Hei!
Onko teillä millaisia kokemuksia Joensuussa synnyttämisestä??
Olen itse kuullut tuttavilta, ettei siellä ole tuo hoitajien ja kätilöiden "palvelu" oikein ystävällistä eikä siellä kuunnella äidin toiveita tms ollenkaan, sanotaan vain, että "näin on tehny muutkin ja nyt tehään näin".. Imetys ja tutti asiat on niille kuin punanen vaate ja monia äitiä itketetään siellä kommenteilla jne.
En oo positiivista juttua kuullut keneltäkään ja itse synnytys ei pelota, mutta minua pelottaa kamalasti mennä synnyttämään tuohon sairaalaan!
Kuinka siellä suhtaudutaan synnytysasentoihin? Saako äiti itse niihin vaikuttaa? Käytetäänkö siellä jakkarasynnytystä? Miten herkässä siellä on välilihan leikkaus?
Kiitoksia asiallisista vastauksistanne!
Synnytys Joensuussa
MiLLi
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611079- 458492
- 1295363
- 1443684
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403278
- 552559
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak372073- 281806