihtaneet pizzaonlinesta EatIt-palveluun.
- menBoobs
tilaaja kirjoitti:
Onlinepalvelu on eri joten en löytänyt. Tulin reissusta niin kaupat oli jo kiinni joten olin ajatellut tilata sieltä, mutta eivät olleet enää pizzaonlinessa niin piti Centrosta tilata pizza. En hoksannut katsoa muusta onlinepalvelusta. Ovat siis vaihtaneet pizzaonlinesta EatIt-palveluun.
Onko se auki vai ei!,
- tilaaja
menBoobs kirjoitti:
Onko se auki vai ei!,
Ei hajuakaan. Tilasin sieltä viimeksi tammikuun lopussa jos oikein muistan. Sen jälkeen en ole käynyt katsomassa paitsi nyt ja ei ollut missään onlinepalvelussa koko grilliä. Liekkö laittaneet lapun luukulle tai uusi omistaja päättänyt tehdä kunnon remontin.
- sikanautanrj
tilaaja kirjoitti:
Ei hajuakaan. Tilasin sieltä viimeksi tammikuun lopussa jos oikein muistan. Sen jälkeen en ole käynyt katsomassa paitsi nyt ja ei ollut missään onlinepalvelussa koko grilliä. Liekkö laittaneet lapun luukulle tai uusi omistaja päättänyt tehdä kunnon remontin.
Nyt oli kivasti uudella nimellä järvi pizza? Pizzat ja kebabit oli 7€ olikohan muuta kehitystä tapahtunut.
- finpower
sikanautanrj kirjoitti:
Nyt oli kivasti uudella nimellä järvi pizza? Pizzat ja kebabit oli 7€ olikohan muuta kehitystä tapahtunut.
Olipas hyvä tuo finpower lihalätty, riitti syötävää mukavasti ja maussakaan ei valittamista.
- niki12341
finpower kirjoitti:
Olipas hyvä tuo finpower lihalätty, riitti syötävää mukavasti ja maussakaan ei valittamista.
hyvä pitsa ja iloinen palvelu oli järvi pizzeriasta
- supersalam
Missä miun lätty viipyy! Alkaa jo kyrsimää tää odottelu, sua käyä hakkee uuden jos ei oo lämmä.
- lättyyyy
Lättyyyyy
- GayJake
Nyt haikaillaan jo menneitä, mutta kyllä oli PERKELE hyvät pizzat kun oli Ylöset omistajina ja ei valittamista sen jälkeisestä yrittäjä pariskunnasta! Toivottavasti hommat lähtee skulaa ja pysyy taso Naaran ruokapaikoissa korkealla.... Älkää antako vitun karvanäppien pilata hienoa ja ainutvertaista grillivaunua! Muistan kun se oli sellanen vaunu ihan oikeasti ja sillonkin mahtavat lihikset!
- UrHOHOHOH
MENIN KRILLILLE JA TULI NAKISTA PERSEESEEN
- runkass
Sitä sait mitä tilasitkiin, miä runkittelen persettä ihan omin sormin enkä leiki ruualla.
- AinaNälkä
Onko tämä grilli taas suljettu?
- Läskiähuuleen
Onko grilli auki?
- mattineno
Nälkä on onko auki
- Teppe44
Nälkä on onko auki
- KawaYama
Monelta aukee?
Mitä on ruuaks?
- Hoitsupa
Ouki on ja hyvät oli taas mätöt. Sinne vaan herkuttelemaan. Mukavat kokit oli duunissa.
- lihispiiras
Kävin eilen sieltä saa ruokaa.
- nakkisämpyläass
Ettet nyt narrais. Auki muka 😁
- Teotori
Mikä olis Pieksämäen paras grilli?Tulossa sinne lähiaikoina.Lähinnä peruna-annoksia.
- VappuNakkiVappu
Pääseekö syömään?
- Anonyymi
Saako sieltä ruokaa??
- Anonyymi
Saa ja hyvää saakin ON MUUTEN MAUKKAAT hampurilaiset.JA MUUTENKIN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa ja hyvää saakin ON MUUTEN MAUKKAAT hampurilaiset.JA MUUTENKIN
Kyllä ja samalla voi saada koronatartunnankin kun ruoka-annokset odotetaan sisätiloissa ja myös syödään siellä. Aika räkäisen näköinen ulkoapäin koko paikka hyi en mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170