Olen 25-vuotias ja olen aina kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä. Kerran kun olin ulkomailla ja menin siellä erääseen pubiin niin en aluksi tiennyt että kyseessä oli homopaikka, istuttuaan hetken niin asia selkeni minulle. Olin ollut jonkin aikaa baarissa ja luokseni tuli noin 40 mies joka puhui huonosti englantia ja kysyi saanko istua seuraasi, sanoin istu vaan. Vähän aikaa juteltuaan mies totesi selvällä suomenkielellä että miksi täällä ei ole suomalaisia ja sanoin hänelle suomeksi että en tiedä. Hän yllättyi ja kerroin olevani suomalainen ja kun lähdin vessaan niin hän jäi odottamaan pöytään. Illan loppupuolella kun lähdin hotellille niin kuljimme yhtä matkaa ja mies asui samassa hotellissa mutta eri kerroksessa.
jatkanko???
Suomalaisia joka paikassa
14
4047
Vastaukset
- äläs kysele siellä
Vastahan pääsit alkuun. Jatka ihmeessä.
- ulkomaat
Päästyään hotellille mies ehdotti että menisimme hänen huoneeseen ottamaan yömyssyt , niin lähdimme huonetta kohti ja päästyään hissiin miehen käsi tarttui käteeni. Hississä mies alkoi hipelöimään minun peppua. Päästyämme hissistä kävelimme käsi kädessä hänen huoneeseen. Huoneen oven avattua mies astui ensin ja menin parvekkeelle ja ihailin maisemia. Mies oli sillä välin mennyt suihkuun ja kun hän tuli suihkusta huomasin että hänellä seisoi ja hän alkoi tekemään yömyssyä meille molemmille, pyyhe hieman paljastaen hänen jalkojen väliä. Otettuaan yömyssyt mies halusi suudella minua joten suostuin siihen ja samalla hänen toinen käsi hipelöi peppuani. Tunsin kuinka jalkojen välini alkoi heräämään ja niin huomasi mieskin ja alkoi availemaan farkkujani. Kun olin riisunut melkein alasti niin mies ehdotti että tulisinko hänen syliin ja ajattelin mikä ettei. Pyyhkeen alta paljastui noin 20 cm kulli joka seisoi komeasti.
- Anonyymi
Ja jälleen sarjassamme speden löpinöitä buaahaa
- hei hei mitäs nyt
Ei kai tää lopu ennen kuin edes alkaa..... Jatkoa, pliiis :)
- seksikästätouhua
Jatkoo?!
- Anonyymi
Ei hitossakaan jatkoo paskaa paketissa
- ulkomaat
Istuttuaan hänen syliin ja riisuttuani alushousut jalasta minulla seisoi kanssa. Mies halusi että saisi panna minua, hän oli ihana ja halusin itsekin häntä. Laitettuaan kondomin päälle hän alkoi laittaa rasvaa minun reiän ympärille ja ns.vahingossa sormi lipsahti sisään. Sen jälkeen hän ehdotti että menisimme sänkyyn ja hän tulisi takaantapäin. Tunsin kuinka hänen kulli työntyi rauhallisesti sisääni ja hetken kuluttua aloin tuntea että mieheltä tulee kohta, halusin että hän laukeaa minun sisään ja niin hän tekikin, se oli ihanaa. Aktin jälkeen menimme suihkuun ja hän halusi imeä minun kulliani. Minulla on 17 senttinen ja hän polvistui ja alkoi imeä kaluani ja hän samalla sanoin että minulta tulee ja hän halusi että laukean hänen kasvoille, tein niin. Suihkun jälkeen menimme makailemaan sängylle ja hän hiplaili ja halusi että jäisin hänen luokse yökylään ja minun oli pakko koska olin unohtanut hakea respasta avaimen kun olin niin onnen kukkuloilla. Yöllä kun heräsin huomasin että mies oli mennyt jonnekin mutta hän oli parvekkeella. Menin hänen seuraksi sinne ja hän kertoi että hän juuri eronnut ja että oli iloinen että oli tavannut minut. Annoin hänelle pusun ja tunsin hänen käden kädessäni.
- Anonyymi
Johdonmukaisuutta näihin fantasioihin. Jos laittaa kumin, niin ei silloin voi laueta sisään.
Kaunis tarina. Kiva että jatkoit aikoinaan.
Olen itsekkin seikkaulut ulkomailla homobaareissa. Suomalainen maine on vaikuttava. Pidämme kimppakivana olosta. Itsekkin luiskahdin luontevasti useampaakin kotibileisiin bottomin rooliin.- Anonyymi
Tämä homo se on kova jauhamaan paskaa
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O3r3J7
- Anonyymi
Kyllä reissussa on eka kerta paljon helpompi... Pitäisi tehdä taas Tallinnan risteily...
- Anonyymi
AHA !!!
- Anonyymi
Istuttiin vuosia sitten Frankfurtin lentoaseman baarissa ja vastakkaisessa pöydässä sattui tietenkin olemaan suomalainen nainen. Suomalaisista ei pääse eroon missään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864