Minulle tulee joskus kohtauksia joissa ne ensin alkavat sillä että nenästä vuotaa verta, hengitän kokoajan sisäänpäin kuin happi ei riittäisi, kädet tärisevät, nenä ja silmät vuotavat (vettä, räkää) enkä pysty olemaan missään asennossa, tuntuu kuin jokin puristaisi keuhkoja kasaan enkä saa tuota loppumaan, kun se loppuu sattuu sydämmentienoille ja verta vuotaa nenästä ... Mistä on kyse? Olen 15v tyttö, allerginen vain kiiville. :c äitini luulee minun huijaavan koska ensimmäisen kerran tä,ä tapahtui kouluun lähtiessä vaikkei asia liittynyt siihen, eli hän ei auta...
En saa loppumaan
2
109
Vastaukset
- 3-tärkeintä hyötybak
teerista on suuri pula limakalvoillasi, niin keuhkoissa, nenän limakalvoilla, jne.
..................jatkuu...............paineen-tunteen ontelossa aiheutti turvonneet limakalvot-joten jatka mhb-jauheen suhauttelua sieraimiin!
Vaikka eritteen tulo vähenee, niin jatka tätä hoitoa niin kauan että >>>>>>>>verta ei enää tule sieraimista.
Älä huuhtele suolaliuoksella sieraimia tämän hoidon aikana!
Huom! Poskiontelo-tulehduksen esto on tehtävä ennakoivasti(syöden!) ja (!!!)viimeistään yhden vuorokauden kuluessa siitä, kun paineen tunne alkaa poskissa. Kun poskiontelot ovat jo tulehtuneet, niin siinä vaiheessa ei enää avaaminen onnistu hyötybakteereilla suoraan sieraimiin, vaan silloin on tulehdusta hoidettava syöden ”tehosessioita”eli suuria bakteerimääriä!
Tai joudut kääntymään lääkärin puoleen. Jatkuu....................
Kokonaan linkissä:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/
Testaa nuo testit niin tiedät kuinka pahasti olet kvht-altistunut. Siitä salakavala kvht-altistus on, että suurin osa ei näy, eikä haise-siitä vähättelyt! Hoito-ohjeet löydät linkistä. Testaa:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
Jos kysyttävää niin lue ensin:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/39-2/ - Reipas tyttö
Ethän pidä vastaustani ihan hulluna, mutta luulenpa, ettei ainakaan astmaa. Pelästyt luultavasti verenvuotoa ja menet paniikkiin, joka aiheuttaa tuon hengityksen, tulee siis tunne tukehtumisesta. Ikävää ettei äitisi auta. Olet kuitenkin 15v ja sinulla oikeus käydä lääkärillä, ilman äitisi kannanottoja. Nenäverenvuodon syy tulee selvittää! Varaa aika kouluterveydenhuollosta tai terveyskeskuksesta reippaasti, jos asut pääkaupunkiseudulla voin suositella myös loistavia asiantuntijoita yksityiseltä puolelta, jos haluat. Ne toki maksavat enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229