arvelee Ruotsin kenttäpiispa ehdokas Jachelen..ja eräs erinomainenasiantuntija persoona, teologi Hintikka arvelee sen olevan sudenkuopan.
Vaikeita tapauksia kristinuskolle.
Jeesuksen neitseellinen syntyminen mytologinen,
24
68
Vastaukset
- kovat ajat tulosa
NO EI TODELLAKAAN KRISTINUSKOLLE. Älä sinä tule tänne sekoilemaan jumalaton juntti.
Kristinuskolle kaikki mitä Raamatussa lukee on selvää kuin päivä.
Sen sijaa kirkon vallanneille ateisteille on tullut vaikeuksia todistaa ateisminsa oikeaksi. Olemme tulleet aikaan, josta on erittäin vakavat seuraukset aivan lähitulevaisuudessa koko Euroopalle. Ateismi on vallannut luterilaisen kirkon toimielimet, sekä piispat ja papit kaikkialla Euroopassa.
Kun ateistien edustama arvomaailma (mulle kaikki, muille ei mitään) tulee laajemmin käyttöön, se merkitsee hyvin suurelle osalle Euroopan kansalaisista erittäin kurjia aikoja.- tappi kalvonen
hevosmies ei halua kuulla totuutta, hermostuu heti.
- su***
Älä hevosmies hermostu. Minä vain kirjoitin, mitä Kotimaa lehti kirjoittaa. Ehkä ne sudenkuopat raamatusta kaivetaan esiin, ihmisten herättyä todellisuuteen.
Ymmärrän ramattuun täysin uskovien säikähdyksen. Siinä menee elämän ajatukset kuperkeikkaa.- hallelujaa Jeesus
Eihän minulla ole mitään syytä hermostua, teen ilolla työtäni Herraa ylistäen.
En halua valehtelijoiden täyttävän palstaamme, siitä on haittaa niille joita taivaaseen pääseminen kiinnostaa. LIsäksi kun tiedän mitä epäuskoiselle tapatuu sillä hetkellä, kun henki poistuu hänen lehostaan, niin se hirvittää minua.
Raamatussa on kaikista tapauksista satojen ja tuhansien henkilöiden silminnäkijälausunnot, (todistajalausunnot). Näissä asioissa ei ole mitään epäselvää, muille kuin niille jotka ovat epäuskossa, matkalla kadotukseen.
Näitä tapahtumia joista Raamattu kertoo on seurannut usein jopa miljoonia ihmisiä yhtä aikaa. Jerusalemin pääsiäisjuhlille tosiaankin kokoontui miljoonia ihmisiä. Tapahtumat eivät todellakaan ole mitään nurkkapatrioottien kertomuksia, ei sinne päinkään, mitä jumalattomat kuvittelevat ja muillekin valheitaan uskottelevat.
Muttä nämä kaikki mistä Raamatussa kerrotaan on salattu niitä jotka kadotukseen joutuvat. Ja pysyy! hallelujaa Jeesus kirjoitti:
En halua valehtelijoiden täyttävän palstaamme, siitä on haittaa niille joita taivaaseen pääseminen kiinnostaa. LIsäksi kun tiedän mitä epäuskoiselle tapatuu sillä hetkellä, kun henki poistuu hänen lehostaan, niin se hirvittää minua.
Raamatussa on kaikista tapauksista satojen ja tuhansien henkilöiden silminnäkijälausunnot, (todistajalausunnot). Näissä asioissa ei ole mitään epäselvää, muille kuin niille jotka ovat epäuskossa, matkalla kadotukseen.
Näitä tapahtumia joista Raamattu kertoo on seurannut usein jopa miljoonia ihmisiä yhtä aikaa. Jerusalemin pääsiäisjuhlille tosiaankin kokoontui miljoonia ihmisiä. Tapahtumat eivät todellakaan ole mitään nurkkapatrioottien kertomuksia, ei sinne päinkään, mitä jumalattomat kuvittelevat ja muillekin valheitaan uskottelevat.
Muttä nämä kaikki mistä Raamatussa kerrotaan on salattu niitä jotka kadotukseen joutuvat. Ja pysyy!"Raamatussa on kaikista tapauksista satojen ja tuhansien henkilöiden silminnäkijälausunnot, (todistajalausunnot)."
"Näitä tapahtumia joista Raamattu kertoo on seurannut usein jopa miljoonia ihmisiä yhtä aikaa."
Kannattaisi ehkä arvoisan hevosmiehenkin lukea hiukan vaikkapa oikeustieteitä ettei mene valjaat näin helposti sekaisin. Se, että Raamatussa SANOTAAN tuhansien tai miljoonien nähneen jonkun asian, ei suinkaan ole tuhansien tai miljoonien ihmisten silminnäkijätodiste, vaan yksinkertaisesti vain väite niin ja niin monen ihmisen näköhavainnosta.
Joka siis on väite eikä todistus,- teu,
hallelujaa Jeesus kirjoitti:
Muttä nämä kaikki mistä Raamatussa kerrotaan on salattu niitä jotka kadotukseen joutuvat. Ja pysyy!Kun vä'itätg että sillähetkellä kun henki lä'htee kehosta , mistä olet tuollaisen ojeen saanut ,,nimittäin jeesuksen ohje oli kun hän kuoli , sielullisesti odotti kunnes
ryöväri kuoli ja vei hänet Paratiisiin , jonne kaikki on siitä lähtien mennyt
Vasta sitten kun Hän tulee Karitsana viimeiseen tuomioon Hän saa kaikki
sieltä Paratiisista ja tuomio tatkuu , kaikki tuomitaan kahdella sanolla "MENE"
"TULE" tämän tuomion saanut suuntaa taivaaseen. . uskotgko - voi teu voi teu
teu, kirjoitti:
Kun vä'itätg että sillähetkellä kun henki lä'htee kehosta , mistä olet tuollaisen ojeen saanut ,,nimittäin jeesuksen ohje oli kun hän kuoli , sielullisesti odotti kunnes
ryöväri kuoli ja vei hänet Paratiisiin , jonne kaikki on siitä lähtien mennyt
Vasta sitten kun Hän tulee Karitsana viimeiseen tuomioon Hän saa kaikki
sieltä Paratiisista ja tuomio tatkuu , kaikki tuomitaan kahdella sanolla "MENE"
"TULE" tämän tuomion saanut suuntaa taivaaseen. . uskotgkoKuolemassa päättyy aika, mitään odotuksia ei tuneta kellot ei käy sekunteja ei ole olemassa eikä kalentereita ole. Nyt hetki on miljadista miljardiin vuoteen aina vain eteenpäin ja takaisinpäin loputtomiin. Teu ei tätä näytä sisäistävän ollenkaan.
Kun henki poistuu kehosta, ihminen herää joko helvetissä taikka taivaassa. Viimeinen tuomio on pidetty ja maapallo on muuttunut atomeiksi.
On vain NYT hetki muuta ei taivaassa tunneta, eikä elämän jälkeen muutoinkaan.
Helvetissä kituvillakin on aina sama tuska loputtomiin vuosimiljardeista toiseen.
JOs he tämän ymmärtäisivät täällä eläessään niin yksikään ei olisi epäuskoinen.
- teu,
Erittäin pahaa,, eittei tahdota uskoa JEESUKSEN NETTSEELISEEN SYNTYMISEEN , VIELÄPÄ ON ALETTU PUHUMAAN MYTOLOGIASTA .
Raamattu kertoo ilmestyksestä , kun Enkeli Gapriel todella ilmestyi Marialle
Tästä ilmestyksetä' minullakin on kuva, , toiseksi Ruotsissa ei kannata kovin
paljon puhua siitä , kun heilä ei ole pitkää matkaa kirkottomaan kauteen .
niinkuin siitä on puhuttu ,,Ruoysissa tkivät ensimmäisen N- teu.
Tässä meni taas harakoille N Jäkeen olen kirjoirranut Naispista jonka
Jonka Ruotsi teki jo 1975 paikkeilla , ja heidän kirkkonsa oli viimevuonna
todella lähellä hävitys pistettä , eli siellä voli aloitettu puhumaan kirkkojen
räjäytyksistä .
Eivät he ole huomannet että Jumala ei ole määrännyt yhtään naista virkaan
kertaakaan 7655 vuoden aikana , eipä silti vaaikka täällä on sama tehty
n,30 vuoden sisällä Kuinka siihen mentiin .;Ihminen teki maallisen Lain
Tasaarvo lain , Pitäisi Huomata missa mennään Jos joku odottaa että
kielto tulee ,
Parempi olisi mietiä miksei Jumala ole tehnyt Yhtaan naispappja
ia. vaan heidän on tarvinnut itse tehdä MAALLISEN lain kanssa
Ymmäfrtänet mitä ajan takaa .
kirjoitin susista ja karhusta menköön toiseen kertaan.. - jurtti jusikka
teu. kirjoitti:
räjäytyksistä .
kielto tulee ,
kirjoitin susista ja karhusta menköön toiseen kertaan..munat tai pimuza=aivan sama, piispa kuin piispa.
oikea puhe n/m - teu,
jurtti jusikka kirjoitti:
munat tai pimuza=aivan sama, piispa kuin piispa.
oikea puhe n/m" JURTTI JUSSIKKA" . Et ole selvästrikän lukenut viestejäni . Koska puhut
aivan lööperiä Sillä on iso ero onko mies /nainen., kerrattan vielä 7655.v. Ei
ole Jumala tehnyt Minkään laiseksi UHRI JUMALAN PALVELIJAKSI EIKÄ
PAPIKSI yhtään naistä' EI ainuttakan ..Tämä voidaan hakea ohutlehtisestä
Ja muistakin tietolähtedistä. tutkihan.. - teu,
teu. kirjoitti:
räjäytyksistä .
kielto tulee ,
kirjoitin susista ja karhusta menköön toiseen kertaan..Kun kirjoitin susista ja karhuista ,Eikö joku kirjoittanyt että ne ei ole LLL:n
täytyy myntää että ,ei ne ole lestasuja , mutta Jumalla on nekin luonut ja
sitäkautta ne kuuluu luomakuntaan , jonka kautta kaikki saavat suuren
varmuuden siitä että ovat Jumalan lapsia ja noin.
- su***
Kristinusko on,kriisissä. Vaikea tilanne jotka ovat eläneet uskossa raamatun joka jakeeseen. Kuvittelisin, jos minä olisin lestadiolainen tai ainakin syvä kirkkouskova. Se olisi minullekin vaikea,jos kirkon piireistäkin epäileviä ääniä kuuluisi raamatun sudenkuopista. Olisin aikoinani ne alitajunnallisesti tiedostanut, mutta usko olisi niin vahva, että olisin väistellyt kyseiset sudenkuopat. Näinhän eräät kirkolliset teologiaakin lukeneet papit tekevät. Kristinusko raamatun mukaan on ollut niin vahva,
että sitä ei ole uskallettu vastustaa, ei edes omissa piireissä.
Jumalaa ei kukaan ole hyljännyt. Ei mikään uskonkunta maailmassa. Jumala on vain kuvattu eritavoin erillaiseksi meitä voimakkaammaksi voimaksi. Se ei ole ateistia, ateisti on täydellisesti itsensä tuulen vietäväksi annettu.- ateismi kriisissä on
Kristinusko ei ole kriisissä koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan.
JUmalattomat ovat kriisissä he ovat vaihtaneet totuuden valheeseen,
ja maksavat siitä kovan hinnan, kun henki poistuu kehosta.
- su***
Ateistit voivat olla kriisissä, kuten kaikki eläväiset. Mutta Jumalaan oikealla tavalla uskovat, eivät ole kriisissä. Käyttää uskossaan myös järkeä. Ainoa oikea, mitä järjellä ei voi kuvata, on Jumala meidän suojeliamme ja armahtajamme, jos vain niin haluamme.
- teu,
Niin on ,ja myös, Jeesus Kreistus Jolla on myös Jumalan lahjat Aamen .
- yksinkertaista
Miks olisi syntynyt neitseestä, Marialla kävi moka jota peiteltiin neitseellä?
- teu,
No topdella olet yksinkertainen !
- kubtca,,
Teu, milläs todistat, onko faktaa?
- ota taikka jätä
Yhdelläkään Jeesuksen neitseestä syntymisen kieltäjällä ei ole mahdollisuutta pelastua helvetistä.
- su***
Jomman kumman pitäisi tunnustaa Gabrielin tai Josefin.
- Näin käy
Kaikkivaltias Pyhä Jumala siitti neitsyt Marian munasolun. Tämä on ollut päivänselvää jo 2000 vuotta kaikille niille jotka ovat jo taivaassa, taikka ovat
sinne menossa.
Epäuskoisilla ei ole taivaaseen pääsyyn minkäänlaisia mahdollisuuksia ellei JUmala herätä ja tulee kääntymystä. Heti kun henki poistuu kehosta, silloin tietoisuuteen ja silmien eteen avautuu ikuinen tuska ja valitus helvetissä. SE ei lopu koskaan, siksi jokaisen kannattaisi valita elämä taivaassa.
- su***
No teu. olkoon niin, olkoon niin. Turha tässä on väitellä ja lyödä päätään seinään, seinä pian hajoaa. Vuosisatoja on ihmiset mielessään kaikenlaista neitsyydestä ajatellut. Uskotaan vaikkapa Joulupukkiin, vaikka se ei ole oikeastaan olemassa...tai se on sittekin jotenkin olemassa, vaikka ei Korvatunturilla. Lapsiahan on narrailtu aina kaikenlaisilla asioilla. Kun eräät asiat ovat vanhemmatkin uskoneet, siitä tulee sellainen oravien pyörä, joka hyppää kuusesta kuuseen ja sukupolvesta sukupolveen.
Ja eipä tuo väite neitsyydestä kenellekään pahaa tee. Jos se tuntuu tekevän hyvää, niin siitä vaan. Tuli vaan taas mieleeni...että anteeksi, älkää pahastuko...pahoittelen sanomaani...- Mitäs mä sanoin!!
Katso näin jumalaton allekirjoitti kuolemantuominsa, kaikkien nähden.
Pyhä Henki paljasti minulle asian jo ensimmäisestä viestistäsi (vaikka jotkut taisivat paheksua tietoa) . Jumalista teeskentelevä jumalaton mies, matkalla kolkkoon helvettiin, - iankaikkiseen tuskaan ja vaivaan.
Hernerokasta myit perintöoikeutesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935