Onks se pojista jotenkin ahdistavaa tai silleen jos silleen "epämiellyttävä" tyttö juttelee sulle esim. faces? (ei siis ulkonäöltä, mut siis kuitenki) Mitä te sillon teette? Vastailetteks te vaa tylysti ja mahdollisimman lyhyesti? Vai koitatteks olla kivoja?
POJAT!
8
180
Vastaukset
- boika
tyttö ei ole epämiellyttävä jos se on hyvännäköinen:)
- Hmm...
Jos se on se jota vihaan kaikista eniten, niin en vastaa kitään. Jos se on joku muu niin vastaan ihan normaalisti...
Yritän tulla toimeen kaikkien kanssa.
- aatuliiiii
Kaikille tytöille oon mukava ellei oo joku iha örkki :)
- Ootko sä se?! :O
Ootko sä se jonka kuva oli spurdon ja gumppanien sivuilla?! :O
- kokokko
ei sillä ole väliä jos joku alkaa laittaa viestiä kuhan tietää mitä tekee varoo tulemasta raiskatuks kun natsien klaani jahtaa kanoja turkulaisessa strippiklubissa kun vietnamilaiset varastavat turkulaisten itsetunnon ja laittavat leivän väliin kusiteetä jakun hinta ja maku kohtaa, on juhlan aika, tervetuloa riisilaitokselle
- poika
Jos tyttö on hyvän näköinen ja hauska sillon juttelen erillailla kuin normaalisti
- gwZ
Ihan normisti juttelen, vaikken erityisemmin pitäisikään. Emmä nyt ketään pystyyn hauku jossei miellytä minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731