Best Western Ban Ao Nang Resort

teija202

Eli tää on se ns. "päätien" varressa oleva hotelli. En tarkoita Spa&Resortia, joka on pikkasen sivumpana.

Kiinnostais siis tietää tästä Ban Resortista. Olisko joitakuita ketkä olis käyny viimeisen vuoden aikana. Jostain luin, että hotellia uudistettu osittain vuonna 2011. Onkohan kellä tietämystä mitä tää pitää sisällään? Jostain arvosteluista luin, että kylppärit kehnossa kunnossa (vanhoja kirjoituksia) eli onkohan niille tehty mitään?

Onko suosituksia mistä rakennuksesta kannattaa pyytää huone? Onko esim. joku rakennus uudempi tms.? Entä parvekkeiden suunta? Onko kaikki sisäpihalle eli altaalle vai osa "pusikkoon"?

6

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koh Chang

      Terve,

      Majoituimme hotellissa 2010.Ensimmäinen huone oli uima-altaan takana sijaitsevassa rakennuksessa,parveke kohti rinnettä ja viidakkoa.
      Huone pahasti homeessa, jota ei huomannut kun saapui alkuyöstä väsyneenä pitkän matkustamisen jölkeen,
      Aamulla astmalapsi oli jo vakavasti sairas.

      Ko. rakennuksessa epäterve haju,epäilen että useat huoneet ovat samassa kunnossa.

      Sain aamulla vaihdettua huoneen uima-altaan vieressä olevaan rakennukseen.II-kerros, parveke uima-altaalle.Huone siisti ja terve.

      Jos menet tähän hotelliin suosittelen huoneita jotka ovat uima-altaalle joko rakennuksessa jossa respa tai rakennuksessa jossa aamiaisravintola.

      Itse menisin uudestaan tähän hotelliin vain jos saisin huoneen ko. rakennuksista.

      Hotellin sijainti on hyvä.

    • Jonsku

      Olemme menossa myös sinne maaliskuussa, ja lisää vastauksia olisi kiva lukea. Etukäteen olen jo pyytänyt huonetta altaalle päin, toivotaan että sen saamme.

      • Matkalainen Ville

        Maaliskuussa kans menossa, taas... Oltiin samassa hotellissa tänä vuonna maaliskuussa ja ens keväänä siis uusiks! Hintalaatu ratkaisi, hotelli on perustasoa mutta kun huomioi hinnan niin erittäin hyvä... Meillä oli huone todella siisti, kylppärin kaivo ei vetänyt kunnolla ja veden painekin heikko, tosin näin varmaan joka paikassa... Meille ei sillä huoneella ollut suurta merkitystä, siellä vain käytiin nukkumassa, parveke oli jo mainittuun rinteeseen päin... Aamiainen kattava, pärjäs pitkälle päivään... Altaan vesi törkeän kuumaa, ei vilvoita yhtään =D Respa toimi moitteetta ja kaupatkin kaikki ihan vieressä pesupalveluita myöden... Krabi on mahtava paikka, haluttiin ehdottomasti takas ja kun kerran oli hyväks havaittu hotelli niin sinne siis... Reisusta on ylimalkainen kieliposkella kirjoitettu blogi kuvineen rossa.kuvat.fi ja sieltä blogi sivua pläräämällä löytyy! Oispa jo maaliskuu!


      • Pasi.
        Matkalainen Ville kirjoitti:

        Maaliskuussa kans menossa, taas... Oltiin samassa hotellissa tänä vuonna maaliskuussa ja ens keväänä siis uusiks! Hintalaatu ratkaisi, hotelli on perustasoa mutta kun huomioi hinnan niin erittäin hyvä... Meillä oli huone todella siisti, kylppärin kaivo ei vetänyt kunnolla ja veden painekin heikko, tosin näin varmaan joka paikassa... Meille ei sillä huoneella ollut suurta merkitystä, siellä vain käytiin nukkumassa, parveke oli jo mainittuun rinteeseen päin... Aamiainen kattava, pärjäs pitkälle päivään... Altaan vesi törkeän kuumaa, ei vilvoita yhtään =D Respa toimi moitteetta ja kaupatkin kaikki ihan vieressä pesupalveluita myöden... Krabi on mahtava paikka, haluttiin ehdottomasti takas ja kun kerran oli hyväks havaittu hotelli niin sinne siis... Reisusta on ylimalkainen kieliposkella kirjoitettu blogi kuvineen rossa.kuvat.fi ja sieltä blogi sivua pläräämällä löytyy! Oispa jo maaliskuu!

        Ilmeisesti sama hotelli, kuin mulla Joulukuussa 2012. Mukava henkilökunta. Vieressä kylpylä, jossa sai auringon pahasti polttaman ihon viikossa kuntoon.

        Tutustuitko Mr. Reed:iin? (Lausuttiin: Mr Riid.) Hauska heppu. Päivystää juuri tämän hotelli portailla. On noin 60 vuotias mies. Polttaa todella paljon tupakkaa. Joten tupakkayskä on todella paha. Tutustuin häneen silloin 2012 Joulukuussa. Loman aikana annoin hänelle rasiallisen Tervaleijona-kurkkupastilleja. Piti niistä kovasti. Ne helpottivat hänen yskäänsä. Viimeisenä iltana hän kysyä minulta, että onko minulla lisää lääkettä. Tarkoitti siis Tervaleijonia. No, minä juoksin heti hakemaan hotellihuoneesta viimeiset 3 rasiaa Tervaleijonia. Lupasin, että kun pääsen Suomeen, niin lähetän hänelle niitä paketillisen.

        Tässä olis teille Ao Nang:iin matkaaville pikku vinkki: Ostakaa Suomesta lähtiessänne Tervaleijonia mukaanne. Jos tapaatte Mr Reedin, niin antakaa niitä hänelle. Mies todennaköisesti ilahtuu. Mitätahansa tarvitsette, mutta ette löydä, niin kysykää Mr Reed:iltä. Hän kyllä järjestää. Jos Mr Reed ei ole paikalla, niin hänen adjutanttinsa todennäköisesti on. Mr Reed:in adjutantti on sellanen rastapää.


      • Pasi.
        Pasi. kirjoitti:

        Ilmeisesti sama hotelli, kuin mulla Joulukuussa 2012. Mukava henkilökunta. Vieressä kylpylä, jossa sai auringon pahasti polttaman ihon viikossa kuntoon.

        Tutustuitko Mr. Reed:iin? (Lausuttiin: Mr Riid.) Hauska heppu. Päivystää juuri tämän hotelli portailla. On noin 60 vuotias mies. Polttaa todella paljon tupakkaa. Joten tupakkayskä on todella paha. Tutustuin häneen silloin 2012 Joulukuussa. Loman aikana annoin hänelle rasiallisen Tervaleijona-kurkkupastilleja. Piti niistä kovasti. Ne helpottivat hänen yskäänsä. Viimeisenä iltana hän kysyä minulta, että onko minulla lisää lääkettä. Tarkoitti siis Tervaleijonia. No, minä juoksin heti hakemaan hotellihuoneesta viimeiset 3 rasiaa Tervaleijonia. Lupasin, että kun pääsen Suomeen, niin lähetän hänelle niitä paketillisen.

        Tässä olis teille Ao Nang:iin matkaaville pikku vinkki: Ostakaa Suomesta lähtiessänne Tervaleijonia mukaanne. Jos tapaatte Mr Reedin, niin antakaa niitä hänelle. Mies todennaköisesti ilahtuu. Mitätahansa tarvitsette, mutta ette löydä, niin kysykää Mr Reed:iltä. Hän kyllä järjestää. Jos Mr Reed ei ole paikalla, niin hänen adjutanttinsa todennäköisesti on. Mr Reed:in adjutantti on sellanen rastapää.

        Ainiin... Mr Reed on kai jonkinlainen kyläpäällikkö. Ainakin minä, ja siskoni perhe saimme sellaisen käsityksen. Hänellä tuntui olevan johto käsissään.


    • Ihan hyvä

      Viikolla tulin, kolme viikkoa olin ja hyvällä paineella tuli kuumaa ja kylmää vettä suihkusta ja vielä hyvin meni poiskin.
      Huone viidakon puolella ja tarkistin ilmastointikoneen suodattimen , mulla oli ihan puhdas .Kannatta ottaa avain irti sähköavaimesta ja pitää tuuletus päällä kun pois
      niin on kuivaa ja öisin ei tarvitse pitää tuuletusta päällä.
      Huone kannattaa pyytää islamilaisten puolelta jos rauhasta tykkää ja on ITSE
      meluamaton persoona.Humalaiset f konsernin asiakkaat on välillä aika tööt.
      Jouduin useasti pyytämään respan porukkaa hiljentämään huutavat ruotsalaiset ja
      taisi joukossa olla tanskalaistakin häirikköä.
      Halvimmillaan saa jotain 15€ huoneen, aamiaista ei kannata ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe