Kyselisin sellaista että tuliko muille syyhyhoidon jälkeen vielä uusia näppyjä ihoon?? vai kutisivatko vain ne samat vanhat näpyt.
Meinaan mulla on tullut uusia näppyjä vaikka laitoin hoidoin kaksi päivää sitten. Nix voidetta käytin. Kun kaikissa palstoissa vaan sanotaan että KUTINA voi jatkua. mutta eipuhuta näpyistä mitään :/
Syyhy hoidon jälkeen
jjennuuu
1
901
Vastaukset
- Entinen syyhyläinen
Samat vanhat siellä todennäköisesti kutiaa. Itsellä meni yli puoli vuotta, kunnes kutina lakkasi täysin (aina kun syyhyä ajatteli, niin alkoi kutiamaan joka paikka :D). Liekö mennyt niin kauan, kunnes iho oli kokonaan päässyt eroon punkinjäänteistä?
Ne näpythän on sellaisia punkkien koteja, missä ne asustaa, lisääntyy, kakkii jne, joten eivät ne ihan heti laskeudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244