Löytyisikö Skodalle virallista huoltoa pääkaupunkiseudulla, Metro-Auton (Kehä III) ja Helkaman (Espoon Keskus) lisäksi. Nuo kun eivät vastaa sähköpostiin tai verkon yli tehtyihin huoltopyyntöihin. Puhelimeenhan noissa ei vastata lainkaan.
Skodan huolto PK-seutu
12
1611
Vastaukset
- Skodillac
Muistaakseni näissä on myös Skodan merkkihuolto:
Veljekset Laakkonen Oy (Konala, Hki)
Stockmann Auto (Lauttasaari, Hki)
Kokemuksia ei vielä ole kerrottavaksi. - ainbakin toistaiseksi ...
Noita kumpaakin mainittua olen kyllä käyttänyt ja on niissä puhelimeen näihin asti vastattu! Työnjohtajien kanssa olen joskus jutellut ja huoltopyynnöt on kyllä ihan hyvin puhelimella saanut varatuksi, samoin lisätyöt.
Työn laatua en osaa mennä moittimaan, vaikka Metro-Autossa olen kyllä joskus joutunut käymään saman vian takia toistamiseenkin. - Aga
soita mäkelänautoon järvenpää... palvelupelaa ja ei tarvii uudestaan mennä saman vian takia, ei sillä että olis ollut vikaa vaan huollot tehty siellä...
- Samu
...Mäkelällä huollot ok, mutta omat kokemukset mm. kolarikorjauksesta ja koukun asennuksesta eivät tue väittämää. Palvelu on ystävällistä, mutta ei se yksin riitä.
- Felix
Kolmannella yrittämällä vastattiin Larun huollosta, joten sinne siis.
Kiitos vihjeestä, ko. huolto on lähellä työpaikkaa enkä tiennyt siellä olevan enää huoltoa. Aikoinaanhan siellä oli jopa Skodan myynti.- Bobo
Leppäsuon huolto
- autokeskus
Autokeskus on aloittanut 1.6. alkaen uutena SKODA-myyjänä ja merkkihuoltona. Autokeskus Airport on Silvastintiellä Vantaalla kauppakeskus Jumbon vieressä.
- autokeskus
www.autokeskus.fi/skoda
- Yeti-mies
Eikös ne viralliset huollot löydy suoraan skodan nettisivuilta ?
Sieltä olen ainakin itse ne löytänyt.
Helkama on tukku, eli maahantuoja ja siellä ei ole huoltoa.
Konalassa ja Lauttasaaressa ei ainakaan ole skoda-huoltoja. - Vautsi
Hitsi, kuinka jännää. Avuttomat Skodapojat taas asialla. Noin yleinen rimpula ja kyselette TÄÄLTÄ ohjeita huoltoon.
- Ja suakin jännittää.
Huitsi, miten älykäs kikkare suoraan trollipitsun suusta. Mistä noin fiksu kaveri löytyikin.
Eikös myös Fixus huolto tee kaikkiin merkkeihin huollot ja nimenomaan niin että takuut säilyy ja huolto-ohjelma on mikä pitääkin merkkikohtasesti?
Itsellä ei kyllä ole kokemusta ks huollosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681