Mistä sellaisen voi saada ja voiko sitä lukea netissä?
Mustasta Raamatusta
7
1544
Vastaukset
- Taikuri Tattinen
Sehän oli netissä pitkän aikaa, minulla olisi se kuvineen päivineen zip-filessä, mutta sanokaa joku paikka, jonne sen voi laittaa jakoon.
- VARO
Olet avaamassa tien henkivalloille ,jos otat mustan raamatun kotiisi.
On tietoa ,joissa henkivallat ovat heti sekoittaneet koko talon ja perheiden asiat kun joku on ottanut mustan raamatun taloon/perheeseen.
Minulla on itse tieto ko. asiasta!!!- Psykiatri
Miten näiden henkivaltojen hilluminen ilmenee kotonasi? Hukkuuko pesussa sukkia, onko aamuisin vaatteet lattialla vinksin vonksin, entä onko työkaluja usein hukassa, tai jotain muita esineitä katoaa kummallisesti sen jälkeen kun olet ne jonnekin kädestäsi jättänyt?
Onko vaimosi pamahtanut paksuksi vaikka käytätte ehkäisyä? Tulisikohan nyt varmuuden vuoksi syntyvä jälkeläinen huljutella kunnolla kastemaljassa?
Entä oletko havainnut muutoksia elämässäsi kun olet ottanut kotiisi tietokoneen, kännykän tai dvd-soittimen? Etkö? Miksi et? - Pelle Hermanni
"On tietoa ,joissa henkivallat ovat heti sekoittaneet koko talon ja perheiden asiat kun joku on ottanut mustan raamatun taloon/perheeseen"
Tahtoisin tietää tarkemmin:
- Milloin tapahtui
- Missä tapahtui
- Ketä oli paikalla
- Minkä ikäisiä he olivat
- Olivatko he tapahtumahetkellä todistamassa, vai oliko ko. asiat tapahtuneet sinä aikana, kun henkilö/henkilöt ovat olleet poissa kotoa?
- Oliko kenelläkään heistä psyykkisiä ongelmia?
- Olivatko he humalassa/päihteiden vaikutuksen alaisena (ennen kaikkea Kannabiksen)?
"Minulla on itse tieto ko. asiasta!!!"
Aika monella tuntuu olevan. Harva vain osaa koskaan kertoa tarkemmin kun asiasta kyselee. Siksi olisin kiitollinen, mikäli kertoisit hieman tarkemmin. Kiitos. - Johannes
Vai alkaa tapahtua kaikkea kummaa kun kotiin tuo Musta Raamatun. Kas kummaa, kun minun kotonani ei ole tapahtunut yhtään mitään. Minulla on englannin kielinen laitos Moos. 6.-7. kirjasta tietokoneella, eikä ole ko. kirjan avaaminen saanut mitään ihmeellistä aikaiseksi.
Ylipäätään Musta Raamattuun liitetään paljon sellaista taikauskoa jolla ei ole koko kirjan kanssa mitään tekemistä. Pelkkä kirjan avaaminen ei tee mitään ja loitsupuoli ei toimi ylipäätään ilman, että loitsut luetaan oikein ja hengessä ja vielä siten, että koko rituaali on oikein valmisteltu ja toteutettu.
Ylipäätään Musta Raamattu on juutalaisten keskuudessa syntynyt ja tulkittu kirja, jolla ei ole paljonkaan tekemistä Raamatun alkuperäisen kaanonin kanssa. Joissakin lähteissä mainitaan silti, että Moos. 6.-7. oli osa Raamattua aina keskiajalle saakka. Toisissa lähteissä väitetään, että koko moos. 6.-7. kirjoitettiin vasta keskiajalla. Joka tapauksessa kyseessä on Juutalaisten kirjoittama ja pienessä piirissä alunperin säilyttämä uskon opillinen kirja, jossa juutalainen oppi on käännetty päälaelleen.
Tosin, se mitä tulee Raamatun kaanoniin, niin Raamatusta on poistettu paljonkin tavaraa pääasiassa Nicean kirkolliskokouksen yhteydessä. Mm. Barnabaan evankeliumista on kiistelty, se on saattanut olla osa Raamattua tai sitten kyseessä on taitavasti rustattu väärennös. - PeaceInDarkness
Psykiatri kirjoitti:
Miten näiden henkivaltojen hilluminen ilmenee kotonasi? Hukkuuko pesussa sukkia, onko aamuisin vaatteet lattialla vinksin vonksin, entä onko työkaluja usein hukassa, tai jotain muita esineitä katoaa kummallisesti sen jälkeen kun olet ne jonnekin kädestäsi jättänyt?
Onko vaimosi pamahtanut paksuksi vaikka käytätte ehkäisyä? Tulisikohan nyt varmuuden vuoksi syntyvä jälkeläinen huljutella kunnolla kastemaljassa?
Entä oletko havainnut muutoksia elämässäsi kun olet ottanut kotiisi tietokoneen, kännykän tai dvd-soittimen? Etkö? Miksi et?Mulla täyttyy tiskiallas nykyään pirun nopeesti ja joskus en löydä avaimia heti, kun pitäis lähteä ulos. Ovatko nämä asiat vain yhteensattumia vai pitäisikö luopua mustastaraamatusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982