Mustasta Raamatusta

Just me

Mistä sellaisen voi saada ja voiko sitä lukea netissä?

7

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuri Tattinen

      Sehän oli netissä pitkän aikaa, minulla olisi se kuvineen päivineen zip-filessä, mutta sanokaa joku paikka, jonne sen voi laittaa jakoon.

    • VARO

      Olet avaamassa tien henkivalloille ,jos otat mustan raamatun kotiisi.

      On tietoa ,joissa henkivallat ovat heti sekoittaneet koko talon ja perheiden asiat kun joku on ottanut mustan raamatun taloon/perheeseen.

      Minulla on itse tieto ko. asiasta!!!

      • Psykiatri

        Miten näiden henkivaltojen hilluminen ilmenee kotonasi? Hukkuuko pesussa sukkia, onko aamuisin vaatteet lattialla vinksin vonksin, entä onko työkaluja usein hukassa, tai jotain muita esineitä katoaa kummallisesti sen jälkeen kun olet ne jonnekin kädestäsi jättänyt?

        Onko vaimosi pamahtanut paksuksi vaikka käytätte ehkäisyä? Tulisikohan nyt varmuuden vuoksi syntyvä jälkeläinen huljutella kunnolla kastemaljassa?

        Entä oletko havainnut muutoksia elämässäsi kun olet ottanut kotiisi tietokoneen, kännykän tai dvd-soittimen? Etkö? Miksi et?


      • Pelle Hermanni

        "On tietoa ,joissa henkivallat ovat heti sekoittaneet koko talon ja perheiden asiat kun joku on ottanut mustan raamatun taloon/perheeseen"

        Tahtoisin tietää tarkemmin:
        - Milloin tapahtui
        - Missä tapahtui
        - Ketä oli paikalla
        - Minkä ikäisiä he olivat
        - Olivatko he tapahtumahetkellä todistamassa, vai oliko ko. asiat tapahtuneet sinä aikana, kun henkilö/henkilöt ovat olleet poissa kotoa?
        - Oliko kenelläkään heistä psyykkisiä ongelmia?
        - Olivatko he humalassa/päihteiden vaikutuksen alaisena (ennen kaikkea Kannabiksen)?


        "Minulla on itse tieto ko. asiasta!!!"

        Aika monella tuntuu olevan. Harva vain osaa koskaan kertoa tarkemmin kun asiasta kyselee. Siksi olisin kiitollinen, mikäli kertoisit hieman tarkemmin. Kiitos.


      • Johannes

        Vai alkaa tapahtua kaikkea kummaa kun kotiin tuo Musta Raamatun. Kas kummaa, kun minun kotonani ei ole tapahtunut yhtään mitään. Minulla on englannin kielinen laitos Moos. 6.-7. kirjasta tietokoneella, eikä ole ko. kirjan avaaminen saanut mitään ihmeellistä aikaiseksi.

        Ylipäätään Musta Raamattuun liitetään paljon sellaista taikauskoa jolla ei ole koko kirjan kanssa mitään tekemistä. Pelkkä kirjan avaaminen ei tee mitään ja loitsupuoli ei toimi ylipäätään ilman, että loitsut luetaan oikein ja hengessä ja vielä siten, että koko rituaali on oikein valmisteltu ja toteutettu.

        Ylipäätään Musta Raamattu on juutalaisten keskuudessa syntynyt ja tulkittu kirja, jolla ei ole paljonkaan tekemistä Raamatun alkuperäisen kaanonin kanssa. Joissakin lähteissä mainitaan silti, että Moos. 6.-7. oli osa Raamattua aina keskiajalle saakka. Toisissa lähteissä väitetään, että koko moos. 6.-7. kirjoitettiin vasta keskiajalla. Joka tapauksessa kyseessä on Juutalaisten kirjoittama ja pienessä piirissä alunperin säilyttämä uskon opillinen kirja, jossa juutalainen oppi on käännetty päälaelleen.

        Tosin, se mitä tulee Raamatun kaanoniin, niin Raamatusta on poistettu paljonkin tavaraa pääasiassa Nicean kirkolliskokouksen yhteydessä. Mm. Barnabaan evankeliumista on kiistelty, se on saattanut olla osa Raamattua tai sitten kyseessä on taitavasti rustattu väärennös.


      • PeaceInDarkness
        Psykiatri kirjoitti:

        Miten näiden henkivaltojen hilluminen ilmenee kotonasi? Hukkuuko pesussa sukkia, onko aamuisin vaatteet lattialla vinksin vonksin, entä onko työkaluja usein hukassa, tai jotain muita esineitä katoaa kummallisesti sen jälkeen kun olet ne jonnekin kädestäsi jättänyt?

        Onko vaimosi pamahtanut paksuksi vaikka käytätte ehkäisyä? Tulisikohan nyt varmuuden vuoksi syntyvä jälkeläinen huljutella kunnolla kastemaljassa?

        Entä oletko havainnut muutoksia elämässäsi kun olet ottanut kotiisi tietokoneen, kännykän tai dvd-soittimen? Etkö? Miksi et?

        Mulla täyttyy tiskiallas nykyään pirun nopeesti ja joskus en löydä avaimia heti, kun pitäis lähteä ulos. Ovatko nämä asiat vain yhteensattumia vai pitäisikö luopua mustastaraamatusta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe