; )
Nikkaroi kätevä pieni vesiturbiini muovisista Mehukatti-pulloista, leikkaa yksi pullo kierteellä auki ja liimaa se muoviliimalla kierteelle toisen mehupullon sisälle, leikkaa sitten alapää pois päällypullosta, ja jätä korkkiruuvikierre toiseen päähän.
Saat ripustettua vaivattomasti tällaisen mini-vesiturbiinin kylppärisi suihkun tai kraanan alle.
Sitten seuraa mukavin vaihe ( ;
Kun yhdistät piuhat turbiinista joko akkulaturiin tai suoraan eteisen sähkötauluun, sähkölaskusi pienenee huomattavasti, tai jopa kokonaan.
; )
Säästä rahaa ( : vuokrakämpässä 1)
1
273
Vastaukset
- pideeookoo
Täh? en tajunnu täysin tätä vinkkiä,mutta mulla on parempi.
Vettä saat säästettyä kun vaihdat suihkukapulasi sellaiseen josta vedentulo lakkaa kun lasket sen kädestäsi. Ns pidee-suihku.
Itse vaihdan aina sellaisen ja vettä säästyy kun et purista kahvaa koko aikaa.
Kumma kyllä vuokranantaja vaihtoi tyyliseni suihkukapulan sellaiseen,jossa vesi valuu koko ajan,ellet sammuta hanoista...
No,minäpä vaihdoin takaisin kapulaan,josta vedentulo lakkaa kun sen laskee kädestään ja vettä säästyy kun hana ei valu koko aikaa suihkussa ollessa.
Hanoista kun en jaksa käännellä.Pidee-mallinen suihkukapula on helpompi.Ja sopii paremmin tällaiselle käsivammaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143