Veritulppa jalassa?!!

Auttakaa turistia!

Olen 17-vuotias tyttö ja lensin kaksi päivää sitten ensimmäisen lentomatkani, joka kesti 5h. Koska lentomatka oli ensimmäiseni, en osannut varautua muuten kuin purkalla korvien lukittautumisen varalta.

Lennon aikana otin kengät pois jalastani ja puin villasukat koska lentokoneessa veti. En noussut ylös kuin yhden kerran lennon aikana, vessaan ja takaisin. Jalkoja kihelmöi joissain kohtaa lennon aikana mutta en kiinnittänyt huomiota. Kun lentokone alkoi laskeutua ja laitoin kenkiä jalkaan, olivat molemmat jalkani niin turvonneet etten saanut kenkiä jalkoihini kuin väkisin kiskomalla! Sen jälkeem vielä tunti huristeltiin bussilla, jalkoihin sattui..

Hotellille päästyämme jalat olivat vielä hieman turvonneet ja punaiset. Nyt vielä parin pvän jälkeen kihelmöi vähän, mutta ei oikein satu, eikä turvotustakaan ole. Voisiko olla veritulppa? Pelottaa... Olemme ulkomailla vielä viikon...
En tupakoi enkä käytä e-pillereitä.

Apua anyone?

2

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mzmsmsmsm

Viittaisi verenkiertohäiriöihin mutta jos oireet poistuneet niin tuskin sen kummemmasta kyse. Paluumatkaa varten osa lentosukat ja käy jaloittelemassa muutaman kerran lennon aikana. Voit myös paikallasi pumpata pohjelihaksia, laittaa veren,kiertämään.

• jalka oikea

vaikka oletkin vielä reissussa niin kannattee käydä siellä lääkärissä näyttämässä mitä se sanoo siihen .älä ala uhka rohkeana oottelemaan mitään mars matkaan ja lääkäriin .mulla itsellä turpos kans jalka ja vähän saman laisia oireita oli kipua oli jouduin nilkuttamaan lääkäri tuli hotelliin ja auto tuli hakemaan ja ultrassa todettiin laskimo suonen tulehdus ja hirudois salvaa 2-3xpvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe