NIKON COOLPIX p7100

kamera vai lumiankamera

Millanen kamera tämä on, eräs valokuvaaja suositteli. Sanoi ostaneensa 190eurolla.
kun katsoin Googlella käyty musta pörsssistä lähes 470 euron hintaan, hinta saattoi olla enempikin.

onko hyvä kamera. Lumian kameralla olen kuvannut kun aina mukana, mutta haluaisin kameran jolla saa myös hyviä hämäräkuvia. Mietteissä ollu myös Canon ja Panasonic ja Samsung. Mikä minikärkkäri olis ostamisen arvoinen?

7

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tahansa uusi kamera antaa parempaa tulosta kuin mikään kännyn kamera. Onhan uusissa Lumioissa pikseleitä mutta optinen zoomi puuttuu ja kenno on varsin pieni noissa puhelimissa.

Itse kun en arvosta minijärkkäreitä niin en osaa siinä asiassa neuvoa mutta jokainen niistä hakkaa mennen tullen kännykamerat niin Lumiat kuin muutkin.

• Hyviä kokemuksia

Nikonin Coolpix P7100 on hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen peli.
      Käyttökokemusta n. vuoden verran, ei moittimista.

• coolpix

Mitä hintaluokkaa on, ainakin mustassa pörssissä oli vielä myynnissä mutta siellä hinta oli reippaassti yli neljän sadan, en kyllä nähny missään 190euron hintaan, alanpa tutkaileen kauppoja

• akin992

mulla ois myynnissä sellainen, mutta ei tule mitään mukaan tulee vain kamera ei ole akkuukaan en tiedä toimiiko vai ei. naapuri muutti pois ja antoi, että en tarvitse. en edes kysynyt toimiiko, mutta on uudenveroinen!

• hyvä kamera

Vähän outo tapaus, kamera saattaa olla varastettu, jos ei akkua ja laturia tule mukana.

• akin992
        hyvä kamera kirjoitti:

Vähän outo tapaus, kamera saattaa olla varastettu, jos ei akkua ja laturia tule mukana.

EI OLE VARASTETTU naapuri sanoi että se on löytäny jostain ja antoi minulle!

• jhfjhwgh
        akin992 kirjoitti:

EI OLE VARASTETTU naapuri sanoi että se on löytäny jostain ja antoi minulle!

Sitten se on löytötavaraa!
        Kamera voi olla myös susi ja joku on heittänyt sen roskiin ja käyttää akkua ja laturia toisessa kamerassa.
        Löysin itse sellaisen rautatieasemalta. Ehkä joku kiireessä pudottanut. Sökö oli, kun "suolet" roikkui.

Uusi alkuperäis akku ja laturi maksaa enemmän kuin tuollainen kamera käytettynä. Ehkä tarvitaan vielä muistikorttikin, ellei ole jäänyt kameraan.
        Kirpputori on hyvä paikka ostella. tulee akku ja laturikin mukana, mutta ei takuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe