Itse tehty voitelupöytä

Puujapalikka

Elikkäs oon täs miettiny et kannattaisko alkaa myymään itsetehtyjä voitelu pöytiä, tarkotus olisi myyä niitä tori.fi ja huuto.netissä.
Valmistaisin ne puusta ja ne olisivat kokoontaitettavia. Kertokaa mitä mieltä olette asiasta ja paljo olisi sopiva hinta ja ostaisko kukaan niitä?

17

2352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

      Tuskinpa lyö leiville, ellei ole ihan tarkka kopio jostakin massavalmistuksessa olevasta mallista.

      Yleensäkin käsityöläisen on vaikea tehdä voittoa tässä maassa. Pitäisi jotenkin saada aikaan brändi.

    • Skilowers-

      Ainahan voi kokeilla,muuten ei tiedä meneekö kaupaksi.Kilpailu on kovaa joka alalla ja pitäisi olla jotain ainutlaatuista jota muilla ei ole.Suora kopio jostain on tuomittu minun mielestäni,ainut siinä kohtaa on hinta jolla kopioituja saa kaupaksi-Halvimmat taitaa olla yhdelle sukselle muutaman kympin-Onnea vaan yritykseen..

    • Hmmm...

      Jos on tarkka kopio kaupallisesta, ja hinta merkittävästi alempi, voi mennä kaupaksi.

      Jos on vähänkin omitakeinen ja itsetehdyn näköinen, ei taida mennä kaupaksi.

      • Puujapalikka

        Niin kaupassahan ne on tehty metallista ja tää mun puusta että itse tehdyn näköne se on, mutta voin sanoa että kun oon käyttäny oma tekoista pöytää niin ihan yhtä hyvä se oli.


      • Hmmm...
        Puujapalikka kirjoitti:

        Niin kaupassahan ne on tehty metallista ja tää mun puusta että itse tehdyn näköne se on, mutta voin sanoa että kun oon käyttäny oma tekoista pöytää niin ihan yhtä hyvä se oli.

        En epäile, etteikö se omatekoinen olisi jopa parempi. Minäkin joskus takavuosina tein oman voitelutelineen, jota olen käyttänyt näihin päiviin saakka.

        Tutuille kannattaa yrittää kaupitella sellaisia tai lahjoittaa. Jos ulkopuolisille markkinoi, niin tuotteen pitää kiiltää ja olla näyttävä sekä mahdollisesti olla pakattuna nättiin pakettiin.


      • Puukapalikka
        Hmmm... kirjoitti:

        En epäile, etteikö se omatekoinen olisi jopa parempi. Minäkin joskus takavuosina tein oman voitelutelineen, jota olen käyttänyt näihin päiviin saakka.

        Tutuille kannattaa yrittää kaupitella sellaisia tai lahjoittaa. Jos ulkopuolisille markkinoi, niin tuotteen pitää kiiltää ja olla näyttävä sekä mahdollisesti olla pakattuna nättiin pakettiin.

        Tuskin tarvii olla pakattuna kun aikoisin myyä sitä tori.fi ja hinta ois joku 20-30€,kuiteskiin se puu tavara siinä eniten maksais.


      • Hmmm...
        Puukapalikka kirjoitti:

        Tuskin tarvii olla pakattuna kun aikoisin myyä sitä tori.fi ja hinta ois joku 20-30€,kuiteskiin se puu tavara siinä eniten maksais.

        No kokeile sitten, miten käy. Eihän tuo ota jos ei annakaan.


      • Puujapalikka
        Puukapalikka kirjoitti:

        Tuskin tarvii olla pakattuna kun aikoisin myyä sitä tori.fi ja hinta ois joku 20-30€,kuiteskiin se puu tavara siinä eniten maksais.

        Juu, sen näkee sitte eka pitää vaa valmistaa se.
        Otan vastaan lisää kommentteja mielellään.


      • jaajone
        Puujapalikka kirjoitti:

        Juu, sen näkee sitte eka pitää vaa valmistaa se.
        Otan vastaan lisää kommentteja mielellään.

        Ostan heti jos toimiva. Tukee suksen profiilia koko matkan. Nopea laittaa suksi kiinni siteestään. Saa kiinni pöytään ruuveilla. Molemmat sukset kiinni vierekkäin. N 5...10cm väliä. Ilmoita miten etenee...


      • Hmmm...
        jaajone kirjoitti:

        Ostan heti jos toimiva. Tukee suksen profiilia koko matkan. Nopea laittaa suksi kiinni siteestään. Saa kiinni pöytään ruuveilla. Molemmat sukset kiinni vierekkäin. N 5...10cm väliä. Ilmoita miten etenee...

        Tämä tai jokin muu hiihtoa koskeva foorumi saattaakin olla paras keino markkinoida tuotetta.

        Tuo on minustakin oleellinen juttu, että suksen saa koko profiililtaan tuetuksi. Siten saa tasaisimmin siklattua suksen pohjan Kuzmin-menetelmällä.


      • Puujapalikka
        jaajone kirjoitti:

        Ostan heti jos toimiva. Tukee suksen profiilia koko matkan. Nopea laittaa suksi kiinni siteestään. Saa kiinni pöytään ruuveilla. Molemmat sukset kiinni vierekkäin. N 5...10cm väliä. Ilmoita miten etenee...

        Tarkotus oli tehdä sellanen missä on jalat, tuo malli ei ole käyny mielessä mutta voisihan sitäkin aatella.


      • Jaajone
        Puujapalikka kirjoitti:

        Tarkotus oli tehdä sellanen missä on jalat, tuo malli ei ole käyny mielessä mutta voisihan sitäkin aatella.

        jämäkämpi kun ruuvaa kiinni työpöytään. Jallinen itsellä mutta ei se koskaan niin jämäkkä ole kun kiinteä.


      • IzoPebe
        Jaajone kirjoitti:

        jämäkämpi kun ruuvaa kiinni työpöytään. Jallinen itsellä mutta ei se koskaan niin jämäkkä ole kun kiinteä.

        mä en jaksa näitä jotka aloittaa joka keskustelun "Elikkäs" "Eli semmosta"... toi on niin 2000-luvun alkua...ARRRGH


      • Puujapalikka
        IzoPebe kirjoitti:

        mä en jaksa näitä jotka aloittaa joka keskustelun "Elikkäs" "Eli semmosta"... toi on niin 2000-luvun alkua...ARRRGH

        Anteeksi kun loukkasin sinua kun aloitin "elikkäs" sanalla :)


    • tilaisin

      Totta hîtossa kannattaa. Kunhan pidät hinnat tarpeeksi matalana niin menestys on taattu.

    • inssi'

      Minulla on omatekoinen voiteluteline.

      Harrastan kaikenlaista askartelua ja pientä näpräämistä, joten omistan 2 kpl työpenkkejä (esim. Biltema á 19,90). Tein kahdesta 4 tuuman laudasta kuviosahalla ja muutamalla ruuvilla sopivan mittaisen telineen, johon saa suksen kiinni. Tämän telineen kiinnitän noihin kahteen työpenkkiin. On tukeva ja käytännössä hintaa tuli noin 5 euroa.

      Minusta jotkut kaupoissa myytävät metallihärpäkkeet näyttävät vähän heppoisilta. Minun vehkeeni kestää takuulla.

    • Anonyymi

      Saranoitu lauta (tai neliöputket). Saisi helposti nippuun menevän ja pikakiinnitys toisesta päästä auton vetokoukkuun. Toinen pää jaloilla maassa. Tulisi napakka suksihuoltopiste

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe