Eli kannattaako enään ostaa sitä ihan ensimmäistä Xboxia? Pelejä tuskin siihen enään tehdään mutta löytyykö tälle konsolille pelejä mistään?
Ajattelin ostaa siksi koska sais käytettyinä tosi halvalla hinnalla. Myöhemmin kun rahatilanne parempi ostaisin jonkun uudemman.
Alkuperäisen Xboxin osto
2
203
Vastaukset
No mikäs siinä? Mitä olen seurannut, vanhan XBOX:in pelejä on kirpparit väärällään, ja koneitakin on saatavilla. Uutuuksia tosin ei oikein tahdo enää olla saatavilla. Itsekin pelaan XBOX:in lisäksi vanhalla pleikkari kakkosella vielä, ja ostan pelejä käytettynä kirpparilta ja pelikaupasta edullisesti, jos sattuu joku hyvän oloinen eteen.
- Huutis rules!
Itsellehän piti ostaa tuo eka boxi ihan vaan yhden hyvän pelin takia :D Kaikki muutkin vanhat konsolit on vielä ihan aktiivikäytössä tässä huushollissa. Ja vanhoilla(kin) konsoleilla pelaavalle huutonet on kyllä varsinainen aarreaitta!
Huutonestistä sille löytää kyllä paljonkin pelejä ja kirpparilta kanssa. Pelikaupossa ei välttämättä enää kovin kattavaa valikoimaa ole, mutta toki sieltäkin löytänee.
Katsele sieltä xbox pelivalikoimaa, niin saat jonkunlaisen käsityksen tarjonnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632