Orgasmi ei tunnu miltään

Elikä joo, itselläni on sellainen "ongelma", että orgasmin tullessa se ei tunnu miltään. En siis saa mitään "hyvää oloa" tai vastaavaa. Onko täysin normaalia, vai onko ongelmana että minulla on liikaa paineita ja en pysty esim. rentoutumaan?

7

1501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rmrmrmbde

Eipä se nyt yleensä niin kovin kummoiselta tunnukaan, joskus harvoin vain.

• onxe orkku

Mies vai nainen? Jos mies, lentääkö spermat kuitenkin? Jos nainen, oletko nyt ihan varma että se on orgasmi, eikä vain jonkinlainen esiaste tulevasta?

• j4rjmr4njye

No kummalta toi kuvas näyttää?

• Nainen olen kyllä. :D Kyllä orgasmi on varmasti kyseessä!

• mies42vee

En tiedä miltä naisen orgasmi tuntuu naisesta, mut ei mulla ainkaan sellaisia TOSI huippuorkkuja oo kuin ehkä 1/20, monet ei tunnu oikeastaan miltään.

• The man

Olen mies ja laukeeminen tuntuu aina sairaan hyvältä. Se on toinen syy, miksi runkkaan 3-4 krt viikossa, jos ei juuri ole seksiä tarjolla. Toinen syy on, että jostain syystä laukeaminen selvittää päätä; himotus menee taka-alalle vähäksi aikaa ja antaa tilaa järkevimmille ajatuksille

• karmea kierre

Olen mies. Minulle laukeaminen tuntuu menetykseltä. Kuin olisi sielu viety tai jotain. Ei se tunnu hyvältä. Tyydytän itseäni vain koska jo viikossa parissa olo muuttuu sietämättömäksi. Tuntuu kuin voisin juosta seinästä läpi muna pystyssä enkä kykene enää ajattelemaan objektiivisesti. Alan kyylätä rumiakin naisia kiimaisena. Lopulta en enää kestä ja hakkaan hanskaan ja taas olen kuin sielun menettäneenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      70
      5122
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      167
      2008
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      18
      1776
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      59
      1626
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      175
      1293
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      62
      1076
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      83
      997
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      959
    9. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      49
      947
    10. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      56
      910
    Aihe