Jari Sillanpään liekeissä konserttikiertue!

oliko upea?

Kertokaa te Jarin liekeissä konsertissa käyneet mikä ihastutti erityisesti kyseisessä konsertissa? Oliko joku biisiesitys ylitse muiden? Mitä uusia biisejä kuultiin, millaisia?Keitä oli soittajina?

7

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . .

Jarin konsertti Kuopiossa oli mahtava, taattua Jaria, mutta lämppärina ollut Neljänsuora oli perseestä.

• Jarifani

Jari oli aivan huippu ja yleisö oli ihan liekeissä. Neljänsuora esitti hyvää musiikkia, ja heille kuului olevan oma fanijoukkonsa. Itse en Neljänsuoran musiikkia kuuntele, mutta ei se huono lämmittely ollut!

• jartsapartsa

Konsertti oli pienoinen pettymys. Alku ja loppu oli hyvä. Mutta ei kai koko keikkaa voi olla liekeissä. Itse en välitä kuunnella englanniksi lauluja, jotka oli vielä huonosti valittuja.

• Vanhan Jarin fani

Huh. Onneksi joku on samaa mieltä kuin minä. sain tyrmäävän tuomion srvosteltuani Jarin biisivalintoja ja äänen riittävyyttä ja sopivuutta niihin. Ja Ruonansuun vitsien lainaaminenkaan ei toimunt.

• samisa

Olen hämmästynyt. Kävin nyt eka kerran konsertissa, jossa myös Jari oli esiintymässä. En ole häntä nähnyt livenä, mutta nähnyt lehdissä ja TV:ssä. Samassa konsertissa esiintyi myös Sami Saari. Hänet olen nähnyt aikaisemminkin. Sami on Jaria muutaman vuoden vanhempi, mutta tuolla konsertissa Sami näytti olevan paremmassa vedossa.

• Erilaista

Minä kävin Areenalla. Olihan se tuttua Jaria, mutta ei se mitään räjäyttävää ollut. Odotukset oli korkealla, mutta petyin. Parasta oli Neljänsuora ja Jare Tiihonen ( Cheek ). Seuraavaksi suunnistankin Cheekin keikalle, jotta näen ja kuulen hänen esitystään enemmän. Sitten on vuorossa Neljänsuora. Haluan kokea erilaisia, hyviä esityksiä.

• Tangon kutsu

Minua ei Jari Sillanpään konsertteihin enää saa, vaikka vähän maksettaisikin. Olin Barona Areenalla 28.12.2012 tässä Vain elämää-konsertissa. Jari Sillanpää oli hyvin ylimielinen, aivan kuin hän olisi ainoa konsertin tähti. Välikommentit olisi voinut jättää pois, kun eivät olleet fiksuja. Onhan se hyvä, että tulee uudenlaista musiikkia, mutta pitäisi myös muistaa, ketkä sen palkan maksaa. Jonkin asteista kunnioitusta kuuntelijoita kohtaan odottaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3643
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2314
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1915
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      18
      1658
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1649
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1427
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1378
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      20
      1349
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1262
    Aihe