Ollaan miehen kans perustamassa perhettä ja ongelmana on mun lääkitys (Apydan, Orfiril ja tarvittaessa Stesolid). Lääkärin mukaan erityisesti Orfiril ei sovi raskaana olevalle (lääke lisää vauvan kehityshäiriön riskiä) mutta mistään muista lääkevaihtoehdoista se ei puhunut mitään. En myöskään saa uutta lääkäriaikaa ennen huhtikuuta. Toisen sairaalan neurologille pääsee yleensä vain lähetteellä eikä mulla oo rahaa mennä millekkään yksityiselle vastaanotolle. Miks kaiken pitää olla vaikeeta..
Raskaus ja lääkitys
nina901
1
139
Vastaukset
- Lääkärit vähissä.
No jos on vara vauvaa suunnitella sitten pitää olla myös 80 e rahaa käydä neurologilla . Jkl on ongelma ei ole edes yksityispuolella neurologeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362