Esim. Alanyassa pärjää hyvin ainoastaan euroilla, miten on Istanbulissa? Olemme lähdössä sinne 2 viikon päästä.
Euroja Istanbulissa?
6
323
Vastaukset
- euro
Joo hyvin pärjää jos vaihdatte euronne ensin liiroiksi!
- Hattukukka
Eipä tulllut mieleenikään tarjota euroja maksuksi Istanbulissa. Ei kai junttiuttaan tarvitse ihan joka käänteessä osoittaa. Hyvä kauppias varmaan ottaa euroja, mutta ei suinkaan sinun voitoksesi.
- joo o
ei kai se hirveän hankalaa ole vaihtaa niitä euroja liiroiksi. halvemmalla pääset aivan varmasti ihan missä vaan kun maksat maan omalla valuutalla.
- honda70
Kiitoksia, sain vastaukset kysymykseeni. En ymmärrä miksi täällä pitää aina ihmisiä haukkua jotka esittävät kysymyksiä! Junttina en ole koskaan pitänyt itseäni. Ei ole hankalaa vaihtaa euroja liiroiksi, ajattelin vaan jos Istanbulissa on yhtä yleistä käyttää liiroja kun Turkin muissa turistikohteissa.
- laskuoppiavaan
En ymmärrä kyllä niitäkään, jotka turistikohteissa (esim. Alanya) eivät viitsi vaihtaa liiroja.
Siinä oikeasti häviää, koska eurohinnat ovat AINA korkeammat.
- Istanbul fan
Suomen valuutta on euron, Turkin valuutta on liira.
Eri asia naita kamalia turistirysia joissa saa lihapullia ja eurotkin kay, kokemattomille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162