mitä ihmettä tyttöystäväni tekee seksin aikana?

njohooo

olen ensimmäinen nainen tyttöystävälleni ja huomasin tuossa että hän hytkyy todella voimakkaasti koko ajan kuin hänellä olisi kyrpä sisällään ja istuu päälläni ja hytkyy ja hytisee niinku ois miehen kanssa ja en tiiä mitä siin tilantees pitäs tehä koska ei se tunnu mulla missään tuo hytkyminen, meen vaa hämilleen.. ja hän aloittaa tämän jo silloin kun on viellä vaatteet päällä ja kädet ei oo edes käyny lähelläkään housuja. en ymmärrä tätä tai sitte oon vaa ihan pihalla siitä että miten naisen kroppa toimii, sillä aikaisemmin näin ei oo kukaan nainen tehny.

40

3494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännäää....

Siis miten hytkyy? Siis tärisee kuin orgasmin partaalla vai työntelee lantiota kuin olisi kyrvän kanssa tekemisissä?

Jos se heti vaatteet päällä alkaa tärisee ku vibraattori ja jatkaa sitä loppuun saakka ni kuulostaa kyllä oudolta :-D Ihan ku se ois semmonen vauvanlelu joka tärisee ku verää narusta XDD minä tosin edellisen suhteeni alussa olin vain niin kiihottunut aina että tärisin innosta seksin aikana, muttei se nyt ollut mitään työntelyä.

Ettei vaan esitä jotaan? Millasta teijän seksi on? Jos se ei oikeen hiffaa sitä ku oot kerta sen eka nainen.. Jos se ei oikeen tiiä miten pitäis olla. Paukuta sitä kunnolla ja pistä se tulemaan ni eiköhän rentoudu siitä..

Ja ennen kaikkea, mikset ole kysynyt häneltä itseltään, vaan täältä? :-D

• Anonyymi

Hitto naurahdin tuolle "paukuta sitä ja pistä se tulemaan ni eiköhän rentoudu siitä" :D Hauskasti sanottu siis :D :)

• 11+15

Juu sano toki tyttöystävällesi, että miksi ihmeessä sä sängyssä koko ajan hytkyt kuin sulla olisi kyrpä sisällä? :-D Tuu sen jälkeen aloittaan tänne uusi keskustelu, "Miksi tyttöystäväni ei enää halua seksiä" ;)

Ei kannata mennä nolaamaan toista petipuuhissa, helposti vaikuttaa siihen miten hän pystyy rentoutuun ja nauttiin sängyssä, jos alkaa häpeämään ja liikaa miettiin tekemisiään. Jos se hytkyminen sua hirveesti häiritsee, niin pidä vaikka sen lantiosta kiinni niin ettei pääse hytkymään ;)
      Millaista se hytkyminen sitten on? Jos se vaan hankaa klittaansa sua vasten, niin anna vaan tytön nauttia. Kyllähän se on ihan normaalia että seksin aikana lantiookin jollain tavalla liikutetaan, mulle ainakin se tuo lisänautintoa, enkä edes osaa pitää sitä täysin paikallaan.

• njohooo

no kyl mä sen ymmärrän et saa vähän lantio liikkua mut se työntelee nii et mäki heilun siel alla, ei mitenkää vibramaisesti niinku yks teistä sano vaa siis ihan kunnolla päästää menemään niinku olis miehen kans ja oon vaa siel alla sillai o.o ja oon yrittäny pitää sen lantiosta kii mutta se ei auta mitää....

ja en mulla ei oo pokkaa tai jtn mennä sanomaan sille että mitäs helvettiä sä yrität säätää?

• 582855

Lopeta ihmettely! Sulla on mahdollisuus tulla sieltä alta ja opettaa... Näytä hänelle itse, tee hänelle se mitä ja miten haluaisit itsellesi tehtävän. Seksikin opitaan, ja sulla on mahdollisuus toimia opastajana...

• seni ori

Sitä kutsutaan ratsastamiseksi. Tai myös tribadismiksi naisten kesken.
      Kertoo myös ettei hänella ainakaan estoja ole. Turhaan olet huolissasi.
      Kaikilla on omat mieltymyksensä ja ajan kanssa varmaan löydätte molempia
      miellyttäviä tapoja, ilman että niitä täytyy ihmetellä täällä.

• Aurinkolasissa

Itse teen samaa. Helposti panemisen aikaan lantio alkaa tekemään sellaista panoliikettä edes takaisin toista vasten. Taoahtuu myös usein ennen panemista, vaikka oltaisiin vaatteet päällä vielä. En yleensä itse edes huomaa sitä, mutta se kertoo vahvasta kiihottumisesta itselläni.

Selkeästi tyttösi vain haluaa sinua kovasti! Sinuna en olisi yhtään huolissani. Päin vastoin, nauti! Tai laittakaa väliin strap-on tai kaksipäinen dildo. ;)

• miksiii

No yöö.. Ethän sä sillon sitä tyttöä halua vaan kumipippeliä.. Eikö kannattais vaihtaa sitten mieheen..

• siksiiiii
        miksiii kirjoitti:

No yöö.. Ethän sä sillon sitä tyttöä halua vaan kumipippeliä.. Eikö kannattais vaihtaa sitten mieheen..

no ei se niin mene. se on väline, mikä mahdollistaa eri asennot, ei sen kummempaa, se on vähänks kun hands free-laite

• uskaltaako kokeilla
        siksiiiii kirjoitti:

no ei se niin mene. se on väline, mikä mahdollistaa eri asennot, ei sen kummempaa, se on vähänks kun hands free-laite

jos sattumoisiin ei oo dildoo just sillä hetkellä käykö handsfrii korvikkeena

• no hoh hoijaa
        uskaltaako kokeilla kirjoitti:

jos sattumoisiin ei oo dildoo just sillä hetkellä käykö handsfrii korvikkeena

Taitaa olla aika pieni se handsfree, mutta eipä se kaikkien menoa haittaa... Yksi keino on myös laittaa puhelin värinälle ja soittaa siihen sitten...

• Kiinnostunutlesbo

Mitä tämä "paneminen" on, mistä te useimmat puhutte?
      Minua kävi kiinnostamaan kovasti, että miten te muut näette asian.
      Mitä saa tehdä ja mitä ei?

• sellasta.....

Mitä ihmettä.. No paneminen, nussiminen, naiminen, rakastelu, hässiminen, köyrintä, peiton heiluttaminen yms.. You know? :-D

Mitä saa tehdä ja mitä ei... Haha no kyllä sä saat tehdä ihan mitä itse haluat :D ei sitä mikään laki määrää.

Itse pidän kaikenlaista hivelyä ja suutelua esileikkinä, sormittamista ja nuolemista panemisena. Etenkin kun sen tekee kunnolla, rytmikkäästi ja käyttää vähän voimaa, minä en ainakaan tule missään kovin hellässä käsittelyssä.

• toinenkiinnostunut
        sellasta..... kirjoitti:

Mitä ihmettä.. No paneminen, nussiminen, naiminen, rakastelu, hässiminen, köyrintä, peiton heiluttaminen yms.. You know? :-D

Mitä saa tehdä ja mitä ei... Haha no kyllä sä saat tehdä ihan mitä itse haluat :D ei sitä mikään laki määrää.

Itse pidän kaikenlaista hivelyä ja suutelua esileikkinä, sormittamista ja nuolemista panemisena. Etenkin kun sen tekee kunnolla, rytmikkäästi ja käyttää vähän voimaa, minä en ainakaan tule missään kovin hellässä käsittelyssä.

Sinä pidät sormettamista ja nuolemista panemista, joku toinen pitää niitä esileikkinä ja vain dildolla paukuttamista panemisena. Kolmas ei halua mitään yllä mainituista ja pitää tribadismia panemisena. Te käytätte sanaa paneminen, mutta saatatte tarkoittaa sillä ihan eri asioita. Mitä se paneminen siis on?

• senmosta.....
        toinenkiinnostunut kirjoitti:

Sinä pidät sormettamista ja nuolemista panemista, joku toinen pitää niitä esileikkinä ja vain dildolla paukuttamista panemisena. Kolmas ei halua mitään yllä mainituista ja pitää tribadismia panemisena. Te käytätte sanaa paneminen, mutta saatatte tarkoittaa sillä ihan eri asioita. Mitä se paneminen siis on?

No sinähän se sanoit, idiootti. Yksi tykkää siitä, toimen tosta ja kolmas tuosta. Eli tykätään eri asioista. Eli eri ihmiset pitävät panemisena eri asioita. Mikä jää sinulta epäselväksi?

Mutta ihan yleensä kun lesbot puhuu keskenään panemisesta, "panin eilen johannan kanssa", niin kaikki varmasti tietävät suurinpiirtein mitä he ovat tehneet. Olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä, tehneet ainakin joitakin yllämäinituista asioista.

Kuten on huomattu, ei ole mitään oppikirjaesimerkkiä siitä, miten lesbot panevat. Siitä ei kerrota koulussa eikä missään muuallakaan, joten aika omillaan ollaan. Mutta aina sanotaan heteroseksivalistetuksessakin, että "rakastelu tuhat temppua enemmän kuin yhdyntää" (kuten luin vähän aikaa sitten jostain nuorten seksivalistuskirjasta :D), joten jos heteroseksiäkään ei yritetä rajata mihinkään "panemisee" ja "esileikkiin", niin miks pitäis sitten lesboseksi? :---DD

Minulle riittää se, kun olen neljä ja puoli tuntia kestäneen yöllisen sessiomme aikana saanut tyttöytäväni huutamaan ja vapisemaan orgasmin vallassa neljättä kertaa. Tiedän silloin että olen pannut ihan tarpeeksi hyvin. Ja ilman mitään muovisia pippeleitä

• painu pitkälle siitä
        toinenkiinnostunut kirjoitti:

"Te käytätte sanaa.." Te? Et siis itse ole lesbo tai edes nainen alkuunkaan? No kuule suksi v*ttuun täältä sitten :-DD

• M*rja
        senmosta..... kirjoitti:

No sinähän se sanoit, idiootti. Yksi tykkää siitä, toimen tosta ja kolmas tuosta. Eli tykätään eri asioista. Eli eri ihmiset pitävät panemisena eri asioita. Mikä jää sinulta epäselväksi?

Mutta ihan yleensä kun lesbot puhuu keskenään panemisesta, "panin eilen johannan kanssa", niin kaikki varmasti tietävät suurinpiirtein mitä he ovat tehneet. Olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä, tehneet ainakin joitakin yllämäinituista asioista.

Kuten on huomattu, ei ole mitään oppikirjaesimerkkiä siitä, miten lesbot panevat. Siitä ei kerrota koulussa eikä missään muuallakaan, joten aika omillaan ollaan. Mutta aina sanotaan heteroseksivalistetuksessakin, että "rakastelu tuhat temppua enemmän kuin yhdyntää" (kuten luin vähän aikaa sitten jostain nuorten seksivalistuskirjasta :D), joten jos heteroseksiäkään ei yritetä rajata mihinkään "panemisee" ja "esileikkiin", niin miks pitäis sitten lesboseksi? :---DD

Minulle riittää se, kun olen neljä ja puoli tuntia kestäneen yöllisen sessiomme aikana saanut tyttöytäväni huutamaan ja vapisemaan orgasmin vallassa neljättä kertaa. Tiedän silloin että olen pannut ihan tarpeeksi hyvin. Ja ilman mitään muovisia pippeleitä

Eikös sana paneminen tule sanasta penetraatio. Eli dildon, sormen, kielen, vyötärödildon edestakasviemistä emättimessä.

• kiinnostunutlesbo
        senmosta..... kirjoitti:

Kyse olikin nyt siitä, että mitä nämä tähän keskusteluun kirjoittaneet naiset pitävät "panemisena". Panemisen aikana kun ei saa esimerkiksi liikuttaa kehoa tai lantiota (ainakaan aloittajan mielestä), joten tribadismia ei voi juuri tässä tapauksessa laskea "panemiseen" kuuluvaksi.
        Seksi ei siis olekaan niitä tuhansia temppuja, jos itse aktin aikana ei saa sekoittaa pakkaa tekemällä jotain muuta kun mitä toinen osapuoli on "panemiseen" määritellyt kuuluvaksi.
        Olin siis kiinnostunut siitä että miten juuri nämä yksilöt kokevat asian.

• hanki muija
        kiinnostunutlesbo kirjoitti:

Kyse olikin nyt siitä, että mitä nämä tähän keskusteluun kirjoittaneet naiset pitävät "panemisena". Panemisen aikana kun ei saa esimerkiksi liikuttaa kehoa tai lantiota (ainakaan aloittajan mielestä), joten tribadismia ei voi juuri tässä tapauksessa laskea "panemiseen" kuuluvaksi.
        Seksi ei siis olekaan niitä tuhansia temppuja, jos itse aktin aikana ei saa sekoittaa pakkaa tekemällä jotain muuta kun mitä toinen osapuoli on "panemiseen" määritellyt kuuluvaksi.
        Olin siis kiinnostunut siitä että miten juuri nämä yksilöt kokevat asian.

Lol. Get a life. Tai hanki muija. Kokeile sen kanssa sitten, mikä on panemista :DD Säälittävää..

• kiinnostunutlesbo
        hanki muija kirjoitti:

Lol. Get a life. Tai hanki muija. Kokeile sen kanssa sitten, mikä on panemista :DD Säälittävää..

Sua ei ilmeisesti ole älyn lahjoilla siunattu, kun sun ulosanti ei tuon kummoisempaa ole, mutta kenties joku muu haluaa keskustella täällä asioista ja näkemyksistään. Keskustelupalstahan tämä kuitenkin on.

Sä voit kertoa sen sun ihastuksen ensimmäisen kirjaimen jossain muussa ketjussa. :)

• kiinnostunutlesbo
        hanki muija kirjoitti:

Nyt ei ollut kuitenkaan kyse siitä että miten Minä määrittelen jonkun asian.. joten se, että mä itse kokeilisin jotain osatakseni määritellä sanan, ei nyt ihan toimi. Olin kiinnostunut muiden mielipiteistä.
        Mutta kiitos vinkistä, se oli tosi hyvä! ;)

• Anonyymi
        senmosta..... kirjoitti:

Vain noin vähän aikaa sekstanneena ja vasta muutaman kerran jälkeen tulleena..? Huh en todellakaan laskisi seksiksi.. Tuohan on vasta ihan alkuvaiheessa esileikkiä.

• Anonyymi

Saa tehdä mitä haluaa kunhan se sopii toisellekin osapuolelle. Ei kannata rakentaa itselleen rajoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain noin vähän aikaa sekstanneena ja vasta muutaman kerran jälkeen tulleena..? Huh en todellakaan laskisi seksiksi.. Tuohan on vasta ihan alkuvaiheessa esileikkiä.

Naureskelin samaa :D Jos jostain syystä lopettaisin jo muutaman tunnin jälkeen ja muijan vaan muutamasti saaneena, niin en todellakaan kehtaisi mainita asiasta yhtään missään.😄 Joillain kyllä on ihan epärealistiset käsitykset seksitaidoistaan..

• 4+6

Mun mielestä on oikeesti aika järkyttävää, että tuut tänne kysymään tota, kun voisit kysyä tyttöystävältäsi suoraan mielummin. Mieti miltä hänestä tuntuu, jos/kun saa netistä lukea ton...

Mä en nyt oikein edes ymmärtänyt minkälaisesta liikehdinnästä on kyse, mutta oon kuitenkin sitä mieltä, että sun kannattaa kysellä häneltä suoraan kohteliaasti. Kannattaa muistaa, että seksuaalisuus on aika arka asia, eli "mitä ihmettä sä teet seksin aikana" ei ehkä oo smoothein mahdollisin tapa.

• Hekohekohauskaprovo

Kyllä minäkin järkyttyisin, jos tyttöystäväni liikahtaisi seksin aikana. Menemme johonkin asentoon ja emme kumpikaan liikahdakaan, muuten koko touhu loppuu ;)

• 564457

Olisin onnesta soikeana, jos mulla olisi tyttöystävä, joka tekee noin...

Itse nimittäin masturboin niin, että hinkkaan itseäni jotakin vasten aika lailla samaan tapaan, kun aloittaja kuvaili. Mulla on ns. ulkoneva häpyluu ja klitoris on aika edessä, joten sen hierominen jotakin vasten tuntuu tosi hyvältä eikä tarvitse rasittaa käsilihaksia. :D
      Ja tällä ei ole tosiaan mitään tekemistä minkään dildontarpeen kanssa, koska en koskaan työnnä tai halua mitään työnnettävän sisääni. Hyi.

Jos eroatte, voitko pistää tyttöystäväs numeron tänne? :DD

• ei liikkumiselle

Kandee olla ihan liikkumatta koko rakastelun ajan, niin ne asiat hoituu. Liimaudutte kiinni toisiinne ja pysytte paikoillanne. Muista, kumpikaan ei saa liikahtaa yhtään.

• Miuh

Mä en kans ymmärrä miket kysy silt suoraa. Etsä täältä saa vastaust siihe kuitenkaa kosk ei kukaa oo tääl sun muija. Ainakaa toivottavasti.

• dgsgfsssdh

Mitä oon kavereiden kanssa jutellut ja mikä on oma kokemukseni, niin todella monella suomalaisella lesbolla on todella ihmeellisen rajoittunut kuva seksistä. Usein seksi käsittää vain suuseksiä ja kädellä tekemistä, eikä koko kroppaa oteta yhtään mukaan. Aloittajakaan ei näytä tietävän tribadismi on. Hänelle suosittelisin Googlen käyttämistä.

Ja viimeisen kerran: dildon/strap-onin käyttäminen seksissä ei tarkoita, että haluaisi harrastaa seksiä miehen kanssa. Strap-on on vain seksilelu, joka tuo uusia ulottovuuksia seksiin. Vai sanotteko te homomiehillekin, että ai jaa, haluat varmaan naista kun tykkäät anaaliseksiä. Tai heteromiehelle, että ai jaa, olet varmaan salaisesti homo, kun tykkäät anaaliseksistä. HEI HALOO! Vain itsestään epävarmat lesbot ja huonon itsetunnon omaavat tyypit suhtautuvat strap-oniin ja yleensäkin seksileluihin tässäkin ketjussa esitetyllä tavalla. Saa käyttää, muttei oo pakko. Kokeilkaa vaikka tuollaista asennetta ennemmin, ja jatkakaa sitä peiton alla pimeässä nuolemista älkääkä vain vahingossakaan ikinä kokeile mitään muuta.

Mulla on ollut ulkomaalainen tyttöystävä, ja sen kanssa seksi oli taivaallista. Käytettiin koko kehoa, ja parin vuoden seurustelumme aikana kokeiltiin myös seksileluja vaihtelun vuoksi. Samanlaista rentoa ja uskaliasta asennetta suosittelisin muillekin.

• Anna Ny

Aivan oikein, ja vielä alleviivaisin lantion merkitystä; etenkin
        seksissä. Ainakin minun katse kiinnittyy lantioon ihan vaistomaisesti.
        Rennot ja liikkuvat lantiot kertovat paljon.

• 1+2

Mutta samalla kannattaa muistaa ettei seksille ole muita sääntöjä kuin, että molempien pitää haluta, eikä toista saa satuttaa tai käyttää hyväksi. Eli ei ole mitään oikeata tai väärää. Kaikki ei tykkää kaikista jutuista, eikä kaikki välttämättä ihan kaikkea haluakkaan kokeilla. Mulle tullee esim strap-onista mieleen shemale, ja koska en oo panseksuaali en pidä semmosta mitenkään hirveen... kiinnostavana. Kyllä ne yhteiset jutut löytää, kun on toiseen tutustunut kunnolla, eikä toista pidä painostaa tekemään semmoista, mitä ei halua tehdä. Se ei oo mun mielestä sama asia kuin se, että olis rajoittunut.

• 16722641

"Peiton alla pimeässä nuolemista" puhut siitä niin vähätteleväön sävyyn. Itse rakastan suuseksiä. Ovatko he, jotka ei tykkää dildoista, jotenkin rajoittuneempia? Aivan kuin lesboseksi olisi täydellistä vasta, kun mukaan on kokeiltu leluja.

Ps. Homot ei haaveile pillusta, jos panevat toisiaan perseeikääm, joka heillä on. Eikä heteromiehet haaveile miehen persreiästä jos haluavat oman naisensa aukkoa. Mutta miksi lesbo nainen haluaa pippeliä? Kumista tai mitä tahansa..

Saa kokeilla joo ei mua häirii eikä kiinnosta mut ite en haluu

• chheri

Teen itse tuota samaa seksin aikana :D Se tulee ihan vaan vaistomaisesti jos tykkään oikein kovasti. Eikös se ole mukava tietää että naisesi nauttii :D Mutta ei kyllä tosiaan olisi mukavaa jos joku tekisi siitä nettiin keskustelun eikä huomauttaisi päin naamaa. Seurustellessa puhuminen on kumminkin aika isossa roolissa.

• awertyuiopåpoikujj

VITUN DILLET KETÄ OIKEASTI KIINNOSTAA!!!!!!!!!!!!!!! ............... ITSENNE KUIN, OLETTE NOIN TYHMIÄ!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

onx neitsyt herkkä?

• Anonyymi

Kuulostaa ihan normaalilta nauttivalta naiselta..? Jos itse edes pystyt olla "hytkymättä" paikallasi, niin onko itselläsi kaikki hyvin?

• Anonyymi

Entäs kun hytkyttää takaapäin ja usein kaikkialla kotona? Nimimerkillä epätietoinen

• Anonyymi

No kyllähän sitä voi nussia ja nytkyttää yms mistä päin vaan.
        Miten rajoittunut seksielämä ja käsitys seksistä sulla oikein on?
        Ja kysy nyt herranjjestas siltä naiseltas itseltään. Kannattaa opetella kommunikointi ennen mitään parisuhteita.

• Anonyymi

Mikä voisi olla hienompaa, kun hieroa jalkovälejä yhteen?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe