Aina natisee vaikka ostan minkä merkkiset tahansa. Nyt ollu Valeot ja on huonoimmat
Mistä saa silikon-pyyhkimensulkia
9
172
Vastaukset
- todettu juttu
Vika on varsien suunnassa, taivuttelu oikeaan suuntaan auttaa varmasti.
Biltemasta
- tieto joka pitää
ei välttämättä auta jos pyyhikijät ovat väärässä kulmassa lasia vasten.
ei kannata paikata vikaa rahalla ja väärällä konstilla. tieto joka pitää kirjoitti:
ei kannata paikata vikaa rahalla ja väärällä konstilla.Biltema on oikea vastaus aloittajan kysymykseen, eli sekin tieto pitää.
Mitä tulee itse po. pyyhkimiin, niin ovat parhaat ilman lämmitystä olevet pyyhkimet.
Mikä parasta silikonipyyhkimissä, niihin ei tartu lumi ja jää kun niistä puuttu "jouset"
ne pyyhkijän kaaren metalliosat.
Toimivat mallikkaasti, koskaan ei ole tarvinnut taivutella äänen takia, eikä pyyhkimistuloksenkaan.- a(2)
Täpinä kirjoitti:
Biltema on oikea vastaus aloittajan kysymykseen, eli sekin tieto pitää.
Mitä tulee itse po. pyyhkimiin, niin ovat parhaat ilman lämmitystä olevet pyyhkimet.
Mikä parasta silikonipyyhkimissä, niihin ei tartu lumi ja jää kun niistä puuttu "jouset"
Toimivat mallikkaasti, koskaan ei ole tarvinnut taivutella äänen takia, eikä pyyhkimistuloksenkaan.Jos pyyhin on vinossa lasilla, alkaa se nopeasti vinkumaan, ja pyyhkimään huonosti. Pyyhkimen tulee olla lasiin nähden suorassa, jotta se kumi pääsee käyttämään pyyhkimiseen molempia kanttejaan.Yleensä pyyhkimen ollessa vinossa ei vääntynty osa ole itse pyyhin vaan sen varsi.
- ikivanha juttu
Täpinä kirjoitti:
Biltema on oikea vastaus aloittajan kysymykseen, eli sekin tieto pitää.
Toimivat mallikkaasti, koskaan ei ole tarvinnut taivutella äänen takia, eikä pyyhkimistuloksenkaan.no sulla on sittten varret ja pyyhkimet suorassa.
Tästä on sulkien suuntauksesta ja vinkumisongelmasta on ollut joskus juttua TM:ssä kauan sitten ja ainakin omalla kohdalla yhdessä autossa auttoi kun pyyhkijän vartta hieman kiersi ja sulka kohdistui kohtisuoraan lasiin nähden. - noentäs
tieto joka pitää kirjoitti:
ei kannata paikata vikaa rahalla ja väärällä konstilla.Mikä liike myy uusia pyyhkimenvarsia?
- väsyneet jouset?
noentäs kirjoitti:
Mikä liike myy uusia pyyhkimenvarsia?
Merkkiliikkeet. Voi niitä vääntääkkin jos sulat vikisee.
- lukemalla oppii
Kuinkahan paljon tuolla huonolla tavalla nostaa pyyhijät pystyyn talvella on huonoon pyyhkimisjälkeen?? Ainakin pyyhkijöiden jouset väsyvät ennen aikojaan kun ovat pirummoisessa pingotuksessa kun tuntosarvet ovat pystyssä talvisin??
Tästäkin ovat autolehdet varoitelleet aikanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833