vaihdoin just hihnan ja hyvin kävi kunnes lämpes,,tyhjäkäynnillä putputtaa ja ontuu.kierroksia kun nostaa ongelma katoo??oiskohan sittenkin hampaanverran jako pielessä,vaikka laitoin jus siihen missä oli eikä ne nyt niin millilleen tasan ollu alunperinkään....
1,8 ekotec jakopää.
3
193
Vastaukset
- tuntun1
tunnistin rikki siinä jakopäässä
vaihda se niin pelaa - vectra nolla nolla
mitähän tunnistinta tarkoitat? jos nokka-akselin tai kampiakselin tunnistinta tarkoitat niin kumpikaan niistä ei oireile noin. ettei olisi joku ilma letku jäänyt löysälle tai kokonaan irti? tosin eihän tuossa tarvii kun ilmanputsari kotelo irroittaa että pääsee jakopäähän käsiksi ellei mitää muuta touhua samalla. kai muistit pyöritellä konetta muutaman kierroksen sen jälkeen kun olit jaon laittanut kohdalle ja sen jälkeen tarkistit että pysy siinä?
ja vaihdoitko tosiaan pelkän hihnan vai laitoitko samalla uuden vesipumpun? - putputput
homma jo hoidossa,hampaanhan se oli pielessä vaikka kuin näytti aluks et on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056