NIKON COOLPIX p7100

kamera vai lumiankamera

Millanen kamera tämä on, eräs valokuvaaja suositteli. Sanoi ostaneensa 190eurolla.
kun katsoin Googlella käyty musta pörsssistä lähes 470 euron hintaan, hinta saattoi olla enempikin.

onko hyvä kamera. Lumian kameralla olen kuvannut kun aina mukana, mutta haluaisin kameran jolla saa myös hyviä hämäräkuvia. Mietteissä ollu myös Canon ja Panasonic ja Samsung. Mikä minikärkkäri olis ostamisen arvoinen?

7

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tahansa uusi kamera antaa parempaa tulosta kuin mikään kännyn kamera. Onhan uusissa Lumioissa pikseleitä mutta optinen zoomi puuttuu ja kenno on varsin pieni noissa puhelimissa.

      Itse kun en arvosta minijärkkäreitä niin en osaa siinä asiassa neuvoa mutta jokainen niistä hakkaa mennen tullen kännykamerat niin Lumiat kuin muutkin.

    • Hyviä kokemuksia

      Nikonin Coolpix P7100 on hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen peli.
      Käyttökokemusta n. vuoden verran, ei moittimista.

      • coolpix

        Mitä hintaluokkaa on, ainakin mustassa pörssissä oli vielä myynnissä mutta siellä hinta oli reippaassti yli neljän sadan, en kyllä nähny missään 190euron hintaan, alanpa tutkaileen kauppoja


    • akin992

      mulla ois myynnissä sellainen, mutta ei tule mitään mukaan tulee vain kamera ei ole akkuukaan en tiedä toimiiko vai ei. naapuri muutti pois ja antoi, että en tarvitse. en edes kysynyt toimiiko, mutta on uudenveroinen!

      • hyvä kamera

        Vähän outo tapaus, kamera saattaa olla varastettu, jos ei akkua ja laturia tule mukana.


      • akin992
        hyvä kamera kirjoitti:

        Vähän outo tapaus, kamera saattaa olla varastettu, jos ei akkua ja laturia tule mukana.

        EI OLE VARASTETTU naapuri sanoi että se on löytäny jostain ja antoi minulle!


      • jhfjhwgh
        akin992 kirjoitti:

        EI OLE VARASTETTU naapuri sanoi että se on löytäny jostain ja antoi minulle!

        Sitten se on löytötavaraa!
        Kamera voi olla myös susi ja joku on heittänyt sen roskiin ja käyttää akkua ja laturia toisessa kamerassa.
        Löysin itse sellaisen rautatieasemalta. Ehkä joku kiireessä pudottanut. Sökö oli, kun "suolet" roikkui.

        Uusi alkuperäis akku ja laturi maksaa enemmän kuin tuollainen kamera käytettynä. Ehkä tarvitaan vielä muistikorttikin, ellei ole jäänyt kameraan.
        Kirpputori on hyvä paikka ostella. tulee akku ja laturikin mukana, mutta ei takuuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe