nais juopot

SHERIFFI

Minkä takia en koskaan nää puli akkoja ostarilla hillumassa? Juovatko he kaikki kotonaan piilossa?

17

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valkoinen heteromies

      Johtuu vallitsevasta politiikasta jossa tasa-arvo on jaettu epätasaisesti.

      Oletko nähnyt asunnotonta naista tai mamua?

    • Pullberg

      Minä taas olen ihmetellyt että mikä saa juopon istumaan ostarin ikkunalaudalla tai kivetyksellä?
      Löytyyhän sitä parempiakin paikkoja ajan viettoon vaikka olisi kuinka juoppo.

    • Vihaan alkoholia

      Naisjuopoista vain osa päätyy viimeisen vaiheen alkoholististeiksi.

      Naisten elimistö ei kestä yhtä hyvin kuin miesten mikä näkyy
      sairaalatilastoissakin.

      Lyhyesti sanottuna useimmat siirtyvät mullan alle vielä kun on asunto ja monesti työkin jäljellä . Haima-ja maksasairaudet vievät.

      Surullista kun esimerkiksi kirroosi antaa itsestään usein merkkejä vasta keltaisuuden myötä ja osalla vasta veren alkaessa jo vuotaa......

      • 6+14

        "kirroosi antaa itsestään usein merkkejä vasta keltaisuuden myötä ja osalla vasta veren alkaessa jo vuotaa...... "

        Ei se nyt ihan noinkaan mene, kirroosi näkyy ultrassa.


      • never booze

        Mäkin taidan vihata: vei multa 20 vuotta ja vie nykyisen böönan wllwi ihmwitä tapahdu. So:

        I say a little pray for her... ja toivon että oppis ees ottamaan vailla vihaa, itseinhoa ja katkeruutta.


    • Lokakuuloppuu

      Kesä tekee tuloaa lämpimine säineen!

    • =====

      Varsin harva naisalkoholisti etenee urallaan puliakan asteelle asti siitä yksinkertaisesta syystä, että naisilla alkoholin aiheuttamat terveyshaitat iskevät fysiologisesti nopeammin ja aikaisemmin, kuin miehillä.
      Eivät ehdi puliakan asteelle, kun maksa, haima, tai psyyke jo tekee tenän.

      • alkon akka

        Ainakin A-klinikalla käy paljon naisia avokatkaisussa ja terapiassa. Eivätkä vielä edes näytä juopoilta ihmisiltä! Ehkä se on niin, että naiset hakevat herkemmin apua alkoholiongelmaansa kuin miehet!


      • pubipioni
        alkon akka kirjoitti:

        Ainakin A-klinikalla käy paljon naisia avokatkaisussa ja terapiassa. Eivätkä vielä edes näytä juopoilta ihmisiltä! Ehkä se on niin, että naiset hakevat herkemmin apua alkoholiongelmaansa kuin miehet!

        Jes. Naiset hakee muissakin asioissa nopeemmin apua. Ite menin AAhan just, enkä varmaa ulkosesti oo juopon olonen. Käyn töissä ja oon iha nätti...siis vielä:)


      • nainen
        pubipioni kirjoitti:

        Jes. Naiset hakee muissakin asioissa nopeemmin apua. Ite menin AAhan just, enkä varmaa ulkosesti oo juopon olonen. Käyn töissä ja oon iha nätti...siis vielä:)


    • naisjuoppo**

      Täällä kanssa A-klinikan asiakas, 3x katkolla ennen sitä, ikää vajaa 30v, alkoholin suurkäyttäjänä tuli kärsittyä vajaa 5v. Psyyke kärsi eniten. En ainakaan pidä itseäni alkoholistin näköisenä, ja onneksi ei psyyke kestänyt enää juomista, tulipahan sille loppu ennen ku asiat oli jo toosi huonosti.

      Ite join ainakin neljän seinän sisällä, ei olis tullut mieleenkään lähteä ihmisten ilmoille juomaan. Tiedän muutamia naisalkkiksia, jotka siis joka päivä juo kirkkaita ja kyl ne jotenkin työelämässä sinnittelee, valehtelee itelleen ja muille ja juo "salaa" kotona.

      • kotkatkertoilevat

        Toivoa on, kun nuori ymmärtää lähteä apua hakemaan ja tietoa on tässä ketjussa, joka on oikeaa asiaa ja tietoa. Varoitus, jonka haluan kertoa. Nainen joka juo, tulee yhtä luonnevikaiseksi kuin mieskin. Siinä ei nätteys auta, kun kymmenen vuotta ja enemmän ryyppäät. Tiedän useita raittiina pysyneitä entisiä juopponaisia. Jokainen, ehkä yhtä poikkeusta lukuun ottamatta, on ihan kamala eukko. Kummallisia luonteen muutoksia jne. Osa on hirveitä riivinrautoja, katkeria, aggressiivisia, valehtelevia, kateellisia, kieroutuneita. Nämä piirteet tulet huomaamaan jos et itse aja itseäsi rapajuopoksi taikka lähelle sitä tilaa. Koita pysyä erossa viinasta. Vaikkei henki mene, sinun olemus muuttuu. Käytöksesi ja luonteesi ei korjaannu entiselleen, vaikka lopettaisit. Tämä on lähes jokaisen doku-naisen kohtalo. Mieti.


    • alkkissss

      kotona juu n.90 prossaa, loput 10 kavereiden kanssa.

    • entinenkaljasieppo

      Itsellä on nainen joka joi tosi tosi paljon ja vasta 19wee mutta kun tuli raskaaks niin eipä ole enään juonu, siittä asti ollu selvänä kun sai tietää että on raskaana elikkä nyt tulee kohta 2 vuotta selvänä ja itse en ole sen jälkeen juonut paljon ehkä kerran kuussa pienet kännit kaverin luona noin 6-12 kaljaa illall

    • 5+9

      Miehet juo niin kauan että tapahtuu jotain dramaattista. Luettelo tähän......

      Naiset hakevat apua aiemmin. Ovat tottuneet lääkäreissä käynteihin monissa elämänvaiheissa.

      • Anonyymi

        itse törmäsin naiseen joka hyvän näkönen mutta juoppo,sitten tappoi ukkonsa ja tarvitsi apua asioiden järjestelyyn,no avun annoin mutta ei nainen juomista jättäny,minä taas hänet jätin!
        Nyt hän j otuonpuoleisessa,koskaan ei juomista lopettanu,suurin syy hänen juomiseen oli isänsä kuolema koskaäitinsä ei pystyny tytärtään huolehtimaan vaan tytö lähti maailmalle jo nuorena ja lothan jo tiedämmekin kuinka kävi?
        Miestä ja viinaa sun muuta kokoajan!


    • Anonyymi

      Naispultsareita ei juuri ole, koska naiset ovat fiksumpia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe