Kirjotin vähän aikaa sitten samasta aiheesta ja sain kiitettävästi vastauksia mutta soittelin Uodille niin se kyllä pyys AIVAN kohtuuttoman hinnan...Niin eli todella hyviä talourikosasianajajia mutta minkä valtio maksaa (törkeissä rikosnimikeissä) koska Uoti ottaa yksityiseltä.
Mites tuo Zacharias Sundström ? Hänhän on kuitenkin erotettu asianajaja liitosta niin eikö se laske hintaa? :o
Mitä Ilkka Pitkäsestä?
Sillä poliisi suositteli jotain nobody tyyppiä syytetylle enkä usko että on viisasta ottaa suosituksia poliiseilta.
Kiitos vastuksista jo etukäteen :)
Talousrikosasianajajia hyviä
15
110
Vastaukset
- avuton
Niin ja mites tuo lampela ? Eihän se talousrikoksissa pärjää kun sehän on "yleisasianajaja"??
Sori taas tästä aiheesta olen vain toodella stressaantunut :) - talousrikosasianajo
- se kyllä pyys AIVAN kohtuuttoman hinnan
Ei sinä mistään talousrikoksesta ole syytteessä vaan valottomalla mopolla ajosta - Istumaan pääset
Talousrikosasioissa käytetään Kouvolan hovioikeuden laatimaa listaa.
Tämä lista tosin koskee veroasioita.
Ihan sama kuka sua puolustaa vaikka vain sinä itse,..
Alle 500 th pimitettyjä veroja ehdollista, jollei kuittikauppaa tai muita rikoksia.
Alle milli 2 vuotta istumista, josta istut avovankilassa ½, eli 6 kuukautta avovankilassa ja 6 kk pantavapaudessa.
2 miljoonaa 3 vuotta, 3 miljoonaa 4 vuotta, 4 miljoonaa 5 vuotta, maksimi 7 vuotta vaikka kävisit kuittikauppaa ja veisin mummolta tekohampaat lisäksi.- avuton
Mitä jos on 1milli ja olet sivutekijä mutta 2 päätekijää yrittävät laittaa sen sun päälle ja poliisi on sama mieltä? Taustaa samasta aiheesta on siis mutta kauan sitten.
- avuton
avuton kirjoitti:
Mitä jos on 1milli ja olet sivutekijä mutta 2 päätekijää yrittävät laittaa sen sun päälle ja poliisi on sama mieltä? Taustaa samasta aiheesta on siis mutta kauan sitten.
ja on tehty kuittikauppaa
- 2:13:23
Sinä et ole soittanut Kari Uotille, sillä hän ei ole kallis ja tekee myös julkisia oikeusaputöitä.
Lopeta siis pelleilysi.- avuton
Soitin juuri ja 10 000-20 000 jansiin on vaan oikeudenkäynnit
- Ota ihmeessä
avuton kirjoitti:
Soitin juuri ja 10 000-20 000 jansiin on vaan oikeudenkäynnit
Se ei ole huono hinta. Minä maksoin yli 30 000 euroa kulut liikevaihto-v
- avuton
Mutta ei mulla ole tuollaisia rahoja :D Etukäteismaksu on mitä pystyn maksamaan enmä ny mikään yrityksne johtaja oo ja tää tapaus ei koske mua vaan miestäni , eikö mikään voi korvata niinkuin törkeissä tapaukissa valtio maksaa? edes osan?
- Harmaaksi menee
Olet siis köyhä.
Silloin sinun pitää mennä oikeusaputoimistoon.
Pitää kelvata ihan tavallinen lakimies koska sinulla ole vara maksaa huippua. Et sinä saa renaulin hinnalla mersedestä.
Mitä asiasi koskee kuttikauppojako ?
- avuton
kuittikauppoja, törkeä rahanpesu(1 milli), verpotes, kirjanpitorikos, törkeä kiskonta. Nämä kaikki miehelleni ja 2 pääepäiltyä nyt syssäsivät hänen päälleen kaiken ja pääsivät vapaaksi ja nyt haluan hänelle pätevän asianajajan joka voisi saada häet myös pois sillä mitä ymmärsin niin poliiseille käy se että häntä syytetään vaikka näin on väärin. Mikä asianajaja siis osaa tällaisen asian ja silti on kohtuuhintainen ?
Ajattelin myös otaa Uodin ja maksaa hänelle etukäteismaksun ja siinä se kunhan saa asiaan jotain järkeä- auts4
aika paha
- Perhetapaaminen
auts4 kirjoitti:
aika paha
Siis 3 syytettyä, miksi kaikkien lähdettävä istumaan, sovitte että hän ottaa kaikki niskoilleen ja istuu sen 5 vuotta. Muut maksaa hänelle 100 € päivä..
- avuton
Perhetapaaminen kirjoitti:
Siis 3 syytettyä, miksi kaikkien lähdettävä istumaan, sovitte että hän ottaa kaikki niskoilleen ja istuu sen 5 vuotta. Muut maksaa hänelle 100 € päivä..
Niin mutta muut ovat päätekijöitä. Tuo on selkärangatonta laittaa kaikki muun kaverin niskaan että pääsisi mistä aita on matalin. Sillä niitä ei syytetä melkein mistään vaikka ne tässä kaiken takana on. En usko tai toivo että hän 5 v saa. 2 ja lisät.
- repareppana
Näinhän Tää aina menee.
helppoo rahaa tarjolla,pistät vaan nimes näihin papereihin.....
ja nyt kun Pitäis vastata siitä että Se helppo raha kelpas!
ei oo fyffee ees lakimieheen,
kannattiko lähtee bulvaaniks
sillä muutamalla donalla,mitä niistä nimistä yleensä maksetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962