..ja tunnelma mitä mahtavin. Sain viikonlopuksi käyttöön kaverilta Saab 95:n, sellasen kuin oli Team Ahman pojilla. Ajaa hurruuttelin sillä jo aamusta Raumalle ja nyt tulin kaupan ja kierrätyksen kautta kotiin. Todella jalo kulkine, ajalta jolloin autot tehtiin vielä metallista! Ajo-ominaisuudetkin oivat , kun huomioi auton iän. Maltaako sitä nyt viikonloppuna paljoa ottaakaan, ettei mene ajoaikaa hukkaan. Lunastaisin tuon miel
uusti itselleni, muttei kaveri suostu myymään.
Se on taas viikonloppu käsillä..
23
158
Vastaukset
- ALPRO
Hieno kärry, näin sen eilen ehtoona Lidlin edessä.
- Ys-viitone
Olisin kiinnostunut ostamaan sen jos tulee myyntiin. Niitä on enää muutamia ajokuntosia jäljellä. Nyt vasta osataan niitä arvostaa, kun suurin osa viety jo paalaamoon.
Eräs automaailman ikoneita, mun mielestä.
- kaupunginkamreeri
Eikö tällaisia alkoholistin aivokummituksia mitenkään voida bannata näiltä palstoilta?
Samaa kohtaloa toivoisin myös von Lagerbomin narsistisille vuodatuksille.- von Lagerbom
Mikäs sinua Loundin kirjoituksessa närästi. Mielestäni ihan asiallinen kirjoitus, kuten muidenkin, paitsi sinun..
- Aivokummitus
Koitas pitää pienempää suuta ....tai pilkka osuu omaan nilkkaan ....ja jos von Lagerbom on narsisti sun mielestä niin mikä itse olet ...koitas hiukan miettii....Aivokummitus????
- Aivokummitus
Koitas pitää pienempää suuta ....tai pilkka osuu omaan nilkkaan ....ja jos von Lagerbom on narsisti sun mielestä niin mikä itse olet ...koitas hiukan miettii....Aivokummitus????
- fon renk-kulli
Ugilaisia suurmiehiä....omas miälestäs
- kylläkyllä
voi keskonen, eikö sitä L-R saada pois näiltä sivuilta?
- juu jos mitenkään, se poika on julkisuudenkipeä. Voi kirjoittaa vaikka millä nimimerkillä ja ...
Ärsyttää vaikka millä jutuilla, että saa lukijat vastaamaan.,se onkin tarkoituskin moisella tyypillä ! ! - Lounli-Raideri..
Saabi on parkkiruudussa ja minä jossain määrin humalassa. Ilta on nuori ja niin on Ljudmilakin. Hän tuossa laittelee pientä suolaista purtavaa ja stereoista soi Alla Pugatsovan hittejä. Kävin kääntämässä volyymiä pienemmälle, kun naapureitakin pitää ajatella. Tämä on rauhallinen talo ja omalta osalta aion pitää huolen, ettei tilanne ainakaan minun toimintani seurauksena muutu.
Saabi toimi moitteettomasti, mutta bensiiniä se hörppää aika lailla. Myöskin etu¨jarrut ovat varsin äänekkäät. Kuulemma tarvikepalat asennettu viime huollossa. Mutta kaipa ne siitä mukautuvat, levyt näyttivät kyllä lähes uusilta nekin.
Ljudmilakin kokeili sitä Rohdaisissa, kun siellä ei paljoa liikennettä ole. Kovasti reunassa hän on tottunut kotimaassaan ajelemaan, välillä ihan pelotti, ettei pysytä tiellä.
Stolisnaja vodkapullo on pakastimessa ja siitä alan kohta siivuja ottamaan Lidlin Freeway colan kanssa. Freeway=vapaa tie. Kuvastaa elämänasennettani ja peittää alkoholin maun varsin hyvin. Ja edullisestikin vielä. - Annina
Lounli-Raideri.. kirjoitti:
Saabi on parkkiruudussa ja minä jossain määrin humalassa. Ilta on nuori ja niin on Ljudmilakin. Hän tuossa laittelee pientä suolaista purtavaa ja stereoista soi Alla Pugatsovan hittejä. Kävin kääntämässä volyymiä pienemmälle, kun naapureitakin pitää ajatella. Tämä on rauhallinen talo ja omalta osalta aion pitää huolen, ettei tilanne ainakaan minun toimintani seurauksena muutu.
Saabi toimi moitteettomasti, mutta bensiiniä se hörppää aika lailla. Myöskin etu¨jarrut ovat varsin äänekkäät. Kuulemma tarvikepalat asennettu viime huollossa. Mutta kaipa ne siitä mukautuvat, levyt näyttivät kyllä lähes uusilta nekin.
Ljudmilakin kokeili sitä Rohdaisissa, kun siellä ei paljoa liikennettä ole. Kovasti reunassa hän on tottunut kotimaassaan ajelemaan, välillä ihan pelotti, ettei pysytä tiellä.
Stolisnaja vodkapullo on pakastimessa ja siitä alan kohta siivuja ottamaan Lidlin Freeway colan kanssa. Freeway=vapaa tie. Kuvastaa elämänasennettani ja peittää alkoholin maun varsin hyvin. Ja edullisestikin vielä.Kyllä mun mielestä on kiva lukea Raiderin jorinoita. Niissä on kuitenkin aina positiivinen ja hyväntuulinen sävy, itsekin siinä piristyy lukiessa.Ei ne varmaan ihan totta kaikki ole, mutta minä en ainakaan siitä välitä.
- eturistinivel
Annina kirjoitti:
Kyllä mun mielestä on kiva lukea Raiderin jorinoita. Niissä on kuitenkin aina positiivinen ja hyväntuulinen sävy, itsekin siinä piristyy lukiessa.Ei ne varmaan ihan totta kaikki ole, mutta minä en ainakaan siitä välitä.
Aluksi epäilin, että onko kyseistä hemmoa edes oikeasti olemassa, mutta kyllä häneen törmää helpostikin, koska nahkatakki ja lierihattu ovat hyvä tuntomerkki. Pakkahuoneella istuu joskus tuntejakin kesällä, en tiedä mitä jorisee ihmisten kanssa siellä, mutta kovasti hauskaa näyttää välillä olevan.
- nähnyt olen
eturistinivel kirjoitti:
Aluksi epäilin, että onko kyseistä hemmoa edes oikeasti olemassa, mutta kyllä häneen törmää helpostikin, koska nahkatakki ja lierihattu ovat hyvä tuntomerkki. Pakkahuoneella istuu joskus tuntejakin kesällä, en tiedä mitä jorisee ihmisten kanssa siellä, mutta kovasti hauskaa näyttää välillä olevan.
Se vie yhden asiakaspaikan Pakkahuoneelta useammaksi tunniksi. Mitähän omistaja mahtaa moisesta olla mieltä. Yhden kahvin ääressä harva istuu noin kauaa.
- LOPETAKA KOMMENTOINT
LOPETTAKAA KOMMENTOINTI
- Anni Swanni
Ilman Raider Lounlin kirjoituksia tämä palsta kuihtuisi omaan hiljaisuuteensa. Eihän täällä paljoa muuta luettavaa ole viimeaikoina ollut, jos nyt ei lasketa näitä huoltajuuskiista-ikuisuusasioita. Ainakin minä toivotan Raider Lounlille hyviä aiheita kirjoitteluun ja mukavaa syksynjatkoa muutoinkin.
- Lounli-Raideri..
Anni Swanni kirjoitti:
Ilman Raider Lounlin kirjoituksia tämä palsta kuihtuisi omaan hiljaisuuteensa. Eihän täällä paljoa muuta luettavaa ole viimeaikoina ollut, jos nyt ei lasketa näitä huoltajuuskiista-ikuisuusasioita. Ainakin minä toivotan Raider Lounlille hyviä aiheita kirjoitteluun ja mukavaa syksynjatkoa muutoinkin.
Kiitän tuesta. Sitä harvoin täällä saa.Aina välillä tekisi mieli muuttaa täältä pois, mutta satun pitämään alueesta ja suurin osa täällä asuvista ihmisistä on mukavia ja huumorintajuisia, unohtamatta sitä, että olen täällä varttunut.
Se jäyhä ja huumorintajuton, katkera porukka, joiden naamataulu on rutussa kuin norsun vi****u, tekevät muutoin niin kivasta kaupungista välillä hyvinkin epäviihtyisän ja ahdasmielisen. Mutta kaikkialla on hyvät ja huonot puolensa. Voisihan asiat olla vieläkin huonommin. Eihän ne norsutkaan tavaransa ruttuisuudelle mitään mahda...
- Sisämaasta
Samaa mieltä. Hyvä, että edes joku yrittää ylläpitää jonkinlaista jutustelua täällä.
Täällä yleensä kaikenlainen keskustelu teilataan.
Silti talventullessa jäätilanteesta tulen minäkin utelemaan... Ukilaisista huolimatta teillä kun on loistavat kalavedet. - asioista tietävä
joo,jos kirjoiteltaiskin normi asioita,mutta kun täysin mielikuvitustuotetta tuubaa olemaan,,, on inkkarin hampaita ja Talbottia myynnissä etc, pas-kaa alati,, ja joka staanan asiaan turpaans aukoo,,,jospa oliskin asiallista juttua ni mikä ettei,, mutta kun ei OLE prkle
Minä olen toivonut käräjäsaliin asiallista juttua mutta ei, siellä sitä vasta paskaa puhutaankin, tantat puhuvat, tantat jakelevat tuomioita..:-)
- Juttaduu
No kirjota sä sitten asiaa. Älä vitkastele, aloita heti.
- asiaaa
ttu , mä puhuin Klunderista,hoida sinä asiat siellä Oikeudessa,täällä ne ei muutu,vittuiua saat kyllä. Ota Oikeusministeriöön yhteys ja esitä vääryydet. Sitten tänne tulokset.
- love rairer
Se ois ylihuomisen jälkeen taas perjantai.
- Nasty one
Miksei aina vois olla perjantai ja Lepäisillä kesä. Niinhän tuo loudli aina mesoaa Mestarissa, kun on muutaman tuopin nahkaliiviensä suojiin kumonnut.
- täky tai ei
Nasty one kirjoitti:
Miksei aina vois olla perjantai ja Lepäisillä kesä. Niinhän tuo loudli aina mesoaa Mestarissa, kun on muutaman tuopin nahkaliiviensä suojiin kumonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195343Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692697Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.212538Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512250- 242167
- 821664
- 1461555
- 1281317
- 129973
- 86914