Erkki Määttälä löytyi

kuolleena

"Kesäkuussa kadonnut 19-vuotias Erkki löytyi kuolleena Kokkolan keskustan ulkopuolelta maastosta.

19-vuotias Erkki Määttälä katosi kesäkuussa Kokkolassa. Henkilöllisyys varmistuu jatkotutkimuksissa.

Poliisi ei epäile asiassa rikosta. Asian selvittely jatkuu normaalina kuolemansyyn tutkintana."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013102717653199_uu.shtml

Onpa sääli, masentuikohan niin paljon potkuista. Voisi työnantajatkin vähän miettiä miten puhuvat jos työntekijälle sattuu joku vahinko, eikä ensimmäisenä erottaakaan pitäisi. Oli ilmeisesti kolhinut firman autoa, mutta senkin luulisi menneen vakuutukseen. Pikkukolhuista ei yleensä edes välitetä jos pakettiauto ollut.

5

3083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläläinen

On varmasti suuri helpotus omaisille, kun poika viimein löytyi, vaikkakin kuolleena. Työnantaja voisi kyllä mennä itseensä, kun pienen vahingon takia, minkä vakuutus varmasti vielä korvasi, poikaa niin oli ripittänyt ja potkutkin antanut.

Osanottoa omaisille!

• 1+35

Niinpä.

• Jotain outoa

"Pitkään kuolleena ollut mies löytyi maastosta Kokkolan keskustan ulkopuolelta sunnuntaina. Sivullinen henkilö löysi ruumiin aamulla kello 9.30 aikaan Kaustarin läheisyydestä ja ilmoitti siitä poliisille. Poliisi epäilee, että kyseessä on kesäkuussa Kokkolassa kadonnut Erkki Määttälä. Ruumis sijaitsi noin viiden kilometrin päässä Määttälän polkupyörän löytöpaikasta. Henkilöllisyys varmistuu jatkotutkimuksissa. Poliisi ei epäile asiassa rikosta ja asian selvittely jatkuu normaalina kuolemansyyn tutkintana."
      http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5513

Ruumis löytynyt 5 km päästä kännykästä ja pyörästä. Miksi olisi kävellyt niin kauas, olisiko kuitenkin joku kuljettanut autolla? Noin pitkän ajan jälkeen ei varmaan ruumiista enää näe vaikka olisi kuristettu, kilpirustokaan ei välttämättä murru. Minfon mukaan paikka lähellä kotia. Pyörä olisi voitu myös kuljettaa hämäysmielessä kauemmaksi. Millähän perusteella eivät epäile rikosta, edes hukkumisissa ei voi tietää varmaksi.

• väärä linkki

• Anonyymi

Oliko se itsemurha

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      93
      5337
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4151
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2249
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2098
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1302
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1118
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe