Uusi albumi !

Gilla*

34

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manlove productions

      "lauluja aisurin elämästä"

      • Jaavai

        Jaa sinä olet tehnyt sellaisen levyn :o Jännä juttu, että jaoit sen tiedon meille kaikille. Noh, ehkä se helpottaa aisuri neloasi.


      • Gilla*
        Jaavai kirjoitti:

        Jaa sinä olet tehnyt sellaisen levyn :o Jännä juttu, että jaoit sen tiedon meille kaikille. Noh, ehkä se helpottaa aisuri neloasi.

        Pera helpottaa aisurin oloa..


      • Jutta Urpolainen
        Gilla* kirjoitti:

        Pera helpottaa aisurin oloa..

        Antaa poekien rillata!


      • Sepitini
        Gilla* kirjoitti:

        Pera helpottaa aisurin oloa..

        Kyllä nuo teidän aisuri-juttunne ovat sitten mauttomia. Voisitt vähän mennä itseenne ja miettiä kannattaako kaikkea kirjoittaa julki. Tapani loukkaantuisi niistä suuresti jos tietäisi. Toivottavasti ei tiedä moisista sepostuksistanne mitään.


    • Gilla=Justiinax

      Meitä Gilla/justiinax/jaavai/... ei pätkääkään kiinnosta Tapsukan levyt. Siinä on sitten maailman heikkolahjaisin artisti. Sinun pienillä aivoilla ei sitä tietenkään voi tajuta. Vai pitäisikö sanoa TEIDÄN kun käytät niin monta nimimerkkiä? Eikö sinulla monipersoonallisuudella ole mitään muuta elämän täytteenä kuin joku haudan partaalla oleva gubbe? Olet säälittävä tapaus, terveisin: Loimaan Nina.

    • Sepitini

      Huippuhyvää musaa ! Heti perjantaina säntään levykauppaan kyseisen albumin ostamaan tai sitten lataan sen netistä.

      • Gilla = Justiinax

        Sepitini = Gilla = Justiinax. Uskomatonta settiä.


      • Gilla = Justiinax kirjoitti:

        Sepitini = Gilla = Justiinax. Uskomatonta settiä.

        EN oo Sepitini ! ( ootko oikeesti niin pölvästi että uskot ettei tänne muka muut kirjoittele kuin mä ? ) ja sen oon myöntänyt täällä jo joskus aikaisemmin , että kirjoittelen tänne myös joskus nimimerkillä " Gilla* ", mut en kaikki tuolla Gilla*- nimimerkillä kirjoitetut viestit EI oo mun kirjoittamia ( Tässä viestiketjussa joku on muu on kirjoittanut aisuri- viestin Gilla- nimimerkillä ).


      • Paskannan päälles!
        Justiinax kirjoitti:

        EN oo Sepitini ! ( ootko oikeesti niin pölvästi että uskot ettei tänne muka muut kirjoittele kuin mä ? ) ja sen oon myöntänyt täällä jo joskus aikaisemmin , että kirjoittelen tänne myös joskus nimimerkillä " Gilla* ", mut en kaikki tuolla Gilla*- nimimerkillä kirjoitetut viestit EI oo mun kirjoittamia ( Tässä viestiketjussa joku on muu on kirjoittanut aisuri- viestin Gilla- nimimerkillä ).

        oothan sä Sepitiini! Älä nyt w-ittu sönkötä.. Availet myös eri nimillä ketjuja, joissa itket kuinka törkeästi Justiinaxia (eli sinua) kohdellaan palstoilla. Olet ala-arvoinen pelle..


      • Herätys Justiinax!
        Justiinax kirjoitti:

        EN oo Sepitini ! ( ootko oikeesti niin pölvästi että uskot ettei tänne muka muut kirjoittele kuin mä ? ) ja sen oon myöntänyt täällä jo joskus aikaisemmin , että kirjoittelen tänne myös joskus nimimerkillä " Gilla* ", mut en kaikki tuolla Gilla*- nimimerkillä kirjoitetut viestit EI oo mun kirjoittamia ( Tässä viestiketjussa joku on muu on kirjoittanut aisuri- viestin Gilla- nimimerkillä ).

        Minkä ihmeen takia pitää kirjoittaa eri nikeillä kun on kerran olemassa rekisteröitykin? Jos minulla olisi rekisteröity nimimerkki niin käyttäisin aina sitä! Ei tulisi meinaan epäselvyyksiä kuka ja mikä....


      • Paskannan päälles! kirjoitti:

        oothan sä Sepitiini! Älä nyt w-ittu sönkötä.. Availet myös eri nimillä ketjuja, joissa itket kuinka törkeästi Justiinaxia (eli sinua) kohdellaan palstoilla. Olet ala-arvoinen pelle..

        Usko sitten mihis lystäät. Mä en ala täälä kinaaman, kun mä en tämän palstan aihe ole vaan Tapsa. Sen vaan sanon ,että en mitään sääliä ole täältä ruinannut keltään, kun itekkin kirjoitan välillä aika kärjekkäästi, niin kyllä ymmärrän sen , että samalla mitalla saa sitten takaisinkin.


      • Herätys Justiinax! kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia pitää kirjoittaa eri nikeillä kun on kerran olemassa rekisteröitykin? Jos minulla olisi rekisteröity nimimerkki niin käyttäisin aina sitä! Ei tulisi meinaan epäselvyyksiä kuka ja mikä....

        Jos olis mahdollista niin kirjottaisin vaan omalla Justiinax- nimimerkilläni, mutta jos/kun olet lukenut tätä palstaa niin olet varmaan huomannut ,että kun olen kirjoittanut vastauksen johonkin aiheeseen tai ite aloittanut jonkun aiheen, niin yleensä koko viestiketju tyrehtyy menee ihan pilalle ja hakoteille kun joku huomaa mun kirjoitukseni ja vastaa niihin tyyliin: Huomenta lehmäliini. Sitä on taas herätty navetasta... " . Gilla- nimimerkillä kirjottaessani sellaista ei ole tapahtunut.


    • Oukkidoukki

      Lumoavasti laulaa Tapani. Tuolla levyllä onkin laulutaidot, tulkinta ja tunnelma arvossaan. myös säestyspuoli on huippua sillä siitä vastaa Tallinnan Sinfonia orkesteri.

      • mestarien mestari

        Kyllä on loistava uusi levy.Kyllä on mahtavaa musiikkia ja mitkä tulkinnat.memm


      • Ei minulla muuta
        mestarien mestari kirjoitti:

        Kyllä on loistava uusi levy.Kyllä on mahtavaa musiikkia ja mitkä tulkinnat.memm

        Sairasta, Sairaan pedofiilisen mielen mielipide. Kauheata ulinaa. Kuin keskenikäinen äänenmurrroksesta kärsivä nuori kuorokirkkopoika ulisisi.


      • Ulina tarkoituksella
        Ei minulla muuta kirjoitti:

        Sairasta, Sairaan pedofiilisen mielen mielipide. Kauheata ulinaa. Kuin keskenikäinen äänenmurrroksesta kärsivä nuori kuorokirkkopoika ulisisi.

        Jos siinä on yritetty simuloida pojan/miehen pökkimistä liiterissä..


      • Lorujaje
        Ulina tarkoituksella kirjoitti:

        Jos siinä on yritetty simuloida pojan/miehen pökkimistä liiterissä..

        Menkää nyt niiden ulinojenne ja pökkimisienne kanssa huitsinnevadaan ! Tuo Tapsan uusi levy on mahtavan hyvä ! Suurenmoista tulkintaa Tapsalta ja upea iso orkesteri taustalla säetämässä niin kyllä menee kylmät väreet ihastuksesta kun kuuntelee sitä.


    • Gilla*

      Kertakaikkisen ihana ja UPEA levy ! Odotukseni oli korkealla ja ne ylittyi reilusti, olihan kyse Tapsasta ja hänen uudesta albumistaan. Mitä enemmän sitä kuuntelee sitä paremmalta se vaan koko ajan kuulostaa.

      Lempibiisini levyltä on : Satakieli Esplanadin puistossa, Luonnonlapsi, Kuolleet lehdet, Tulisuudelma, Särkyneen toiveen katu ja Silloin saat mun sydämein.

      Toivottavasti tulisi konserttikiertue jossainvaiheessa tämän levyn tiimoilta.

      • Gilla*

        Ihana levy! Vielä kerran hehkutan sitä. Tässähän vanha transseksuaali oikein villiintyy levyä kuunnellessa!


    • Gilla*

      Jos olet transseksuaali niin sitten olet, mutta käytä omaa nimimerkkiäsi.

    • Monica.

      Olen ostanut Tapsan levyjä ja tykännyt niistä. Samoin konsertit on ollut loistavia. Mutta tämä uusin levy. Vanhoja ihania kappaleita joihin on tehty hirveät uudet sovitukset! Tapsan laulu on "musiikkia korville", mutta sovitukset on todella huonoja ja jään kaipaamaan vanhoja sovituksia. Aina kappaleen uudustaminen ei onnistu, kuten tällä levyllä sen voi todeta. Ja miksi pitää vanhoihin klassikoihin ihan uudenlaiset sovitukset, ei todella kuulosta hyvältä.
      Jotenkin ihmettelen miten Tapsa on sallinut nuo sovitukset ja suostunut laulamaan nuo biisit.
      Tapsan ääni on aivan mielettömän upea, siitähän tässä ei lainkaan ole kyse.
      No, en tiedä olenko yksin mielipiteeni kanssa mutta tuolla levyllä nyt en tee mitään.

      • Safira~

        Jos pitää vanhoisa perinteisistä sovituksista, niin voipi olla ettei nuo päivitetyt, vähän jazzhenkisetkin sovitukset heti nappaa, mutta kannattaa kuunnella biisit läpi useampaan kertaan. Ekalla kuuntelukerta minullakin menin vielä vähän ihmetellessä sovituksia, mutta toisella kertaa niihin oli jo tottunut ja oikein hienoilta orkesterisovitukselta ne mielestäni kuulostavat nyt kun olen levyn muutaman kerran kuunnellut läpi. Yhdessä Tapanin loistaven tulkintojen kanssa ne luovat juhlavaa tunnelmaa. Sekä Tapsan tulkinnoissa, että ison orkesterin soinnissa on paljon hienoja nyasseja ja vivahteita myös.


    • oukkidoukki

      Jos kappaleita ei ollenkaan uudistaisi eikä tekisi niihin vähän uudenlaisempia sovituksia, niin helposti siitäkin tulisi sanomista, etä biisit on vanhan toistoa eikä tarjoa mitään uutta. Minusta on hyvä että sovituksista on tehty vähän modernimmat. Mielestäni ne on hyvin onnistuneetkin tällä uudella levyllä. Ja Tapsan ÄÄNI se soi todellakin UPEASTI !

    • sovituksista

      Besame Muchossa ja Luonnonlapsessa on vähän erikoisemmat sovitukset, mutta ei mielestäni esim. Särkyneen toiveen katu, Tulisuudelma, Kuolleet lehdet, Kenties kenties sovituksiltaan aivan hirveänpaljon niistä alkuperäisistä poikkea. Tietysti liki 40-henkiselle sinfoniaorkesterille täytyy ne orkesterisovitukset tehdäkkin vähän erillaisiksi kuin jollekkin muutaman hengen tanssi-tai studiobändille.

    • Tsneh !

      Spotifystä kuuntlin Tapsan uutta levyä. Kuinka nätisti Tapsa mm. tuon " Kuolleet lehdet" biisin laulaakaan. Ja upea tangotulkintakin mukaan mahtuu. Kaikki levyn biisit on tosi komeesti laulettu ja orkesteroitu.

      https://play.spotify.com/album/1THpK7yawUxgGQjY5CUWAk

      (Olen myös kaupasta ostanut sen joululahjaksi isälle ja äidilleni. )

      Kyllä tuo Tapsan ääni on niin ihana . Joskus nuorempana häenne laulunsa oli vähän sellaista honottamista jossain kohtaa, mutta nyt ääneen on tullut syvyyttä ja upeaa, muhkeaa miehekästä sointia.

    • OK.

      Savon Sanomissa on tuon uuden levyn arvostelu ja siinä lukee siitä näin :

      Särkyneen toiveen katu

      Sony Music

      Vanhan tanssimusiikin tuulahdus tuorein vivahtein on läsnä Tapani Kansan ikivihreissä käännöskappaleissa. Tutut klassikot soljuvat täyteläisesti Kansan ja 38-jäsenisen viihdeorkesterin johdattamina.

      Kokoonpanoon kuuluu intensiivinen Tallinnan sinfoniaorkesteri sekä taidokkaita suomalaisia ammattimuusikoita. Kansa hallitsee vieläkin hyvin äänensä ja tulkitsee vaikuttavasti. Hän taitaa niin kevennykset, nyanssit ja hidastukset kuin myös korkeisiin tenoriosuuksiin yltävät tulkinnat.

      Särkyneen toiveen katu -laulu antaa heti vaikutelman tyylikkäästä ja tunteikkaasta levystä. Levy lunastaa odotukset. Instrumenttien kerroksellisuuden ja soolo-osuuksien vuoropuhelu on mieleenpainuvaa, ja soittimien pehmeille kuvioille on annettu tilaa. Vaikka taustalla on iso joukko soittimia, ne eivät soi päällekkäin yhtenä sävelmattona vaan monisäikeisin vivahtein kuljettavat kappaleita tunnelmasta toiseen. Joskus lataus vaihtuu jopa kappaleen sisällä, kuten Besame Muchossa, jossa jousisoittimien kiihkeä tempo kääntää onnen onnettomuuteen.

      Taiteellisvivahteiset Arttu Takalon sovitukset kulkevat ilmavasti mutta vahvasti liikahdellen ja vanhaa tyyliä kunnioittaen.

      • mestarien mestari

        Yes.Ensi syksynä Tapani tekee uuden levyn tiimoilta konserttikiertueen,isolla orkesterilla.


      • Safira~
        mestarien mestari kirjoitti:

        Yes.Ensi syksynä Tapani tekee uuden levyn tiimoilta konserttikiertueen,isolla orkesterilla.

        Niin, valitettavasti kai sitten. Ajatuskin kauhistuttaa puhumattakan jos joutuisi kuuntelemaan ja katselemaan tuota muodotonta valasrehua!!!! Hyyyyyyyyyyyyyi!


    • JESH!

      Hienoa ! Livenä tuo kokonaisuus kuulostaa varmasti- jos mahdollista- vieläkin komealta, kuin levyllä.

      • Safira~

        Kuten tuli jo sanottua: Ajatuskin kauhistuttaa puhumattakan jos joutuisi kuuntelemaan ja katselemaan tuota muodotonta valasrehua!!!! Hyyyyyyyyyyyyyi! Mutta hulluilla on halvat huvit ja teillä idiooteilla ilmaiset.


      • Safira~
        Safira~ kirjoitti:

        Kuten tuli jo sanottua: Ajatuskin kauhistuttaa puhumattakan jos joutuisi kuuntelemaan ja katselemaan tuota muodotonta valasrehua!!!! Hyyyyyyyyyyyyyi! Mutta hulluilla on halvat huvit ja teillä idiooteilla ilmaiset.

        Olisiko fiksua olla käyttämättä toisen nimimerkkiä ? KIITOS! Noh, eipä taida Tapsan mollaajilla olla mitään häpyä. Se on huomattu täällä jo aiemminkin. Alhaisimmatkin keinot otetaan käyttöön , jotta saisi mielipiteensä julki.

        Huippuhienoa, etä ensi syksynä pääsee kulemaan konsertteihin Tapanin ja ison orkesterin mahtavaa meininkiä !


      • Safira~
        Safira~ kirjoitti:

        Olisiko fiksua olla käyttämättä toisen nimimerkkiä ? KIITOS! Noh, eipä taida Tapsan mollaajilla olla mitään häpyä. Se on huomattu täällä jo aiemminkin. Alhaisimmatkin keinot otetaan käyttöön , jotta saisi mielipiteensä julki.

        Huippuhienoa, etä ensi syksynä pääsee kulemaan konsertteihin Tapanin ja ison orkesterin mahtavaa meininkiä !

        Ettäs kehtaat käyttää MINUN nimimerkkiäni. Uskomatonta touhua! terveisin se alkuperäinen ja oikea Safira~!!!!


    • turun surusilmä

      Turun Sanomat 23.11.
      Ylelle juuri suorat sävelet tuupannut iskelmähistoriamme ikoneihin kuuluva Tapani Kansa on tehnyt vanhoista covereista huikean albumin. Pedro Hietasen tuottaman ja Arttu Takalon sovittaman albumin mahtavasta äänipohjasta vastaa Tallinnan sinfoniaorkesteri. Samalla porukalla toteutettiin pari vuotta sitten Topi Sorsakosken viimeiseksi jäänyt albumi Sininen Sävel.
      Vaikka eletyt vuodet kuuluvatkin Kansan äänessä lievänä haurautena, on hänessä edelleen esimerkkiä tämän ajan uusille iskelmälaulajille.Laulamisen lisäksi Kansa tunnetaan myös hyvänä sanoittajana. Tällekin albumille hän on suomentanut neljä biisiä (When I Fall In Love, Ramblin Rose, Perfidia ja Nightingale Song In Berkley Square).
      Tämän albumin hienous on ehdottomasti nautittavalla tavalla soivassa suuressa viihdeorkesterissa. Huikea on esimerkiksi sovitus ikivihreässä Besame Muchossa. Täydellinen sovitus löytyy myös juuri Kansan suomentamasta laulusta Silloin Saat Mun Sydämein (When I Fall In Love). Aijaijai, miten soikin Tulisuudelma! Ja Kuolleet Lehdet!
      Kovinkaan moni suomalainen iskelmälaulaja ei ole omimmillaan näin suuren orkesterin kanssa. Kansa on, ja siitä hänelle hyvin ansaittu hatunnosto.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe