Suzuki Grand Vitara 1.9DDIS lastutus?

-08 Vitara

Oisko kellään kertoa kokemuksia 1.9 dieseli GV:n lastutuksesta. Miten kulutus? Teho? Mistä olet ostanut lastun?

Ajattelin itse lastuttaa -08 Vitaran ja nyt kaipaisinkin kokemuksia lastutetusta Vitarasta...

6

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virittäjä

      Vitaran virittämisestä ei ole kokemusta mutta muista autoista on ja tuskin vitara poikkeaa muista. Eli kulutus ei muutu muuta kuin jos vedät paljon perävaunua niin silloin saattaa pudota vähän, tehoa taas tulee niin paljon lisää kuin siihen laitetaan ja se tuntuu, virityksen voi laittaa missä haluaa esim. tuolta
      http://www.turbotec.com/henkiloautot/etusivu/valmistaja.php?valmistaja=suzuki

    • Lastutettu on GV

      Joo, kokemusta on. Minulla on puusepänliike ja kuskaan usein siivouksen jälkeen lastut pois grand vitarallani. Kulutuksesta en tiedä, mutta jos takarontti ja perikärri on täys lastuja, niin kulutus nousee aavistuksen ja samalla teko laskee hitusen. Voi ensikerralla siivouksen yhteydessä ottaa kuvan lastutetusta vitarastani ja laittaa sen tänne.

    • audimies82

      Voi voi teitä reppanoita, kun ostatte nuita romujanne, eikö teillä muka ole enempää rahaa panostaa vähän parempaa kuin riisikippoon, HALOOO tommoinen romuhan ruostuu heti, koska joka tapauksessa ostatte sen osamaksulla, niin mitä haittaa on ostaa se muutamaa tonnia kalliimpa laadukkaampi, eikä mitään tuommoisia romuja, herrasjestas olette kyllä lyhytnäköisiä, jos luulette ettö tommoiset kestää ja pitää arvonsa.

      Mutta mun puolesta voitte ajaa millä tahansa romulla, ei kutita mun persettä, nauran vaan yleensa aina kun näen, jonkun reppanan kuka on ostanu riisikipon taikka patongin:DD kuten sanotaan nauru pidentää ikää ja tätä vauhtia elän ikuisesti ;D

      • audimies82

        ....jatkoa. Minä hankin Audini aina merkkiliikkeestä 60 kuukauden maksuajalla. Yleensä hankkimani Audi on n 200 tuh km ajettu ja noin 6-7 vuotta vanha. Audini on aina juuri huollettu myös. Ajakaahan nyt vaan niillä romuillanne, minä aliarvioin teitä.


    • bratwurst on pahaa

      Sinunlaisesi idiootti ei pitkää ikää tule näkemään. Sinunlaisesi idiootti kuolee liikenteessä omien idioottiasenteiden takia, ja silloin me vasta NAURAMMEKIN!!!

      • bratwurst on pahaa

        .....jatkoa, myös bratwurstin joudun usein hankkimaan luotolla, kun rahatilanne on usein miinuksella Audin kuukausimaksun jälkeen. Minä itse olen idiooteista idiootein, mutta sou vot, heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe