tai tulee olemaan...
Tässä tuli mietittyä itselle synttärilahjaa kun täytän 16 marraskuun ekalla viikolla. Ja siis mietin, että mitä olette mieltä, pyydänki lahjaksi Assassin's creed 4:sen vai Battlefield 4:sen? Itse ehkä tykkään ac:stä enemmän mutta jotenki tuntuu että nelonen ei ole yhtä hyvä ku kolmonen. Sanokaa mielipiteenne koska ite en oikeasti tiiä-.- tietokoneelle vai konsolille?
kumpi peli on parempi?
11
279
Vastaukset
- Eli bf
No jos ajattelet et bäfää tuut kuitenki pelaamaan enemmän kunhan omistat netin. Ac:ssä se on läpi ja hmm mitäs sit? Ja btw miten voit sanoa ac3 hyväks...se peli on yks iso bugi koko paska niin köyhä mekaniikka että hyvä että pysty suoraan kävelemään
- vuoden paras peli
Ac3 oli sarjan huonoin peli, miksi vertaat Black Flagia siihen?
AC4 on sarjan paras peli jota kaikissa googlella löytyvissä peliarvosteluissa yksimielisesti ylistetään paitsi sarjan parhaaksi, myös 2013 parhaaksi peliksi joka menee kirkkaasti ohi bf4:sta (sekä arkham originssista, crysis 3:sta sun muista tämän vuoden peleistä).
Ac4:ssa on massiivisen laaja vapaa pelimaailma ja paljon tekemistä (edes Skyrimikään ei näin iso ole) ja grafiikka on tähän mennessä parasta, bf4 puolestaan on lyhyt ja poikkeuksellisen tylsä putkiräiskintä. Moninpeli löytyy kummastakin.
- ennemmin AC4
AC4:ssa ainakin grafiikat ovat ennennäkemättömän hyvät. Katso tuolta pelin grafiikoita esittelevä video:
http://www.gamersnexus.net/gg/1205-assassins-creed-4-black-flag-graphics-analysis
Kyllähän tuo on pakko pelata joka tapauksessa, hankki bf4:sta tai ei.
On bf4:n grafiikatkin kohtalaisen hyvät (parhaat tähän mennessä) mutta AC4:n julkaisun jälkeen pelkkää keskitasoa. - super-pettynyt
AC4 on sieluton ja itseään toistava merirosvosikailu, joka vain kierrättää vanhoja jo ennestään nähtyjä kikkoja. AC2 on edelleen sarjan paras, AC3 pieksee nelosen pelkästään mielenkiintoisemman aiheen takia.
Pelasin juuri nelosen läpi ja jälkimaku oli pettynyt. Tässä perusteet:
- Tylsä ja kliseinen päätarina
- Ei Desmondia (aneeminen tosielämäosuus, päähenkilö joku nobody-rividuunari)
- Ei minkäänlaista loppukliimaksia (typerä loppuesitys)
- Abstergon/temppeliherrojen motiivit jäävät tyystin hämärän peittoon
- AC3:stakin helpompi (vaaran tunnetta ei ole koskaan)
- Meritaistelukohtauksissa ei yhtään vaihtelua (AC3:sen meritaistelut oli mielenkiintoisempia)
- Assassin contractit lähes kaikki samanlaisia (yhtä tylsiä ja palkitsemattomia)
- Far cry 3:sesta suoraan kopioitu crafting-systeemi (jota inhosin jo FC3:ssa (mikä estää tekemästä sitä ammuspussia sian nahasta, miksi pitää olla juuri albiinokrokotiilin?!)
- Tarinan edetessä ei saa uusia miekkoja yms varusteita (kaikki tarjolla heti alussa)
- Merenalaisosuudet vie hermot (jokaikinen hai syöksyy välittömästi kimppuun sekunnin murto-osassa nähtyään sut)
- Kaikki paikat näyttävät samalta. AC3:sessa sentään oli erilaisia ympäristöjä eri vuodenaikoina, AC4:sessa kaikki on pelkkää merta ja palmuja.
- Sanoinko jo helppous? Paitsi legendaariset laivat, joita taas ei pysty voittamaan kuin hyvällä tuurilla.
- yms yms yms.
AC4:nen tuntuu olevan tehty vain rahanmaku suussa. Siksi en odotakaan juuri mitään tulevalta vitoselta.- rauhotu
En tiennytkään, että pelin voi lytätä noin matalaksi. Ite en ollut pelannut aikaisempia osia lähes yhtään pelannut, mutta tämä ainakin oli tosi hyvä. Voisi olla kyllä vaikeampi, mutta kuitenkin pidin tosi paljon. Paljon Far cry 3:sen tyylinen mikä on vaan hyvä juttu. Suosittelen 4/5
- Vatikaanivaltio
Vai, että oli AC3 buginen paska. Minulla ei ilmiintynyt hirveesti ongelmia pelin aikana, ja jos niitä ilmiintyi ne vaan olivat hauskoja, kuten ilmassa kävelevät majavat tai paikoilleen jähmettyneet hirvet. Erittäin hyviä pelejä AC3 ja AC4, ja tietysti aikaisemmatkin!
- master race
Siis voi herranjumala maailman typerin kysymys "koneelle vai konsolille".....
- I am here
Vanha ketju, mutta välttänee tekosyyksi rykäistä taas kerran oma mielipiteeni jostain asiasta bittiavaruuden syövereihin.
AC4, koska en pidä juuri mistään FPSistä, multiplayerit kiinnostavat vähemmän kuin naapurinmummon tapettien väri ja Battlefieldit ovat kuulemani perusteella lähes yhtä pahanluokan mainstream-hapatusta kuin videopelikulttuurin suurin syöpäläinen, Call of Duty-sarja.
Assassin's Creedit sen sijaan ovat huonoimmillaankin viihdyttäviä pelejä, joiden parissa on helppo unohtaa ajankulku ja Nelonen on jos ei mitään muuta, niin ainakin sarjansa visuaalisesti näteimpiä pelejä ja huomattavasti parempi kuin Assassin's Creed 3, joka oli minun kirjoissani AssCreedien tähän astinen aallonpohja.
Itse hankin pelini lähes järjestään konsolille, tarkemmin sanottuna pleikkarille. Tämä siitä syystä, että Pleikkarilla on ollut ja näiltä näkymin tulee olemaan eniten sellaisia exclusive-pelejä joista pidän. Toisekseen Tietokoneeni on hidas romu, jolla osapuilleen joka kerta kun koetan pelata Simsiä peli kaatuu ja muut sillä koettamani pelit pyörivät takkuisena suttumyrskynä, jonka päätteeksi kone heittää silloin tällöin ruudulle bluescreenin, joten en enään viitsi yrittääkkään hankkia sille mitään uutta. - AC4
AC 3 on paska paljon huonompi kun Assassin's Creed 4 black flag
- master race
Siis ei kahta näin erilaista peliä voi verrata. Sen ymmärtää jos joku todella vajaaälyinen vertaa Bäfää johonki vitun codiin, mutta Bäfää assassins creediin? Ei....
- Mikke11
Läjäpäin hyviä pelejä löytyy http://www.vertaahintaa.fi/viihde-elektroniikka/search.php?q=category:Konsolipelit:&page=1&sort=relevance Käy kattoos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569