Hay Day

maria...

Heips!

Löytyykö kyseisen pelin ohjeita suomenkielellä jostain linkistä?
Jos joku tietää, kiitos!
Voi laittaa myös eng.kielisiä linkkejä pelin ohjeistukseen :-)

57

6468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ei

      Suomalainen peli, Miksi sitä ei saa Suomeksi :(??

      • suffeli 147

        Unohdin salasanani ja todennäköisesti myös käyttäjätunnukseni hay day peliin, mistä voin niitä kysyä ?


      • Hay DAY fani
        suffeli 147 kirjoitti:

        Unohdin salasanani ja todennäköisesti myös käyttäjätunnukseni hay day peliin, mistä voin niitä kysyä ?

        mä en tarvi salasanaa enkä käyttäjä tunnusta Hay Day:ssä


      • Hay Day fani

        kun se on jo suomeksi sitä kieltä voi vaihtaa:)


      • kyllä saa

        mee asetuksiin paina lippua ja etsi Suomi.


    • Hay Day fani

      tää HAY DAY on tosi BEST!!!!! MULLA ON tää tabletilla!

    • Hay Day fani

      niitä löytyy tämmösestä:www.Hay Day.fi/ohjeet

    • Hayday tiimi

      HEIPS!


      minä olen pelannut Hay Day peliä niin siinä on tullut viiruksia. miks sinne tulee aina jotain paketteja? ne ovat joskus joitain tyhmiä.

    • Suomi aikuiset

      Tulkaa suomalaiset aikuiset naapurustooni: Suomi aikuiset

      • Vaikea valinta farmilla

        Nyt olisi minunkin aika liittyä naapurustoon, mutta mihin? Paikkakunnan mukaan? Harrastuksen nimiseen ryhmään? Vai ihan vaan mihin? Kaverit ei pelaa tai ei ainakaan myönnä pelaavansa.
        Onko väliä onko naapurusto jo melkein täynnä vai kannattaako mennä naapurustoon jossa on vain 1 johtaja ja ei muita. Voiko naapurustoa vaihtaa jos ei ole tyytyväinen valintaan?


      • Aniara500
        Vaikea valinta farmilla kirjoitti:

        Nyt olisi minunkin aika liittyä naapurustoon, mutta mihin? Paikkakunnan mukaan? Harrastuksen nimiseen ryhmään? Vai ihan vaan mihin? Kaverit ei pelaa tai ei ainakaan myönnä pelaavansa.
        Onko väliä onko naapurusto jo melkein täynnä vai kannattaako mennä naapurustoon jossa on vain 1 johtaja ja ei muita. Voiko naapurustoa vaihtaa jos ei ole tyytyväinen valintaan?

        Tottakai naapurustoa voi vaihtaa!Kirjaudut vaan ulos nykyisestä naapurustosta ja selailet listaa,valitset uuden naapuruston,liityt siihen.Meidän naapurustossa (Piippolan ahkerat ahertajat) on leveli eli taso vaatimus ja vaatimus osallistua kilpailuun ja auttaa toisia!Aina ei ole aikaa tai jos lähtee lomalle tms.,täytyy klikata itsensä ulos seuraavista kisoista.
        Jos olet juuri tällainen henkilö,tervetuloa!


      • hellouuu11

        Kannattaa mennä suomalaiseen naapurustoon


    • haydaypelaaja

      Naapurustoja voi vaihtaa jos ei johonkin ole tyytväinen...itse liityin ensin yhteen, mutta se ei toiminut ja vaihdoin...nyt kolmas naapurusto menossa ja tähän taidan jäädä. Olisi hyvä jos naapurustossa olisi jo paljon tyyppejä, sinua alempana sekä ylempänä. Silloin on helppo vaihtaa tavaroita, saada ja antaa apua tavaroiden muodossa.

      • Koukussa Hay Dayhin 40v

        Miten naapurustoon liitytään? Olen yrittänyt liittyä moneen naapurustoon, mut jokaisessa ilmoitetaan että kuulun jo naapurustoon? Mut sit tuolla toisessa kylässä minne mennään junalla ja voi hakea naapuruston asiakkaita, ilmoittaa ettei minulla ole vielä yhtään naapurusstoa? Voisiko joku ystävällisesti auttaa?


      • Naapurusto YLIKYLÄ
        Koukussa Hay Dayhin 40v kirjoitti:

        Miten naapurustoon liitytään? Olen yrittänyt liittyä moneen naapurustoon, mut jokaisessa ilmoitetaan että kuulun jo naapurustoon? Mut sit tuolla toisessa kylässä minne mennään junalla ja voi hakea naapuruston asiakkaita, ilmoittaa ettei minulla ole vielä yhtään naapurusstoa? Voisiko joku ystävällisesti auttaa?

        Sama ongelma, en tajua. :D


      • Friikkipiikki
        Koukussa Hay Dayhin 40v kirjoitti:

        Miten naapurustoon liitytään? Olen yrittänyt liittyä moneen naapurustoon, mut jokaisessa ilmoitetaan että kuulun jo naapurustoon? Mut sit tuolla toisessa kylässä minne mennään junalla ja voi hakea naapuruston asiakkaita, ilmoittaa ettei minulla ole vielä yhtään naapurusstoa? Voisiko joku ystävällisesti auttaa?

        Kun saat ongelman poistettua, niin tule käymään meidän naapurustossa, löydät sen nimimerkillä Lokin pikku putka. Kaikki aikuiset on tervetulleita ja aina yritetään auttaa toisiamme. Ainoa pääsy vaatimus on huumorin taju ja aktiivisuus.


      • Friikkipiikki
        Koukussa Hay Dayhin 40v kirjoitti:

        Miten naapurustoon liitytään? Olen yrittänyt liittyä moneen naapurustoon, mut jokaisessa ilmoitetaan että kuulun jo naapurustoon? Mut sit tuolla toisessa kylässä minne mennään junalla ja voi hakea naapuruston asiakkaita, ilmoittaa ettei minulla ole vielä yhtään naapurusstoa? Voisiko joku ystävällisesti auttaa?

        Taidat muuten kuulua omaan naapurustoon ( jonka olet vahingossa luonut kun naapurustotalo aukesi) poista se klikkaamalla naapurusto talossa lähde naapurustosta nappulaa. Sen jälkeen voit liittyä muihin naapurustoihin.


    • hay day tiimi

      hei tuo naapurusto ongelma on yleinen.
      käyttäjä tunnusta tai salasanaa ei pitäisi olla hay dayssa joten jos se ongelma tulee jollain vielä niin ilmoittakaa heti vaikka tänne.
      hei vielä yksi juttu päivittäkää hay day heti kun päivitys tulee tai hay daynne saattaa poistua niin käy monille joten varoitan etukäteen.
      älkää ottako sim korttia pois puhelimesta ennen kuin olette sammuttanut puhelimen se voi johtaa virheisiin kuten se voi olla syypää siihen naapurusto ongelmaan.


      hyvää syksyä toivottaa hay day tiimi

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • hayday hullu

      Tulkaa naapurustoon jonka nimi on matolääke

    • AUTTAKAAAAA

      Hei,

      Latasin Hay Dayn uudelleen monen kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. Olin tallentanut entisen pelini Game Centteriin jotta voin jatkaa samasta mihin jäin viimeksi.
      No avasin pelin ja se tavallisesti luuli minun olevani uusi pelaaja ja alkoi neuvomaan miten vehnää kylvetään jne. No tässä kohtaa aloin jo vittuuntumaan kun peli ei löytänyt vanhaa peliäni.
      No ajattelin etttä liitänpä pelini facebookkiin josko se sieltä löytyisi sitten. Lisäsin ja sitten ruutuun tulee että löytyi vanha peli ja kummalla pelillä haluan nyt pelata. Valitsin tottakai vanhan pelini ja olin innosta piukeana.
      No mutta seuraava ongelma yllättää. En pysty lisäämään vanhaa peliäni facebookkiin vaan näyttöön tulee aina kumpi peli nyt lisätään sinne tämä vanha millä pelaan vaiko se uusi. No aina painan sitä vanhaa ja rakasya peliä, mutta se hetkellisesti yhdistää mutta ystäväni eivät nää omista kavereisttaan kuin sen uuden pelin minkä pelasin pari levuseksi ennenkuin puhelin löysi vanhan pelini...

      miten saan poistettua vanhan servun tai ainakin yhdistää oma vanha pelini facebookkiin niin ettei sitä joka vitun kerta uudelleen joku kolme kertaa yhdistää..

      onko teillä vastaavaa ongelmaa ilmennyt kuin minulla nyt?

    • friikkipiikki

      Liittykää naapurustoon, seagull's little jail. K-18 naapurusto, tällä hetkellä meitä 26 pelaajaa ja lisää aktiivisia pelaajia otetaan vastaan :-) periaatteena meillä kaikki auttaa jos vain onnistuu.

    • klkpjp

      Hei! Etsin hay dayssä aktiivista naapuristoa jossa autellaan puolin ja toisin :) ehdotelkaa, nyt kova moukari ja naula pula :)

    • Uusi11

      Hei. Olen uusi pelaaja. Mikä on vialla kun laitan tavaroita myyntiin mutta kukaan ei niitä nää ja itse en nää kenenkään myytäviä tavaroita??

    • zadna

      Perustettiin juuri uusi naapurusto Heinäset, mihin ovat tervetulleita kaikki. Ollaan aika korkeallakin levelillä että pystytään auttamaan helposti. Ei kun mukaan

    • suomifin

      Suomi finland naapurusto rapu-logolla on aktiivinen (aktiivisisille suomalaisille). Meillä on tällä hetkellä 3 hopeaa ja 2 pronssia naapurustokisoista. Edellytykset on vähintään taso 35. Ja koska haluamme pysyä parhaan kolmen joukossa edelleen, olisi suotavaa että omat pisteesi kisoissa yltäisi 1200- .

    • mcrway

      Häpeämättä promoan täällä myös omaa naapurustoani, jonka nimi on Reilukerho ja johon ovat tervetulleita kaikki. Haluaisin naapurustosta aktiivisen - muita autettaisiin ja osallistuisimme naapurikisoihin. Tällä hetkellä jäseniä on tähän turhan vähän.

    • Huugiguugi27

      Mekin perustettiin oma naapurusto kun kyllästyttiin muiden epäaktiivisuuteen edellisessä. Joten aktiivisia farmareita etsittäisiin naapurustoon "Emman murmelit", autetaan kaikessa toisiamme ja osallistutaan kisoihin.

    • Koopee2

      Minulta on jo kahdesti kadonnut noin 100 timanttia, mistä kysymys, varas vai deletoiko Supercell jostain syystä?

    • puuhamaa66

      Täältä kauttakin etsin uusia pelaajia Jotka aktiivisia derbyssä!kts puuhamaa66

    • peluri11

      Kuinka saan kanoille ruokaa?

      • pelaaja183620463

        Tekemällä sitä!!!!!!


    • hermosrunut

      päivitin tänä aamuna hay dayn, jonka jälkeen katkaisee pelin melkein välittömästi.
      mitä teen?

      • koukussa.2

        sama täällä


    • Kokardi65

      kiinnostuin pelistä katsottuani sitä youtubesta.Pystyykö peliä pelaamaan jos ei ole facebookissa.

      • pelaaja108427428486

        Totta kai


    • Tännevaant

      Liittykää naapurustoon suomi eläinrakkaat.

    • Pöndelä

      Aktiivisille derbyn pelaajille perustettu uusi naapurusto "pönden farmarit". Tervetuloa!

    • Hay123

      Uus ahkera liitto! Liittykää AHKERAT kilpurit nimiseen liittoon!!!

    • 00000000000000000

      Kuinka hay dayssa saa poistettua naapurostosta pelaajan vaibsaako siinä

    • 77a

      Liittykää uuteen naapurustoon kuninkaan valtakuntaainoa vaatimus on aktiivisuus ja huumorintaju! !!

    • messukylänpossut

      Liittykää yhteisöön Messukylän possut! 100% aktiivinen yhteisö ja kisoissa kaikki mukana.

    • Kuinari-75

      Tervehdys! Kertokaas miten voi luoda oman naapuruston?

      • Anonyymi

        NAAPURUSTON VOI Luoda kun painaa naapurusto taloa ja sitten Kohtaa jossa lukee tee uusi tai jotain tälläistä


    • papiti

      Miten saa klaanien johtajan pois kun on lopettanut pelin

    • pcpelaaja

      saako tätä prli jotenkin pc että vois pelata sitä

    • HaydayPelaaja

      Uusi aktiivisten ryhmä Kanan Kasvatit on perustettu tänään. Tule mukaan pelaamaan!

      • HaydayPelaaja

        Kolme kisaa takana ja kolme pokaalia saatu! Kirkkain tämä viimeisin! Pelataan rennolla fiiliksellä ja muita auttaen. Liity seuraan!


    • Eden11

      Hei, liittykää naapurustoon Paratiisi. Kaikki ovat tervetulleita, aktiivisuutta ja kisoihin osallistumista vaaditaan, mutta meno on kuitenkin rentoa, sillä pelihän se vain on. Muita jäseniä ei ole kuin minä, olen level 31.

    • Kirikoira

      Millainen oli hay dayn 2-vuotiskakku pelissä?

    • Anonyymi

      Miten vaihdetaan käyttjä

    • Anonyymi

      Hakisin naapurustoa kahdelle lapsi/nuori pelaajalle.
      Toinen on 44 lv ja toinen 33 lv. Tosi aktiivisia pelaajia ja kisaajia. Ja multa (44 lv) löytyy aina melkeen kaikkea mahdollista. Tosiaankin siis naapurusto hakusessa.
      Naapuruston täytyy olla tosi aktiivinen kisojen suhteen ja muutenkin. Plus ois kiva jos vois pyytää aina jotain jos tarvii. Voin kertoa sitten myöhemmin tunnuksemme. Jos joku haluaa käydä katsomassa farmiani tai pyytää kaveriksi niin mun tunniste on: PUJGP8GUC.

      • Anonyymi

        Ja muuten pitää olla paljon pelaajia


    • Anonyymi

      Ainakin oon tasolla 38 niin paina peltoa ja valitse joku vilja.esim vehnä maissi porkkana sitten kun halutaan tehdä,koneilla jotakin niin paina vaikka rehumyllyä jos haluat tehdä rehua ja paina vaikka lehmän rehua mutta siihen tarttee soijapapua ja maissia ja jos sulla on tarvittavat ainekset niin älä tekemään (en tiedä millä levelillä sä oot varmaan 10-12 levelillä) sitten tilaukset että painat sitä tilaustaulua jä näet mitä tilauksia sulla on esim yhessä 2 leipää 2 kermaa ja 1 popcorn tarvitaan ja jos sulla on kaikki tarvittavat siinä tilauksessa on niin painat siinä alapuolella olevaa rekkaa ja niin se lähtee hakemaan sun palkinnon eli kolikoita ja kokemusta joo siinä oli perusohjeet jos oot 3-10 levelillä

    • Anonyymi

      Liittykää mun naapurustoon super frendit

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan kannattaako Tomia ostaa uudelleen?

      • Anonyymi

        Kannattaa, jos vaan timantit riittää, liittykää naapurustoon nimeltä aktiiviset viljelijät, jos kisaatte ja pelaatte päivittäin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe