Voiko vaisto näin pettää???

Mitä tämä on

Jos tuntuu että uusi miesystävä ei ole luotettava vaikka vakuuttaa rakkauttaan...Voiko siis vaistoni olla näin väärässä?

23

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja

      Jos kyseessä "uusi" miesystävä ja jo vakuuttelee, tuskin et ole ainoa, jolle sitä noin rapsakkaan tahtiin tekee. Luota vaistoosi. Luota, se on ystäväsi. Aina.

    • tiukunen

      Luota vaistoosi!

    • Rohkea rotan syö

      Luota siihen. Vakuuteleeko muutakin? Esim. ettei petä....

      • Mitä tämä on

        Kyllä!!!


      • 7/7
        Mitä tämä on kirjoitti:

        Kyllä!!!

        Kuulostaa tutulta. Vaisto varoitti alusta asti ettei kaikki ole kohdillaan. En uskonut ennenkuin näin... petti. Vakuutteli tykkäävänsä ja olevansa uskollinen. Koko ajan. Se jo alkoi ihmetyttämään. Ihminen, joka ei petä, hänellä ei ole vain tarvetta siihen.
        Jokin syy vaistollesi on, kaikki ei taida olla kunnossa tai muuten sinulle sopimaton mies


    • anna palaa

      kannattaa varmuuden vuoksi hankkia varamies tai useampi ja kostaa etukäteen. Onhan se törkeää, kun tuolla tavalla sotkee vaistoja jne.

    • jätä

      Kyllä pettää. Luota vaistoosi. Minua pettävä sika istuu parhaillaan baarissa ja hakee naimaseuraa. Huomenna vastaa taas puhelimeen.

      • Rohkea rotan syö

        Miksi itse et jätä pettävää sikaasi? Ja miksi ihmeessä soittelet perään? Anna sen sikasinmennä menojaan ja etsi parempi.


    • mies3

      miksi hän joutuu sinulle vakuuttamaan rakkauttaan.. onko jotain muuta kun oma ajatuksesi että hän ei rakastaisi

    • n4575n7

      Luota hyvä sisko vaistoosi, minä en omaa vaistoani kuunnellut ja kusessa ollaan..

    • 6(14)

      Tuskin vaistosi pettää, itselläni toimii. Aina ei vain haluaisi uskoa..... Älä petä itseäsi ja jätä kuuntelematta.

    • Elä leiki

      Siis vakuttelee ihan tuosta vain vai annatko käytökselläsi aihetta vakuutteluun? Kaksi aivan eri asiaa. Mihin vaistosi perustuu, miehen käytökseen vai sinun traumoihisi? Jos et usko pystyväsi luottamaan mieheen, katkaise suhde välittömästi, myös miehillä on tunteet, ei ne mitään leikkikaluja ole.

      • mieti1

        luottamus pitää olla alusta asti, jos ei ole kannattaa ns sutia toiseen suuntaan... ei se luottamus "löydy" kuukausien kuluttua... kyllä se on alusta asti mukana jos muuta "todistus aineistoa" löydy


    • vedätetty!

      Luota vaistoosi! Itse olen aina ennen näin tehnyt, mutta hiljattain kävi kalpaten kun annoin "suhteen" erääseen mieheen mennä liian pitkälle.
      Tunsin tapaamistemme alettua alusta asti ettei kaikki ollut "kohdallaan", mutta naureskelin itselleni ja ajattelin että olen vaan vainoharhainen. Näin ei kuitenkaan ollut :( ja korjatakseni kun kirjoitin meillä olleen suhteen, ei meillä edes ollut (itse luulin) vaan mies vedätti mua alusta alkaen! Yksityiskohdista sen enempää kertomatta. Onneksi tätä ei jatkunut tän kauempaa! Opetti mulle ainakin sen, että luotan siihen vaistooni jatkossa - todellakin!

    • leena6

      luotan vaistoon jatkossa viimeistään siinä vaiheessa kun kysyn viimeisimmästä suhteesta ja mies siitä kertoessaan kysyy voisinko häntä aikaisemman naisen tapaan pettää - juoksen ja lujaa
      ongelmia asian suhteen tulevaisuudessa tulee takuulla, sillä tuollaista kysymystä mun mielestä ei tarvi kysyä, ainakaan multa, sillä en muita katsele kun seurustelen...
      minusta tuollainen kuulostaa siltä että aikaisempaa suhdetta ei ole "siivottu" ja laitettu ajatuksissa järjestykseen ja seuraava "joutuu maksamaan" edellisen virheistä - minä en ainakaan halua olla "maksumiehenä" edellisen mokista.

      • assiliisa

        Puhut vaustoista. Oikeasti olet päätellyt alitajunnassasi jotain. Käytös. Sanat. Ilmeet. Luet niitä huomaamattasi.


    • Epävakaa

      Vaisto varoitti heti alussa. Puolenvuoden päästä aloin päässäni kehitellä miehestäni hirviötä, kun oli kohdellut minua, kuin prinsessaa. Vaistoni oli oikeassa, kun jätin mieheni ilman syytä, puun takaa ja kerroin pettämisistäni, niin kyllähän alkoi mies hermostumaan ja arvostelemaan. Esitystä siis oli vain hyvä kohtelu ja rakkaus. Ei se vaisto petä, jos siihen tarpeeksi uskoo ja on valmis tekemään kaikkensa vaiston puolesta. Luottakaa siskot vaistoon, elkää miehiinne.

    • Mitä tämä on

      VAISTONI OLI OIKEASSA!
      Moni asia pisti miettimään ja ajan kanssa alkoi ilmetä yhtä ja toista...
      Luottakaa te muutkin vaistoonne!!!

      • Luottamusta etsimäss

        Olen miettinyt omaa vaistoani miesten suhteen vai onkohan se kuitenkin vaan alitajuista pelkoa petetyksi tulemisesta. Asun nykyisen miesystäväni kanssa eri osoitteissa ja seurustellaan etänä ja välillä luottamukseni häneen on rakoillut, kun sain ystävättäreni kautta tietää, että tansseissa hän oli hinkkautunut jonkun naisen kanssa siihen malliin kuin esileikeissä. Ystäväni kehotti minua tulloin etsimään jo uutta tuttavuutta, mutta vieläkin puolitoista vuotta tapahtuneen jälkeen ollaan yhdessä. Humalapäissään mies on rohkeampikin ja varsinkin krapulapäivänä panetuskäyrä korkealla, mut selvinpäin on ujo ja silloin kyllä minä olen se aloitteellisempi osapuoli. Itse olen uskollista ja tunnollista sorttia hiprakassakin, mutta miksi minun pitää epäillä hänen luottamustaan ja olla epävarma? Juuri tällainen syö minun voimia, miksi en vaan anna asian olla ja luota häneen. Yhdessä ei olla tansseissa käyty, en tiedä miksi hänen pitää mennä kaveriporukalla eikä edes ehdota mulle yhdessä ulos lähtemistä. Itse olen mennyt yksin ja saan sitten tanssikaverille selitellä etten ole sinkku, vaan puhtaasti tanssimassa käyn, kun tykkään sellaisestakin liikuntamuodosta. Nyt nökötän kotona, kun on töitä huomenna ja hän kaverinsa kanssa menossa ja taas täällä itsekseni mietin. Miesystäväni on mulle vasta viime aikoina kertonut todella rakastavansa ja minä hänelle jo aiemmin, mutta ovatko hänen sanansa myös rakkauden tekoja?


    • moon1

      Tapasin miehen lähiaikoina. Ensimmäiset treffit menivät kohtuu ok, hirveästä jännityksestä huolimatta. Seuraavaan kertaan jännitys vaan paheni, vaikka tunsin orastavaa kiinnostusta. Treffeillä ollessa minua fyysisesti pelotti. Jalat meinasivat täristä, ruoka ei maistunut, en voinut kuvitellakaan, että ottaisin kädestä tai antaisin hänen ottaa. Ajattelin edelleen, että kyseessä on alkujännitystä vain, joka helpottaisi ajan kanssa. Ei helpottanut, paheni lopulta niin, että rinnassa puristi ja kädet olivat kylmässä hiessä jo pelkästä ajatuksesta, että mies laittaa viestiä tms ja yhdessä ollessa jalat tärisivät edelleen, eikä halaus tai mikään helpottanut. Näin painajaista, jossa mies oli pettänyt mua kaverin kanssa ja sain kuulla, että tää mies oli käynytkin mun seläntakana treffeillä, jonkun toisen kanssa. Sain kuulla vakuutteluja, että minua oli vain ajatellut jne ja on yhden naisen mies. En usko. Vaistoaako muut näin herkästi keholla, unilla, aavistuksilla?

    • vaiston varassa

      Ei vaisto yleensä petä. Itsekin vaistosin että mieheni pettää. Ja kaikenlaista onkin tullut esille joka puoltaa tätä. Nyt kun pistin pillit pussiin, mitä teki mies? Hänellä oli samantien naispuolista seuraa kämpillään! Muka kavereita? Mutta ei avannut ovea eikä vastannut puheluihini kun tiesin siellä olevan jonkun naisen...
      Vaistosin että miehellä on sutinaa muualla ja otin etäisyyttä. Ja vaistoni oli oikeassa kuten monesti ennenkin....

      Tästä lähtien luotan aina vaistooni.

    • vaisto sekaisinko

      en tiedä mitä uskoisi, mihin luottaisi...

      olin seurustellut miehen kanssa pari kuukautta kun luin hänen puhelimestaan viestin, jossa xxxx oli lähettänyt "viikonloppu terveiset suudelmin". kysyin ja tivasin, mitä & kuka, selitys oli että xxxx oli nainen jota oli tapaillut minua ennen ja joka ei osannut luovuttaa vaikka tiesi että seurustelimme, oli "riippa". laitoin hänet lähettämään naiselle viestin, sellaisen jonka saadessaan "riippakin" tajuaa lopettaa, sellainen lähti. kaivoin kuitenkin numeron perusteella nimen ja fb:ssä kävin katsomassa millainen nainen yrittää kaataa minun suhteeni.

      kaksi kuukautta kaikki hyvin, riipasta ei kuulunut mitään... kunnes menin serkkuni häihin. sulhasen puolella kirkossa istui tutun näköinen nainen, tarkastus fb:stä pari tiedustelua juhlassa = riippahan se siinä. juhlassa lapsuuden ystävät pitivät puheen hääparille - ei bestman. riipan osuus oli rakkauden löytämisestä, sen vaalimisesta, arvostuksesta, ylläpitämisestä jne - minun teki mieli hypätä ylös ja huutaa...

      menin tupakalle, sulhanen oli paikalla, halasi riippaa ja kiitti upeasta puheesta, jatkoi samaan hengenvetoon että arvostaa sitä suuresti ja riipan vahvuutta varsinkin kun tietää mitä hänelle loppuvuodesta tapahtui. riipalle tuli kyyneleet silmiin, totesi että se on elämää, sitä sattuu. sulhanen halasi uudestaan ja totesi että typerä mies, ei tiedä mitä menetti. riippa hymyili surullisesti, totesi että parempaa oli tarjolla...

      kerroin myöhemmin serkulleni että ihmettelin kuulemaani keskustelua. serkkuni kertoi että riippa oli tavannut syksyllä miehen, ihastunut palavasti, mutta mies etsinyt toisen kun riippa ei ollut nopealla aikavälillä suostunut muuttamaan miehen luo toiselle paikkakunnalle ja samalla mies "pitänyt" kiinni riipasta, joka oli typeryyttään antanut sen tapahtua, toivonut miehen mielen muuttuvan. yritin udella lisää, mutta serkkuni ei tiennyt asiasta enempää, ei olisi tiennyt asiasta muutenkaan, mutta riippa oli ollut kaveriporukan puheen aihe loppuvuodesta kun oli laihtunut erittäin paljon vajaan parin kuukauden aikana, ei ollut ollut oma itsensä ja ystävä porukka oli ollut huolissaan, olivat luulleet että oli vakavasti sairas, ennenkuin joku oli osannut kertoa mikä oli todellinen syy: sydän surut...

      toivon että puhuttiin jostain toisesta miehestä kuin minun seurustelu kumppanistani..

    • Totta tämä

      Totaalisesti kaiken kieltävä mies pettää, hänellä ei ole omaatuntoa. On tapapettäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1940
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe