Huomenta kaikille!
Onko jollakin tietoa mitä maksaa alkuraskauden ultra yksityisellä turussa.
Esimerkiksi : Pulssi, Medisanor? Koitin hakea hinnastoa nettisivuilta mutta ei aukea mistään raskausajan UÄ. Pelkkä ylävatsan UÄ ja olkanivel UÄ näkyy :O
Kiitos etukäteen! Hintatieto mieluusti tältä vuodelta koska hinnat vaihtelee aikalailla ajan mukana.
Alkuraskauden ultra yksityisellä hinnasto Turku.
5
3809
Vastaukset
- Random.
VS-lääkäripalvelua on kehuttu, tosin sijaitsee Kaarinassa. Omavastuu 90e ar-ultrassa. Taitaa olla edullisin tällä
http://www.vslaakaripalvelu.fi
Itse olisin sinne mennyt, jos en olisi päässyt kunnalliseen ar-ultraan (erikoisempi tilanne, kierukasta huolimatta alkanut raskaus ja epäsäännöllinen kierto). - Random.
Medisonarin hinta 140e, löytyi nettisivulta ja Pulssiin soitto paikanpäälle niin saa tietää hinnan.
- erps
Mehiläisessä oon käyny ja käynti ultra maksaa about 140e, vähän riippuu lääkäristä niillä hiukan eri taksat
- ................
Suosittelen myös tuota vslääkäriä, kaksi kertaa käynyt.
- chellam
Varsinais-suomen lääkäripalvelu halvin, sitten turun gunekologikeskus ( oli ultra n. 50 e plus lääkärimaksu n. 80-90 e). Terveystalossa oli ultra 110 plus lääkärimaksu n. 90 e. Hinnat tältä vuodelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066