2.11.2013 Tallinnaan Europalla tule ja tuo ystäväsi
syrjähyppy
7
268
Vastaukset
- Oijjoi
Laiva on lastattu viihteellä lemmenpölyllä ja rakkaudella....
- Sinkku
On tosi kova tarve kepittää heinää koko matkan ajan. Siis kepitämme heinää matkasta 23 tuntia
- Suunnistus
Sinkku kirjoitti:
On tosi kova tarve kepittää heinää koko matkan ajan. Siis kepitämme heinää matkasta 23 tuntia
Meitä tulee 3 viisikymppistä sinkkumiestä pohjolasta yhteistä meille on suunnistus
oletko 2.11 Europa rastilla? - Neea
Suunnistus kirjoitti:
Meitä tulee 3 viisikymppistä sinkkumiestä pohjolasta yhteistä meille on suunnistus
oletko 2.11 Europa rastilla?Nuoruutta kannattaa etsiskellä koskaan ei ole liian myöhäistä - josku se palkitaan
ruhtinaallisesti - Ville 43
Neea kirjoitti:
Nuoruutta kannattaa etsiskellä koskaan ei ole liian myöhäistä - josku se palkitaan
ruhtinaallisestiLaivamatkassa pieni sutina on paikallaan, ,ihastumise ja syrjähypyt kuuluvat samaan pakettiin. On aivan turha kantaa niistä myöhemmin mitään omallatunnollaan.
Iloitaan kun elämässä vielä voidaan. - Emma 2222222222
Ville 43 kirjoitti:
Laivamatkassa pieni sutina on paikallaan, ,ihastumise ja syrjähypyt kuuluvat samaan pakettiin. On aivan turha kantaa niistä myöhemmin mitään omallatunnollaan.
Iloitaan kun elämässä vielä voidaan.Pikkujouluaikaan pikkujouluhauskaa - korkkaan ekat pikkujoulut
jeps B.rappu loivaksi vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838