Helsingistä Ryanairin lentokentälle?

Tietämätön

Hei!

Olisi tässä lento Lontooseen 2vk päästä ja mietin tässä, että onko mitään muita vaihtoehtoja päästä Ryanairin terminaaliin Helsingistä, kuin junalla tampereelle ja sieltä bussilla ?

Kiitos jo etukäteen !

15

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+20

Eipä ole muita keinoja, paitsi tietysti taksi.

• TMP-CIA

Onnibus Pirkkalan ABC:lle ois tietysti halvin, vaikka menis taksilla loppumatkan. Ei taida aikataulu vaan sopia?

• 20+9

16:30 Helsingistä lähtevä onnibus on Pirkkalan ABC:llä 19:00, jos tuossa on kyse perjantailähdöstä, tuo on kaksi tuntia ennen lähtöä, eli itse asiassa aikataulut sopivat aika hyvin. Tosin en tiedä onko tuolle loppumatkalle bussipysäkki lähellä.

• TMP-CIA

• Ryanairmatkaaja

Itse suosin ilmaista kentälle menoa, koska rahaa ei turhan paljon minulla ole. Yleensä kävelen Kokkolasta Pirkkalan kentälle, koska kukaan kaveri ei suostu ilmaiseksi heittämään kentälle.

• 222

Paunun sivulta yksi vaihtoehto:

HELSINGISTÄ EDULLISESTI
      TAMPERE-PIRKKALAN LENTOKENTÄLLE
      Helsinki-Tampere menopaluu-lipulla saat ILMAISET vaihtoyhteydet Tampereelta Tampere-Pirkkalan lentoasemalle linjalla 61 ja takaisin Tampereelle. Näin pääset kätevästi mm. Finnairin, Blue1:n ja Ryanairin lennoille. Liput saat alennushintaan vain Paunun autoista.

• 222

Ja Matkahuollon sivulla on tarjouksia, joilla Hki-Tre-välin voi päästä vitosella. Kilpailu on alkanut näkyä hinnoissa.

• 18+10

Joskus on mennyt Ryanairin busseja Helsingistä suoraan lentokentälle Pirkkalaan. En tiedä mitä ne maksaa, löytyisiköhän ryanairin sivuilta tietoa?

• 14+12

Ei kulje enään

• ray
    • ei ole niin vaikeaa

ajat omalla autolla ja auto lentokentän parkkiin?

• Tietämätön/rahaton

Ei ole autoa, eikä rahaa parkkimaksuihin. Jos olisin rikas, lentäisin suoraan hesasta maailmalle muilla firmoilla.

• FR HHN

Paljos tulee säästöä lähtä kotoa Uudeltamaalta, matkustaa juna/bussi Tampereelle ja lentää Ryanairilla? Vaihtoehtona lentää Hesasta hyvillä aikatauluilla 100-200 eurolla Euroopan kohteeseen.

• Pirkkalasta

Onnibus on silloin paras vaihtoehto. Pirkkalan ABC on lähellä lentoasemaa, sieltä ei taksikaan maksan kuin ehkä kympin.

• Taksi...

Pirkkala ABC -> TMP
      Päivällä ~14 euroa
      Iltaisin ~17 euroa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1379
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1175
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1170
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      200
      1164
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe