Sielunkumppanuus

oma kokemukseni

Katse, joka kertoi kaiken.
Magneettinen vetovoima.
Kaipuu, jota ei voi sanoin kuvailla.
Tuttuuden tunne.
Sisäinen tieto siitä oikeasta.
Tunne sydämessä.
Molemminpuolinen aistiminen tunnetasolla.
Telepaattinen yhteys ajatuksen tasolla.
Sisäinen tieto, että molemmat tietävät ja tuntevat.
Absoluuttinen rakkauden tunne.
Ymmärrys, raastava ymmärrys.

Yhtä aikaa sekä ihanaa että kamalaa. Tätä en toivo edes pahimmalle vihamiehelle. Tämä vie ennenaikaiseen hautaan tämä raastava kaipuu hänen luo. Ei tätä pitäisi joutua kokemaan, jos ei ole mahdollisuutta päätyä yhteen. Omalla kohdalla kyse ei edes ole muusta kuin tahdosta. Hänen tahdostaan rakastaa jotakuta toista. Tahdosta siirtää tunteensa toiseen ihmiseen.

En osaa muuta sanoa kuin varokaa mitä toivotte. Minä toivoin aina rakkautta.

74

4921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+9

Nätisti kirjoitit.
      Todella ikävää, jos se "hän" ei ole mahdollinen.
      Mutta hei, elämä voi yllättää senkin, joka on ollut kuin sokea ja kuuro..

Täällä kävi vähän silleesti, että tapahtui "bling" ja olin mennyttä naista..
      Analysointi on hyvin haastava laji, mutta tuli oikein outo tunne, jonka käsittelyyn olen ryhtynyt vasta nyt. En tajunnut nimittäin heti mistä on kysymys.

Näin ihmisen, joka onkin se herra oikea ;)

• Ap.

En minäkään heti tajunnut mistä oli kysymys. Käyttäydyin typerästi pitkän aikaa ennenkuin tajusin mistä kaikki johtuu. Tai kyllähän minä tavallaan tiesinkin, mutta jotenkin ilmeisesti kielsin asian itseltäni. Johtui ilmeisesti sen hetkisestä elämäntilanteestani. Kun kaikki alkoi iskeytyä tajuntaani, oli tunne aivan mielettömän voimakas. Yhtäkkiä tajusin kaiken aivan selvästi. Menin siitäkin ihan lukkoon. Eli en ilmeisesti osaa käyttäytyä suurien tunnetilojen aiheuttamien tuntemusten mukaisesti...tai ainakaan en osaa näyttää tunteitani ulospäin. En ainakaan oikealla tavalla...

• kerro tunteista
        Ap. kirjoitti:

En minäkään heti tajunnut mistä oli kysymys. Käyttäydyin typerästi pitkän aikaa ennenkuin tajusin mistä kaikki johtuu. Tai kyllähän minä tavallaan tiesinkin, mutta jotenkin ilmeisesti kielsin asian itseltäni. Johtui ilmeisesti sen hetkisestä elämäntilanteestani. Kun kaikki alkoi iskeytyä tajuntaani, oli tunne aivan mielettömän voimakas. Yhtäkkiä tajusin kaiken aivan selvästi. Menin siitäkin ihan lukkoon. Eli en ilmeisesti osaa käyttäytyä suurien tunnetilojen aiheuttamien tuntemusten mukaisesti...tai ainakaan en osaa näyttää tunteitani ulospäin. En ainakaan oikealla tavalla...

Ehkä hän ei sitten edes ymmärtänyt olevansa sulle tärkeä. Surullista jos se jää kertomatta. Itse en tiedä olenko hänelle yhtään mitään.

• hyvä näin

Minäkin toivon ja olen aina toivonut rakkautta. Häneltä en sitä saanut ja siksi me kaikki voimme silloin niin huonosti. Toivon että hän on löytänyt rauhan ja rakkauden ja pystyy sielä omassa elämässään ottamaan rakkaaltaan vastaan tunteet.
      Nyt voin rakastaa lähinmäisiäni ihan eri tasolla kun en joudu kokemaan sitä kamalaa tyhjyyttä joka paistoi hänen olemuksestaan eikä minua kukaan torju.
      Elikkä hyvä siirto häneltä, vaikka aluksi tuntui pahalta . Kirjoitin satoja viestejä ja kun oli tarvis olla vahva niin olinkin siihen valmis.
      Pystyn sanomaan hänelle ja kaikille että näin on hyvä. Aina toivoin että hän olisi onnellinen ja nyt kun on niin minun ei enää tarvi miettiä. Jos hänen onnensa ei kestäisi , niin en halua siitä kuulla. En kuulu hänen elämään eikä hän meidän. Pitää osata päästää irti.

• värinät

Olipa voimakas kirjoitus. Tuli kylmät väreet.

• Mä en osaa pukea omia ajatuksiani noin hienosti kun aloittaja, mutta ymmärrän kyllä mistä hän kirjoittaa...
      En tiedä mikä iski ja mitä siinä oikein tapahtui, mutta pari kuukautta tässä olen kuumeisesti miettinyt kuinka tavoittaisin tämän miehen uudelleen.
      Se kortti meinaan täytyy saada katsoa!

Hyvin mahdollistahan se on, että kuvittelin kaiken ja nolaan täällä itseni etsimällä tätä miestä. Mutta mullapa ei ole mitään hävittävää, päinvastoin... :)

• sinulle mies

Voi että, näin minäkin koen, en oo kirjoittanut 3 päivään.. tää on niin pelottavan totta, ei varmaan mulle, kuitenkin hurjassa mielikuvituksessa ajattelen, että hänellä on samoja, edellä kuvattuja tunteita mua kohtaan, mikään ei auta, parannusta ei löydy ja kuitenkaan en voi uskoa,uskalla toivoa, pelkään toivoa. Meidän maailmat eivät kohtaa, silti jos ja jos voisimme löytää sinne jossa alkaa ei kenenkään maa, mikään ei meitä estäisi. Oonko ihastunut häneen vai rakastan.. Onko kaikki vaan sitä että olen jumiutunut häneen. Perjantaista taas ajatellut, ja hän vaan sanoi moi, silmissä oli lämmin katse ja niin mua taas vietiin. Mitä mä tällä tunteella teen, en halua vastausta täällä, ei oo kuitenkaan mulle, en uskalla tunnistaa ketään, jos ja jos kuitenkin elävässä elämässä jotakin tapahtuu, ei näinkään voi jatkaa.

• mävaan

Perjantaina sanoin moi, enkelille.

• sinulle nainen

Mä lupaan sanoo seuraavalla kerralla muutakin kun moi, kunhan siihen on tilaisuus. Olet minulle se oikea, ja olen odottanu sinua koko elämäni. Joten kait ny jaksat vielä hetken odottaa, vai mitä?
        Jos et jaksa, voit vaikka kysyä multa mitä kuuluu, niin kerron kyllä. =)

Millä sun etunimi alkaa?

• sinulle nainen kirjoitti:

Mä lupaan sanoo seuraavalla kerralla muutakin kun moi, kunhan siihen on tilaisuus. Olet minulle se oikea, ja olen odottanu sinua koko elämäni. Joten kait ny jaksat vielä hetken odottaa, vai mitä?

Millä sun etunimi alkaa?

Mihinkäs tässä olis kiire, valmiissa maailmassa :D
        Odotan kyllä. Toivon vaan että tapaisin minun hänet uudelleen mahdollisimman pian. Pelkään että hän jää lopullisesti tuntemattomaksi ja päädyn aikanaan yhteen jonkun "ihan kivan" kanssa :(

Meillä jäi jutustelut kokonaan väliin, joten mun etunimen ekalla kirjaimellakaan ei ole väliä kun ei hän sitä tietääkseni tiedä. Mutta näin meidän kesken täällä, mun etunimi alkaa A:lla. :D

• Vaaka7
        sinulle nainen kirjoitti:

Millä sun etunimi alkaa?

E:llä

• Kirjaimesta Hiljaa...

Millä sun etunimi alkaa?

Ei kenenkään maasta.

• elävässä elämässä

Niin höpöjä minäkin tässä toivon. Yritän tässä toimia ja olla ajattelematta. Miten voi ollakin niin p....leen vaikeaa. Mistään ei tunnut tulevan mittän, kaipaan vain hänen lähelleen. Yksi katse ja taas mennään. Mikä tän kaiken tarkoitus. Surullisinta, että ei hän vierellensä tällaista hauskaa mutta tavallisesta, yksinkertaisesta elämästä pitävää tallaajaa kaipaa. En vaan oo aiemmin tuntenut näin ja oon pitänyt sielunkumppanuutta höpöhöpö juttuina. Ikävä, yksipuolinen rakkauteni.
      Kulissit sortuu, tietäisitpä oikeasti elämästäni.

• Kerro hänelle

Oletko varma, että ei pitäisi tavallisesta elämästä? Useimmille riittää kuitenkin ihan tavalliset asiat. Ja mikä sitten on tavallista? Voi olla, että sinulle tavalliset asiat ovat hänelle jotakin paljon enemmän.

• leo.lepotuoli

Aiheesta lisää: Guillaime Apollinaire: Annie

• T: Mnainen

olen tuntenut tämän saman vain yhden J - miehen kanssa eikä kukaan muu tunnu enään missään hänen jälkeensä. Toivottavasti hän kokee samoin edes joskus.

• sinulle mies

En ole tuo Mnainen. En usko että kukaan tosissaan voi sanoa tuntemattomalle, että oot se oikea, mehän vaan sanotaan moi. ..ei näin. Joten vastauksesi mulle, ei ollut mulle. Purin tunteitani. Jos hänellä olisi samoja tunteita, selvitettäisiin nämä tunteet, mistä me tiedämme, kuinka vaan omassa päässä... Nyt tunnen mitä tunnen, ja sille en voi mitään. Vaikka sanoisin etunimeni, ketä se auttaisi, suomalainen nimi kun on.

• sinulle nainen
        sinulle mies kirjoitti:

En ole tuo Mnainen. En usko että kukaan tosissaan voi sanoa tuntemattomalle, että oot se oikea, mehän vaan sanotaan moi. ..ei näin. Joten vastauksesi mulle, ei ollut mulle. Purin tunteitani. Jos hänellä olisi samoja tunteita, selvitettäisiin nämä tunteet, mistä me tiedämme, kuinka vaan omassa päässä... Nyt tunnen mitä tunnen, ja sille en voi mitään. Vaikka sanoisin etunimeni, ketä se auttaisi, suomalainen nimi kun on.

Se auttaisi mua jos olisit se ketä ajattelen. Mä ihastuin yhteen naiseen heti kun näin hänet, oon varma, että hän on se oikea. Mulla ei ole muuta mahdollisuustta kun sanoa moi. Ja se raastaa mua niin paljon, että kipeetä tekee.

• hhuuii aii

Se auttaisi mua jos olisit se ketä ajattelen. Mä ihastuin yhteen naiseen heti kun näin hänet, oon varma, että hän on se oikea. Mulla ei ole muuta mahdollisuustta kun sanoa moi. Ja se raastaa mua niin paljon, että kipeetä tekee.

Sama juttu moi moi ja siihen se sitten jääkin...

• 1945
        hhuuii aii kirjoitti:

Sama juttu moi moi ja siihen se sitten jääkin...

Sama juttu myöskin minulla,joskus harvoin on ees moi moi tilanteita ja niistäkin tunteet laidasta laitaan heittelee.Ekaks taivaita hivelevä onni ja hetken päästä kyyneleet ikavästä ja kaipauksesta.

• vastauksia tuuleen

Hei, yritän pysyä poissa. Vastaan vielä tähän. Sun tilanne, eri kuin kun, ei hän ollut ihastunut silloin, eikä varmaan nytkään, oman pään mietteitä,ajatus ja kuvitelmat sekoittavat pään.. yritän tässä järkeillä. Onnea kuitenkin etsitään.

• tulis tai menis

Aivan sama tilanne ja totisesti ihan tappavaa pitää väkisin sisällä kaikki... nykyisin on vaikeaa enään ei
        vislata perään. Antaisin aika paljon jos tämä vaan menisi ohi, ihan mikä vaan kunhan ei tätä enempää. Mutta siis ensisilmäyksellä täystyrmäys siitä on tovi enkä siis kai toivu.. Olen nimittäin expertti miten lakata tuntemasta (liittyy elämänkokemukseen) tai olin... tätä vastaan en pysty taistelemaan. Pitäiskö huutaa vai vaijeta juosta vai kävellä olla tyhjä vai täynnä.

• 1111
        tulis tai menis kirjoitti:

Aivan sama tilanne ja totisesti ihan tappavaa pitää väkisin sisällä kaikki... nykyisin on vaikeaa enään ei
        vislata perään. Antaisin aika paljon jos tämä vaan menisi ohi, ihan mikä vaan kunhan ei tätä enempää. Mutta siis ensisilmäyksellä täystyrmäys siitä on tovi enkä siis kai toivu.. Olen nimittäin expertti miten lakata tuntemasta (liittyy elämänkokemukseen) tai olin... tätä vastaan en pysty taistelemaan. Pitäiskö huutaa vai vaijeta juosta vai kävellä olla tyhjä vai täynnä.

"Mutta siis ensisilmäyksellä täystyrmäys" sucks.. lol
        Ihan karseeta.

• Nainen Riksusta
        tulis tai menis kirjoitti:

Miks haluat et tunne menis ohi? Etkö voi tehdä tilanteen edistymiselle mitään?
        Mulle tää fiilis osoitti sen että ekan kerran elämässäni mä todellakin tunnen jotain. Joku ihminen onnistui pääsemään vaivatta mun kuoren sisään.
        Tunne on kylläkin uteliaisuutta enimmäkseen.
        Tähän asti ollut aina niin kylmän viileä joka tilanteessa ja sit kuin yöstä tulee mies ja polvet pehmenee ;)

Tää mun tilanteeni ei valitettavasti edisty kun en tiedä kuka hän oli.

• kutsumuarehtoriks

No miksi suhde sitten päättyi jos toinen on niin sanotusti se "oikea"?
        Eikö sellanen tyyppi jonka kanssa tuntee Ap:n kuvailemia asioita/tunnetiloja
        pitäisi jo köyttää kiinni tuoliin ja laittaa kaikki luukut lukkoon?

• Anonyymi
        sinulle mies kirjoitti:

M nainen ei kaipaile palstoilla, eikä moni muukaan kirjain. Jonkinlainen yritys jälleen.

• Sekametelisoppa

Mistä olet varma toisen tunteista? Onko kaikki telepaattinen yhteys vain sinun päässäsi? Ei taida olla kuitenkaan toisen päässä, koska mitään ei ole tapahtunut.

Jos hän on päättänyt rakastaa toista, ilmeisesti siis puolisoaan, mitä siinä on väärää? Ei kerrassaan mitään. Minä uskon seuraavani tuollaista taistelua ihan vierestä. Mutta näen vain tuon ulkopuolisen henkilön jatkuvan stalkkaamisen, mikä on verhoiltu juurikin kuvaamaasi tunnetilaan. Voisitko ymmärtää, että sinua tässä vedetään höplästä!

Kaikkihan me toivomme rakkautta, mutta rakkauden itsekäs vaatimus ei ole oikeaa rakkautta, vaan se on itserakkautta ja harvoin kestävää!

• en kuvittele ..ok

Ymmärrän, että minua on vedetty höplästä. Toisaalta, olen kai siihen itse syyllinen, sillä ei kukaan "täällä" voi sitä tehdä, en käy usein eikä Mua kukaan täällä tunne, en usko mihinkään yhteyteen itseeni nähden, joskus olen kuvitellut heikkona.

• ihanaa päivää kaikil

yrittäähän aina voi höplästä vetään ,mutta eriasia on onnistuuko siinä.

toisaalta, ei ole vedettävän häpeä, vaan vetäjän.

vielä itsellä onneksi jalat maassa, lämpöisten tunteidenkin keskellä. Uskon sitten todeksi, kun näen. Sen tiedän mitä tunnen ja mitään en ole vaatinut vain toiveen heittänyt tuuleen :)

jospas siirtyisin mäkin irl. ehkä käyn lukemassa jotain ehkä en;)

• 6+1

Toisen seurassa helppo olla, ja jotenkin sen aistii että toisella on myös. Tosi hauskaa, ja tuntuu että oltaisi tunnettu pidempäänkin/aina, mikä on outoa.

• häntä ajattelen

Juuri tuolta minustakin on tuntunut ihan alusta lähtien, kuin oltaisi tunnettu hänen kanssaan aina. Sellainen tuttuuden tunne oli heti alusta lähtien ja jatkunut kokoajan. Ja niin helppo ja hyvä on olla hänen seurassaan. On hyvä olla hiljaakin, tuntuu että siinäkin kommunikoimme eikä hiljaisuus ole yhtään kiusallista. Se läsnäolo on jotenkin melkein käsinkosketeltavaa ja se tuntuu sydämessä asti.

• SOULMATE!

Kauniita ja koskettavia kirjoituksia Sielunkumppanuudesta. Itse olen löytänyt HÄNET! Mikä on Karmallisesti harvinaista yhden elämän aikana. Valtava, upea ja kokonaisvaltainen RAKKAUDELLINEN sielullinen kokemus. Fyysistä kontaktia meillä ei vielä ole, prosessi on käynnissä.Hän on Henkisesti/Hengellisesti ja Fyysisesti Upea ja Viehättävä Ihminen.

• Ihminen sulle, ei muuta

Onnea. Tänään tunnen, että olen luovuttamassa.... Ei siis sulle, sinä edellinen ja onnellinen.

Hänellä oma elämä, ja niinhän sen pitää ollakin. Minun on aika palata täältä ojan pohjasta... Olen lopulta järki- ihmisiä, vaikka saatan näyttää, siltä ettei ole järjen häivää. Hänkin on vaan iloinen mun puolesta, jos ei tarvitse pelätä että joku päivä taas menee yli...

• T mies hies
        Ihminen sulle, ei muuta kirjoitti:

Onnea. Tänään tunnen, että olen luovuttamassa.... Ei siis sulle, sinä edellinen ja onnellinen.

Hänellä oma elämä, ja niinhän sen pitää ollakin. Minun on aika palata täältä ojan pohjasta... Olen lopulta järki- ihmisiä, vaikka saatan näyttää, siltä ettei ole järjen häivää. Hänkin on vaan iloinen mun puolesta, jos ei tarvitse pelätä että joku päivä taas menee yli...

Tapasin myös naisen jonka nimeä en tiedä mut nygordin tahdissa tanssittiin ja se katse pudotti mut täysin.sanoin sen myös hänelle.hänellä oli 2 blondia seuranaan ja aikaa kulunu tästä pari vuotta

• I can't say no more
    • tunnettako vaan

Saako sanoa, että ok, mä rakastan häntä (miestä), niin juuri nyt tuntuu.

• Ap.

Olen varmasti tehnyt jotakin pahaa entisessä elämässäni. Kärsimyksen tiellä kuljen. En ymmärrä tämän tarkoitusta.

• kohtalotoveri

Osanottoni ap. Ihan prikulleen samat tuntemukset, eivätkä ne koskaan katoa.

• Kaipuunoma

Aloittaja kirjoitti hyvin. Minulla on hyvin samantapainen kokemus takanapäin (yli 2 v sitten). Sitä ihmistä ei pysty unohtamaan, joka päivä ja yö ajattelen häntä. Kaipuu on valtava. En ole ollut yhtä syvästi ihastunut kehenkään toiseen!

Sen yhteyden voiman tuntee. Katse, läsnäolon voima.. toinen uppoaa niin syvälle. Olen aika varma, että hän tunsi välillämme samaa energiaa. On mielenkiintoista, että katsoessani itseäni peilistä, näin silmistäni hänen katseensa. Ja tämähän on yksi näistä sielunkumppanin merkeistä. Oikeastaan ennen kokemustani en tiennyt mitään sielunkumppanuudesta, mutta tämän jälkeen innostuin ottamaan kaiken selville. En ole vieläkään aivan 100% varma, mitä se kaikki oli, mutta kokemuksena voimakkain ikinä. Syvää rakkautta ihmistä kohtaan, jota ei periaatteessa tunne, mutta sydän tuntee..?

• Ap.

Minäkin olen tutkinut tätä asiaa ja paljon. Itse tunnen juuri tuota aitoa rakkautta häntä kohtaan. En pysty sitä mitenkään kattavasti sanoin kuvaamaan, mutta kaiken hyväksyvää ja kattavaa rakkautta minä tunnen. Pystyn hyväksymään hänet juuri sellaisenaan kuin hän on. Hassua muuten tuo mitä sanoit peilistä katsomisesta. Minäkin olen ajatellut samoin.

• Sinä+Minä = ME

Kultaseni! Me oleme sielunkumpppaneita. Olen havainnut ja todennut jo sen monta vuotta sitten.Tiedän, se vaatii sielullista ja henkistäkehitystä. Henkisen intuition kautta asian voi todentaa.

• nii2

Minäkin olen kokenut vastaavan tunteen. Tunne tuli täysin tyhjästä, parin viikon tuntemisen jälkeen. En ole nänhyt häntä vuoteen. Luulin, että en ikinä selviä, sitten kun hänet menetin. jo suhteen aikana mietin välillä, että kuolen tähän. Tunne oli hirveä sen vuoksi, etten saanut vastakaikua. Hänelle olin mukava nainen, yksi monien joukossa. Luulin, että tunne oli molemminpuolinen. Jos oli, hän oli ilmeisen hullu, koska halusi eroon minusta.

En usko sielunkumppanuuteen, uskon että rakastuin syvästi. Silloin kun olimme yhdessä ja kuukausia sen jälkeen, uskoin, että hän oli seilunkumppanini. Niin voimakkaasti minä tunsin hänet sielussani ja sydämessäni.

Jos hän olisi ollut sielunkumppanini, hän olisi kai tuntenut samoin.

Mutta kaikki, miten ap kuvailee omia tunteitaan, tunsin ne kaikki. Lisäksi näkymättömät säikeet välillämme. Öisin kun hän nukkui vieressäni, päässäni takoi "rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua".

Kokemus on tehnyt minusta varovaisemman. En enää koskaan halua kokea uudestaan tuota. Luulin oikeasti, että kuolen.

Tsemppiä ap;lle ja muille samoissa syövereissä.

"minä tiedän eläneeni
      sain rakastaa kohtuuttoman paljon"

• erasnainen

Hei, aika mukava keskusteluaihe. Itselläni vastaavaa. Toinen kuitenkin varattu, joten siitä ei tullut sitten mitään. Olen monesti miettinyt häntä. Olisi kiva kuulla miten hänellä menee, mutta en halua häiritä häntä.

Meillä oli todella ihana yhteys samana päivänä, jolloin illalla myöhään lähdin uuteen kaupungiin. Kaikki tapahtui niin yht`äkkiä, etten edes silloin paljon ajatellut mistä jäin paitsi. Nyt myöhemmin olen miettinyt asioita tarkemmin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Joskus toivon, että hän ottaisi minuun yhteyttä tai tulisi minun luokseni. Eipä ole tullut eikä soittanut. Siis olen tullut siihen tulokseen, ettei hän tule minun luokseni koskaan. Olen päättänyt unohtaa hänet ja löytää itselleni ihmisen, joka todellisuudessa on minun kanssani päivin, öin.

• Jaa Mä Vai?

Minäkin tiedän, mitä se on, kun rakastaa ja tuntee toisen joka solullaan. Se on sellainen yhteys, että en usko, että sellaista voi kokea montaa kertaa elämässään. Jotain niin vahvaa ettei sitä pysty edes ymmärtämään.

Minulla on ollut suuri kunnia saada kokea nämä tunteet... Rakastan sitä miestä vieläkin, enkä usko, että tämä tunne koskaan katoaa. Mutta hän on mennyt, minun ulottumattomiini enkä enää saa nauttia hänen seurastaan kuten aikaisemmin.
      Haluaisin hänen tietävän, että hän on kaikki, mitä tarvitsen. Häntä rakastan, juuri niin täydellisenä kokonaisena omana itsenään, kuin hän on. En epäile hetkeäkään, etteivätkö polkumme vielä kohtaa.

• xxxx xxxxxx

suuret tunteet on "syvältä" jos toinen ole ymmärtänyt mitä "vanha sohva ulos ennenkuin uusi tilalle" tarkoittaa ja luulee että "vanha" ei vaikuta seuraavaan suhteeseen..

rakkaani - päätös tähän tilanteeseen ajautumisesta oli sinun, kun et voinut hyväksyä "itse suojeluvaistoni, edetää hitaammin" tarjousta - itken itseni takia, vielä enemmän itken sinun takiasi, mutta kaikkein eniten itken meidän takiamme...

• vailla tulkkia

Sivusta,

Olet varmaan puhunut hänelle irl tunteistasi, mitä hän sanoi ja mitä sinä hänelle vastasit. Olisitte puhuneet loppuun asti, niin ei tarvitse silloin täällä tulkita toisen mieltä.

• xxxx xxxxxx

kyllä - viimeiseen asti yritin häntä saada puhumaan, tajuamaan mitä tarkoitin, mutta...
        hän tietää, toivon ainakin niin, että jos hän "takapuoli edellä kiipeää nyt puuhun" olen alhaalla häntä ottamassa kiinni ja antamassa halauksen ... ystävänä, ainakin ensin..

• minkä teet
        xxxx xxxxxx kirjoitti:

kyllä - viimeiseen asti yritin häntä saada puhumaan, tajuamaan mitä tarkoitin, mutta...
        hän tietää, toivon ainakin niin, että jos hän "takapuoli edellä kiipeää nyt puuhun" olen alhaalla häntä ottamassa kiinni ja antamassa halauksen ... ystävänä, ainakin ensin..

Olet rohkea. Ei sitten mun tilanne. Me ei puhuta, eikä olla edes yritetty. Mä sekoilin liikaa, hän säikähti.

• xxxx xxxxxx
        minkä teet kirjoitti:

Olet rohkea. Ei sitten mun tilanne. Me ei puhuta, eikä olla edes yritetty. Mä sekoilin liikaa, hän säikähti.

minä olen nainen hän mies - tietysti toivon että olisit hän ja olisit sitä mieltä että emme puhuneet vaikka minun mielestäni "puhuimme" ... olisi vain yksi väärinkäsitys lisää meidän "suhteeseemme" ;)

jos hänen lukutaitonsa on vielä tallessa, hän tietää että voi ottaa yhteyttä, hänestä kiinni asia - kaikilta osin... niinkauan kun tilanne on tämä...
        kaiken voi antaa anteeksi ja unohtaa - itseään "myymättä" ... tämä on minun periaatteeni

• korvillaan.
        xxxx xxxxxx kirjoitti:

minä olen nainen hän mies - tietysti toivon että olisit hän ja olisit sitä mieltä että emme puhuneet vaikka minun mielestäni "puhuimme" ... olisi vain yksi väärinkäsitys lisää meidän "suhteeseemme" ;)

jos hänen lukutaitonsa on vielä tallessa, hän tietää että voi ottaa yhteyttä, hänestä kiinni asia - kaikilta osin... niinkauan kun tilanne on tämä...
        kaiken voi antaa anteeksi ja unohtaa - itseään "myymättä" ... tämä on minun periaatteeni

Uskon että puhuitte. Sanoin vaan, että me emme sanoneet näinä vuosina tästä edes yhtä sanaa.

Puheen voi kuulla

• en tajua

Kyllä ymmärsin vaieta.

• tyhjyyttä tunnen

Ei sanoja, nekin joita yritän sanoa - huutaa tyhjyyttään, täällä!
      Jos jotakin oli, niin se myös meni, katseet ja mielikuvitus ei kanna.

Olisinko mielummin sokea ? en olisi, joten yritän nyt olla kiitollinen, että näen, vaikka en mitään ymmärrä.

• Puhdastarakkautta

Kuin mun kirjoittama aloitus.Täysin.Vuosikausia,sama tunne,yhtä väkevä,yhtä voimakas.Ei kuihdu,ei kuole.

• vuosiatäälläkinjatkunu

No mites on vasta puolen tunteiden laita? Tiedätkö niistä mitään?

• Puhdastarakkautta

Ei se sammu.Se liekki.Harmittaa,ettei olla sanottu sitä toisillemme jo kauan sitten.Mitä tuhlausta.Sitä.mitä toinen haluaa,en tiedä,on vain aavistuksia ja tunne sydämessä.mLuulen,että hän on ristiriitaisissa tunteissa.

• rakkaus_on_kaunis
        Puhdastarakkautta kirjoitti:

Ei se sammu.Se liekki.Harmittaa,ettei olla sanottu sitä toisillemme jo kauan sitten.Mitä tuhlausta.Sitä.mitä toinen haluaa,en tiedä,on vain aavistuksia ja tunne sydämessä.mLuulen,että hän on ristiriitaisissa tunteissa.

Itse käsitän termin puhdas rakkaus niin, että se jotain suurempaa, kauniimpaa ja pysyvämpääkin kuin rakkaus perinteisenä ihmisten mielikuvana. Rakkaus "on", ja jos ei ole mahdollista olla yhdessä, se ikään kuin riittää, ei vaadi mitään.

• Suklaabrownie

Tämä aloittajalle
      mitä jos hänkin tahtoisi rakastaa sinua.

• Nainensydänverellä

How it feels, i tell you, hurts like hell, because i Cant be with him! Aluksi en ymmärtänyt, olisi pitänyt kertoa hänelle how i feel - how to forget him!

• mihinjouduinkaan

Mitä koskaan toivoinkaan...viattomasti.

En selviä tästä ehkä koskaan.

• miesvaan___

Voi tätäkin ketjua..... minullekin tuo vuosi oli onnen ja murheen vuosi, neuvottomuuden tsunami raivoaa edelleen sisälläni....nyt sentään saan jo henkeä....

• Elämäonarvaamaton

Tuolloin meidänkin tiemme erosivat.

• Nainenjokakävi

Minä olen aina ollut sitä mieltä että sielun kumppanuus ei ole yksipuolista. Siksi ihmetelen miksi ap kokee sen raastavana. Minä uskon että vain harvoin sielunkumppanit kohtaa ja he ymmärtävät silloin toisiaan ja heillä on yhteinen kieli.

En usko että monikaan löytää kumppanikseen sielunkumppanin, vaan sitä ajautuu suhteeseen ja se voi olla hyvä tai siltä väliltä ellei huono. Silti voi koko elämänsä ajan toisen kanssa tuntea ettei toinen ole ainakaan sielunkumppani.

Itse en ole löytänyt, enkä etsinyt. Tuskin koskaan tulee vastaan. Mutta uskon että sielun kumppanuus on niin suurta ettei mikään voi eikä saa olla esteenä.

• sydämenkaipaus

Se on jotain sellaista, että kenenkään muun kanssa ei tunne olevansa kuin kotonaan juuri sellaisena kuin on. Siinä kodissa on helppo olla.

• miesvaan___
        sydämenkaipaus kirjoitti:

Se on jotain sellaista, että kenenkään muun kanssa ei tunne olevansa kuin kotonaan juuri sellaisena kuin on. Siinä kodissa on helppo olla.

Hyvin sanottu. Ei tarvitse olla varpaillaan, ei ole väärää kysymystä, ei ole väärää vastausta........

• NainenNnnnnn

Olen kokenut ja edelleen..mikään ei sitä poista..Nyt tuntuu suurelta lahjalta,mutta myös kärsimykseltä..
        Vaikea huolia muita miehiä ..

• miesvaan___
        NainenNnnnnn kirjoitti:

Olen kokenut ja edelleen..mikään ei sitä poista..Nyt tuntuu suurelta lahjalta,mutta myös kärsimykseltä..
        Vaikea huolia muita miehiä ..

Sama, sama, sama ja vielä kerran sama täällä. Paitsi lahjana en ymmärrä asiaa ottaa.

• Nainenkertoohow

Tiedän, olen tuntenut samoin:katse joka kertoo kaiken, , how to say it: i need you, i miss you, i love you, noone is like you, i never felt that before , something in your eyes .. I Cant forget you, ..,then i see you i just Cant breath,, what is it,.,? But it s all over or..! Miehelle menee!

• kaihola

Tiedän, tiedän...Sad story.
      Kaikki tuo aloituksessa mainittu, mitä joskus tunsin. En ole koskaan mitään lähellekkään samallaista kokenut kenenkään muun kanssa.
      Se raastaa niin että tekisi mieli huutaa, se syö miestä, hiljaa nakertaa sisältäpäin.
      Siitä voi selvitä hengissä, minä selvisin. Nyt muistelen lähinnä lämmöllä.

• Anonyymi

Hui .. vanha aloitus mutta osui ja upposi. Voisi olla omalta näppäimistöltä mutta ei ole.

• Anonyymi

Täysin sama tunne tuli kun luin tämän. 2 vkoa kohta olen puntaroinut juuri noita kyseisiä tunteita

• Anonyymi

Tämän ketjun lukeminen alkaa itkettämään toden teolla... Muistan aikoinaan parikymppisenä ajatelleeni, että toivottavasti minulla ei käy niin huono säkä koskaan, että rakastuisin loppuiäkseni mieheen, jota en koskaan voisi saada elämääni syystä tai toisesta.
      No juuri niinhän minulle kävi sitten kuitenkin! Aikaa on kulunut vuosia ja vuosia hänen ensikatseestaan, mutta aina vaan hän pysyy ajatuksissa. Haluan uskoa, että hänelläkin oli samansuuntaisia tunteita ainakin aikoinaan, vaikka hän onkin ottanut sen jälkeen vaikenemisen linjan omasta halustaan.

• Anonyymi

Näin minäkin ajattelen ja ennenkaikkea tunnen erästä naista kohtaan. Oot ihana J****!

• Anonyymi

Niin minäkin tunnen!🫂 Sinä olet kulta ..i hana.💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin tunnen!🫂 Sinä olet kulta ..i hana.💕

♥️🫂🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      5979
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      3995
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      3993
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3733
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2527
    7. 33
      2249
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2234
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      447
      1838
    Aihe