Millä supistajalla uskaltaa/voi ampua täyteisiä, kyse sellaisista täyteisistä joissa ilmarihlat eli onko ne niitä brenneke-tyyppisiä..öööö..en oikein tiedä näitä vaikka vyössäni niitä kantanut jo pari vuosikymmentä, välillä niitä takonut lahopökkelöihin ja uusia tilalle ostanut, olen ampunut niitä aina sylinterisupistuksella mutta voiko ampua tiukemmillakin, itse ajattelisin että vielä neljäsosasupistuksella voi täräyttää ilman asevaurioita, entäpäs voiko ampua puolisuppealla tai täyssuppealla??
Kysymys täyteisistä?
8
270
Vastaukset
- ampu tulee
brenneke-tyyppisiä.huoleti millä supparilla vuan
- tuuman***ei mahdu pu
Kiitos vastauksesta, sitä vähän itsekin veikkailin mutta en ole arvannut mennä kokeilemaan, purin yhden ja mittailin lyijymurikan halkaisijaa ja veikkailin juuri sitä että ne ilmarihlat ehkä antavat periksi niin paljon että vaikka täyssuppeasta läpi puhaltaa niin vaurioita ei synny aseelle eikä ampujalle, kohteesta ei sitten tiedäkään kuin käy..pyy sillä ainakin kuolis..luultavasti.
- sdfghjkl
brenneke-tyyppinen on todella hyvä ja tarkka slug lupaavat 100m saakka tarkat laukaukset.. tosin hiukka parempia ,kun jyvä,,se normaali haulikossa... tarvitaan esim aim-point..on toki muitakin
- rgfre
Mikäs se tällainen jossa muovikuorien sisällä ikän kuin iso kaliiperinen luoti??
- dikkalogga
oon ampunu just noilla täyteläisillä tikka lokalla 100m 25cm läjän 5 kuulalla tähtäin aimpoint lisänä lasersight kiitos ja näkemiin
Olen nyt testannut s&b sport slugia ja rotikan brenekkiä amet 50m ja sellaista 6cm kasaa tulee kolmella laukauksella, aseena on remingtonin 887 nitro mag supparina puolikas tähtäimenä on venäläinen punapiste.. Kun kerkiää niin pitää ampua vielä 75metriin ja liikkuvaa.
- sarana55
parhaan saat kun vuolet itse akunnavasta.
- minimagnum
ja valuttaa haulien sekaan kynttilää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857