NAPSAHTI TAAS SIKATUET TILILLE

Lerppa

Sikatuet oli tulleet tilille. Postissa saapui kirje jossa kerrottiin että maksetaan valtion tililtä 23.10.13 mulle sikatuet. no minä nettipankkiin tarkistamaan ja sinnehän ne oli tilille tulleet. Kaikki 87652,12 kaunista euroa. Minulla tuotanto pyöriri ilmnan tukiakin mutta onhan tuo mukava summa jolla voi taas harrastaa kaikkea kivaa. En ymmärrä puheita sikatalouden heikosta kannattavuudesta.

10

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulle tuli

      vakuutusyhtiöltä rahat... :)

    • .,,.,.,.,.,.,

      Hanki sikala itsellesi, niin ymmärrät....

    • 1+20

      Minä kävin ostamassa uuden Bemarin mun sikatuilla.

    • maito1

      Kuka tietää montako sikaa pitää olla tuohon tukimäärään?

    • sikala tyhjä

      Ei yhtään sikaa. Lerppa aivopierulla ei ole yhtään sikaa ikinä ollutkaan. Aloitus on aivopierun märkä uni.

    • Kysyn vaan

      Paljos se sikatuki on leikatulle karjulle ja montako eläinyksikköä per hehtaari sulla ?

    • mää mersein

      Oosdiko bemari

    • Jypä_kai

      Sain just asuntotuen ja sen lisän, työttömyyskorvauksen, lapsellisuuslisän, nettituen, pimeessä kasvaneen lisän, kouluttautomuustuen Arskalisällä sekä saippuattomuuslisän pesuaineiden käyttämättömyydestä. Vedensäästölisä haussa kun suihkussa en käy. Pidän vielä maatalousvastaista blogia ja kirjoittelen nettipalstalle Totta ja tarua maataloudesta unohtaen sen totuusosion. Tietyt tahot maksavat tästä kokopäivätyöstäni pimeesti.

    • halpaa sikaaa

      Sikatuet mahdollistavat sinullekkin halvan sianlihan!!!

    • Lerppa

      Pitää jälleen muistaa, että lerppa voi aina lerpahtaa, vaan ei koskaan kerpahtaa. HOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOO.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe