Elikkäs mulla on nyt autossa subbari takakontissa josta lähtee kaksi kaijutin kaapelilla vedettyä johtoa vahvarille ja vahvarilta lähtee akulle ja runkoon - radioon RCA kaapelilla radioon kaksiosainen johto. Ja vahvarista jonkinlainen basson säätämis nappilaatikko johon ei syty valoa ,vahvariin kylläkin syttyy. Sekä vahvarista radioon herätejohto. mikäs tässä on vikana kun en itse keksi voisiko herätekaapeli olla liian ohutta sillä se on ihan pientä ?
Subbarin asennusohjeita kiitos :)
7
292
Vastaukset
- kassakas
Akku----->sulake---->vahvari
Vahvarista lähtee subbarille kaksi kaiutinjohto, maajohto auton runkoon, herätejohto soittimelle samoin kuin RCA:aat.
Onko se herätejohto soittimenpäässä sinivalkoisessa johdossa? ( REM ) Herätevirtaan riittää ihan 2.5mm2 johto. Helpottais paljon kun kerrot mikä soitin ja vahvari on kyseessä. - kassakas
Eli soiko se subbari vai ei kun et ole sitä maininnut? Tuolla basson tasonsäätimellä ei oikein tee mitään jos säädöt on tehty valmiiksi. Jos ääni tulee niin sit ei mitään ongelmaa mut jos ei niin tarkista soittimen asetukset. ja subin kytkentä vahvariin.
- kohta
Siis ei soinu enkä kerenny ku kerran kokeileen. Kaikki kaijuttimet kyllä soi mutta ne ei ole vahvarin kautta. Pitää kattoo niitä asetuksia :) onko tietoa vahvarin säädöistä mihin suuntaan niitä vipuja vääntelen ?
- kassakas
kohta kirjoitti:
Siis ei soinu enkä kerenny ku kerran kokeileen. Kaikki kaijuttimet kyllä soi mutta ne ei ole vahvarin kautta. Pitää kattoo niitä asetuksia :) onko tietoa vahvarin säädöistä mihin suuntaan niitä vipuja vääntelen ?
http://www.powerset.fi/autovahvistimen_saataminen
tuolta vaan lukemaan niin selviää paljon tietoa :) - KIITOS:)
kassakas kirjoitti:
http://www.powerset.fi/autovahvistimen_saataminen
tuolta vaan lukemaan niin selviää paljon tietoa :)juu elikkäs näillä ohjeilla toimii täydellisesti kiitoksia :)
- kitos
juu elikkäs näillä ohjeilla toimii täydellisesti kiitoksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713