Ennen sanottiin oluen sisältävän hartsia, ja siksi sen aiheuttavan '' hiipivää hölmöyttä''.
Nytkö sitä liuotetaan kuumalla vedellä suodatinpusseista?
Suodatinpussien hartsi, onko olemassa hartsittomia ?
18
211
Vastaukset
- Tarkemmin
Tä?
- juu, ei
Ennen oli lihavia ämmiä, nyt leveäperseisiä naisia. Hyväksyttekö muutoksen?
- Eilen tuosta oli
TV:ssä juttu. Lisää sen mukaan pussin kestävyyttä vielä silloinkin, kun sitä ollaan nostamassa suodattimesta roskapussiin. Voi herranen aika sitä typeryyttä!
- olisko kiva?
Nostaessa porot tipus keittimeen/lattialle?
- ei olisi kivaa
olisko kiva? kirjoitti:
Nostaessa porot tipus keittimeen/lattialle?
Onneksi minun tapani on nostaa koko hökötys kerralla pois, eikä pelkkää pussia. Siitä vain kippaan sitten roskiin, joten pitäisi olla myös hartsittomia pusseja, vai alkaisko käyttämään sukkahousuja:))))
- talouspaperi käy
ei olisi kivaa kirjoitti:
Onneksi minun tapani on nostaa koko hökötys kerralla pois, eikä pelkkää pussia. Siitä vain kippaan sitten roskiin, joten pitäisi olla myös hartsittomia pusseja, vai alkaisko käyttämään sukkahousuja:))))
ihan yhtä hyvin kuin suodatin ja on halvempaa, voi myös kompostoida.
- 676767vbvbvb
EI NIITÄ ROSKIIN panna vaan kompostiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei todellakaan kivaa
676767vbvbvb kirjoitti:
EI NIITÄ ROSKIIN panna vaan kompostiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älä nyt huuda siellä, sillä ei meidän taloyhtiössä ole kompostia. Sekajätteisiin menee (lasit ja metallit) muut, paitsi lehdet ja pahvit. Äläkä sano, että ne täytyy itse lähteä kauemmaksi viemään, sillä taloissa asuu vanhuksia ja suurinosa kulkee rollaattorilla, joiden roskat kuljettaa kodinhoitajat.
- Liisa S.
ei todellakaan kivaa kirjoitti:
Älä nyt huuda siellä, sillä ei meidän taloyhtiössä ole kompostia. Sekajätteisiin menee (lasit ja metallit) muut, paitsi lehdet ja pahvit. Äläkä sano, että ne täytyy itse lähteä kauemmaksi viemään, sillä taloissa asuu vanhuksia ja suurinosa kulkee rollaattorilla, joiden roskat kuljettaa kodinhoitajat.
Roskia ne ovat biojätteetkin.
Lajitelen jätteet aina tarkkaan 7 eri kannelliseen astiaan:
- lasit eri laatikkoon
- metallit, esim. säilykepurkit toiseen
- biojäte
- paperi
- kartonki ja pahvi
- energiajäte eli muovi
- sekajäte
Viimemainittuun ei tule paljon mitään. Se onkin kalleinta.
Taloyhtiömme jätehuoneessa ollaan tarkkoina.
Sanoinkin viimeksi, kun juttelin siellä naapurin kanssa, että
» aivan niinkuin postiljoonit, joka luukkuun jotakin! « - Otitko huomioon,
mitä lisäaineita sukkahousuista voisi kahviisi irrota?
- ....
Otitko huomioon, kirjoitti:
mitä lisäaineita sukkahousuista voisi kahviisi irrota?
Otitko huomioon, on nikille talouspaperikin käy.
- hyvä muistio
Liisa S. kirjoitti:
Roskia ne ovat biojätteetkin.
Lajitelen jätteet aina tarkkaan 7 eri kannelliseen astiaan:
- lasit eri laatikkoon
- metallit, esim. säilykepurkit toiseen
- biojäte
- paperi
- kartonki ja pahvi
- energiajäte eli muovi
- sekajäte
Viimemainittuun ei tule paljon mitään. Se onkin kalleinta.
Taloyhtiömme jätehuoneessa ollaan tarkkoina.
Sanoinkin viimeksi, kun juttelin siellä naapurin kanssa, että
» aivan niinkuin postiljoonit, joka luukkuun jotakin! «Kiitos Liisa S . S varmaan tarkoittaa suloinen, niin olen sen itsetykönäni ajatellut.
- sitroen.
talouspaperi käy kirjoitti:
ihan yhtä hyvin kuin suodatin ja on halvempaa, voi myös kompostoida.
Kauan sitten kokeilin. Kahvi maistui paperille eli jotakin ylimääräistä siitä liukeni.
- "koko hökötys" haus-
ka ja hyvä ilmaisu.
Ihanaa, kun ihmisillä on sana hallussaan! - Luulen talouspaperis
sitroen. kirjoitti:
Kauan sitten kokeilin. Kahvi maistui paperille eli jotakin ylimääräistä siitä liukeni.
takin liukenevan jotain valkaisuainetta tms.
- pussi ku pussi
On myös jatkuvakäyttöisiä pusseja, minulla on sellainen,siinä on sisus kullan värinen ja joulupukin tekemä, se sen joskus toikin ;)))
- kokeillut s-housuja
Joo sukkahousuista voi vahingossa tai tarkoituksella saada mausteet mukaan, ja silmäpako laskee porotkin porotkin läpi, niitä syleskellessä voi saada huomiota?
Kyseenalaista. - Suodatinpussi uudell
Kylläpä ovatkin kestäviä. Hartsin välttämiseksi olen nyt kokeillut huuhdella pussin, kuivattaa ja käyttää uudelleen seuraavana aamuna. Voisikohan tempun toistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834