Huom Vantaa - Ystäviä vailla

maaja82

Heissan!

Eniten täällä ajattelin nyt perään kuulutella ystävää jolla olisi myös painonpudottaminen ajankohtaista. Kaipaisin kohtalotoveria/-tovereita jakamaan kanssani tämän matkan kaikkine osa-alueineen.

Tietty kaikki muutkin ystävät ovat tervetulleita. Kaipaisin kaveria uuden liikuntaharrastuksen pariin, leffaan, lenkille, rannalle, syömään, mökkeilemään, keikalle tms mitä sitten ikinä keksitäänkään. Tahtoisin hullutella, kokea kaikenlaista. Herättää vanhoja muistoja mieleen ja kokea uutta.

Olen 31-vuotias Vantaan Leinelästä. Asun avomieheni, 2-vuotiaan koiran ja 4-vuotiaan Leopardigekon kanssa. Suurin osa ystävistäni elää eri elämänvaihetta ja tästä syystä olen jäänyt hieman yksinäiseksi heidän rinnallaan. Eli jos asustat Vantaalla ja olet suurinpirtein samaa ikäluokkaa kanssani niin otahan yhteyttä s.postiini: [email protected] . Annetaan meille mahdollisuus ystävystyä.

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmitus

Muuten kiinnostaisi mutta tuo parisuhde tekee stopin, en oikein usko siitä tulevan mitään. Parisuhde stradegiat on juuri mitä on, toistensa kyttäämistä, vakoilua, salakuuntelua tai muuta mustasukkaisuus traaman aiheuttamaa. Näin kun monen vaihtoehdon puitteissa miettii, niin luulenpa että aika rajalliseksi tuo kaikki jää.
      Ja kun vielä jätetään mainitsematta haettu sukuoli ja ikäalue niin kaikki tuo lisää sitä loittonemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33