Käyvätkö paikalliset naiset normaalisti miesten vessassa vai vain ne joilla on munat ? Itse päädyin jäkimmäiseen vaihtoehtoon .
erikoinen vessakulttuuri
12
400
Vastaukset
- Annamkk
Naiset on siis tosi törkysiä yleisissä vessoissa. Usein kun menee niin siellähän on pytyt tukossa. Että eipä siinä oo oikeen muuta vaihtoehtoa kuin käydä miesten vessassa. Tosin en ole itse ikinä käynyt. Mieluummin pidätellyt sitten. Missä tällä tavalla sitten on käynyt?
- pelastus
isoissa tapahtumissa (messut) tai tanssit tai muu iso yleisötapahtuma. tauolla naisten vessaan on kilsan jono ja miesten vessaan ei lainkaan. olen itsekin joskus käynyt miesten vessassa, on siellä ovellinen pyttyhuone) kun ei millään pysty pidätteleen niin kauan mitä naisten jono kestää. ja olen jokaisella omalla reissullani nähnyt toisenkin naisen samoilla asioilla. miehet ottavat ihan asiallisesti, ovat iloisesti yllättyneitä.
- utelevainen
No mitenkäs se naisilta onnistuu seisaaltaan kusta kouruun, kun on nuo huulet tiellä siellä?
- Kerronpavaan
"on siellä ovellinen pyttyhuone"
Miehiltä oli oikein kysyttävä, kyllä kuulemma kaikissa vessoissa missä he ovat käyneet on ainakin yksi pytty. Usein kuulemma ei edes ole pisulaareja vaan pelkkä koppi.
- huohahhhaaa
Ois se kiva nähdä miten utelevainen paskantaa pisuaariin? :) :)
- Shaibert
Olen 15 v tyttö ja käyn aina paskalla abc:llä, kerran väänsin oikeen mehevän tortun lattialle ja naurettii kavereitte kanssa sitä ( olin juonu melkeen koko suomiviinapullon)
Nykyään en jaksa enää käydä abekil kakil. - Kakkendahls
Määki tykkään vääntää paskat ABC:n lattialle !
Kylläkin inva vessan puolelle ni ei jää kiinni kun lähtee.. - Tuli hyvä olo
Sit, ku mä miehenä oon koittanu mennä naisten vessaan, ni on ämmät alkaneet jo ovelt työntämään pois. Missä tasa-arvo?? Sen jälkee kerra menin vessaa ja siel yhdes kopis ei oo lukkoo, ni näin naisen käden oven alaosas pitelemäs ovest kii. Kaks naista siel. No sit tempasin oven vauhdil auki ja käskin painumaa helvettiin miesten vessast. No tuli toisel naisel kiire vetää housut ylös ja lähtivät menee.
- nimivaihtuko
Ei kai se ole se sama paikka mikä on toisella nimellä nykyään?
- asffa
nimivaihtuko kirjoitti:
Ei kai se ole se sama paikka mikä on toisella nimellä nykyään?
On tai???
- kultuuri
Kyl on ihmeelinen vessa kultuuri tapahtuma.
- kallispaikkaus
VC tiiän, mut onko siellä pullon palautus mahdollisuus ja toimiiko se. Iltasella voisi palautella noita pihalla olevia tölkejä? Ettei auton renkaat menisi rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768