Suomalaisia joka paikassa

ulkomaat

Olen 25-vuotias ja olen aina kiinnostunut 10-15 vuotta vanhemmista miehistä. Kerran kun olin ulkomailla ja menin siellä erääseen pubiin niin en aluksi tiennyt että kyseessä oli homopaikka, istuttuaan hetken niin asia selkeni minulle. Olin ollut jonkin aikaa baarissa ja luokseni tuli noin 40 mies joka puhui huonosti englantia ja kysyi saanko istua seuraasi, sanoin istu vaan. Vähän aikaa juteltuaan mies totesi selvällä suomenkielellä että miksi täällä ei ole suomalaisia ja sanoin hänelle suomeksi että en tiedä. Hän yllättyi ja kerroin olevani suomalainen ja kun lähdin vessaan niin hän jäi odottamaan pöytään. Illan loppupuolella kun lähdin hotellille niin kuljimme yhtä matkaa ja mies asui samassa hotellissa mutta eri kerroksessa.
jatkanko???

14

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläs kysele siellä

      Vastahan pääsit alkuun. Jatka ihmeessä.

    • ulkomaat

      Päästyään hotellille mies ehdotti että menisimme hänen huoneeseen ottamaan yömyssyt , niin lähdimme huonetta kohti ja päästyään hissiin miehen käsi tarttui käteeni. Hississä mies alkoi hipelöimään minun peppua. Päästyämme hissistä kävelimme käsi kädessä hänen huoneeseen. Huoneen oven avattua mies astui ensin ja menin parvekkeelle ja ihailin maisemia. Mies oli sillä välin mennyt suihkuun ja kun hän tuli suihkusta huomasin että hänellä seisoi ja hän alkoi tekemään yömyssyä meille molemmille, pyyhe hieman paljastaen hänen jalkojen väliä. Otettuaan yömyssyt mies halusi suudella minua joten suostuin siihen ja samalla hänen toinen käsi hipelöi peppuani. Tunsin kuinka jalkojen välini alkoi heräämään ja niin huomasi mieskin ja alkoi availemaan farkkujani. Kun olin riisunut melkein alasti niin mies ehdotti että tulisinko hänen syliin ja ajattelin mikä ettei. Pyyhkeen alta paljastui noin 20 cm kulli joka seisoi komeasti.

      • Anonyymi

        Ja jälleen sarjassamme speden löpinöitä buaahaa


    • hei hei mitäs nyt

      Ei kai tää lopu ennen kuin edes alkaa..... Jatkoa, pliiis :)

    • seksikästätouhua

      Jatkoo?!

      • Anonyymi

        Ei hitossakaan jatkoo paskaa paketissa


    • ulkomaat

      Istuttuaan hänen syliin ja riisuttuani alushousut jalasta minulla seisoi kanssa. Mies halusi että saisi panna minua, hän oli ihana ja halusin itsekin häntä. Laitettuaan kondomin päälle hän alkoi laittaa rasvaa minun reiän ympärille ja ns.vahingossa sormi lipsahti sisään. Sen jälkeen hän ehdotti että menisimme sänkyyn ja hän tulisi takaantapäin. Tunsin kuinka hänen kulli työntyi rauhallisesti sisääni ja hetken kuluttua aloin tuntea että mieheltä tulee kohta, halusin että hän laukeaa minun sisään ja niin hän tekikin, se oli ihanaa. Aktin jälkeen menimme suihkuun ja hän halusi imeä minun kulliani. Minulla on 17 senttinen ja hän polvistui ja alkoi imeä kaluani ja hän samalla sanoin että minulta tulee ja hän halusi että laukean hänen kasvoille, tein niin. Suihkun jälkeen menimme makailemaan sängylle ja hän hiplaili ja halusi että jäisin hänen luokse yökylään ja minun oli pakko koska olin unohtanut hakea respasta avaimen kun olin niin onnen kukkuloilla. Yöllä kun heräsin huomasin että mies oli mennyt jonnekin mutta hän oli parvekkeella. Menin hänen seuraksi sinne ja hän kertoi että hän juuri eronnut ja että oli iloinen että oli tavannut minut. Annoin hänelle pusun ja tunsin hänen käden kädessäni.

      • Anonyymi

        Johdonmukaisuutta näihin fantasioihin. Jos laittaa kumin, niin ei silloin voi laueta sisään.


    • Kaunis tarina. Kiva että jatkoit aikoinaan.
      Olen itsekkin seikkaulut ulkomailla homobaareissa. Suomalainen maine on vaikuttava. Pidämme kimppakivana olosta. Itsekkin luiskahdin luontevasti useampaakin kotibileisiin bottomin rooliin.

      • Anonyymi

        Tämä homo se on kova jauhamaan paskaa


    • Anonyymi

      Uu­si s­ek­­­siteatteri ava­­utu­­u Su­­ome­­en! Ku­tsu­mme kai­kk­­­i­­­. Ilmo­it­tau­­­tum­inen ryhmä­­­ämm­­e tä­­äl­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O3r3J7

    • Anonyymi

      Kyllä reissussa on eka kerta paljon helpompi... Pitäisi tehdä taas Tallinnan risteily...

    • Anonyymi

      AHA !!!

    • Anonyymi

      Istuttiin vuosia sitten Frankfurtin lentoaseman baarissa ja vastakkaisessa pöydässä sattui tietenkin olemaan suomalainen nainen. Suomalaisista ei pääse eroon missään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe