Näkökulmani näistä "uhjoojistan"

Pasi1977 HD

Olisko siitä pari kuukautta, kun Menin junalla järkestä helsinkiin. No oli ensin tarkoitus mennä kaverini kanssa suur-tapahtumaan narikkatorille, mutta menimme kumminkin ensin helsinkiläiseen baariin lasilliselle. Sielä oli muistaakseni 5-10 välillä näitä "katutappelijoita". Tunnistettiin ne lähinnä nahkaliiveistä ja huiveistaan. Leikkivät 90-lukua viissiin. Toivottavasti heräsivät 2013 vuoteen.

No tilattiin oluet normaalisti ja mentiin pöytään. Yksi niistä hemmoista tuli pummimaan multa tupakkaa (muut lähtivät ulos, en tiedä miksi). Sanoin, että en polta ja en heittäisi sinulle, vaikka polttaisin. No kaverin, joka polttaa oli tarjoamassa nortin, mutta otin sen kädestä sen askin ja pistin taskuun. Kuuluu: "Alatko heittää pari röökiä vai mitä täs pitää alkaa tekemään?" Kysyin, että mikä sun ongelmasi on mene niiden muiden kavereittes kanssa sinne pihalle, ihan varmana teistä jollain on sitä ikää ostaa tupakkaa, jos sulla ei ole.

No se sitten rupes uhkailemaan. "Mä vetäsen turpaan jos et anna". Siinä samassa kun se alko kaivaan taskua, otin sitä kiinni kädestä ja heitin lattiaan. Löin pari kertaa turpaan ja se makas siinä. No portsarihan sieltä tuli ja pyysi poistumaan puhelimen kanssa. Selvitin tilanteen. Ja jätkiä alkoi tulemaan sisään. Siinä samassa kävi mielessä, että pitääkö kaverinikin alkaa miettimään järkeviä-liikkeitä, näiden pellejen tajunnan virkistämiseksi.

No portsari näytti kännykkää ja karjaisi niille, että ulos ja heti! Tai soitan poliisit! No se jäi siihen ja me puoltuntia varmuuden varaksi odoteltiin siinä kapakassa, sitten lähdettiin. Siis vaan pisti näin jälkikäteen ja silloinkin miettimään, että mitä perkeleen luusereita noi on? Nää on just näitä kaksvitos-pellejä, jotka nyt on saanneet ostettua (kaikki) oikeen liivit ja huivit ja ovat vaatteidensa takia koviksia. Tämäkin kaveri tuntui melko luikulta, isin pojalta joka on karkumatkalla kotoa. Menisivät oikeisiin jengeihin. Helvetin enkelit yms. Säälittävää toi ihmisten "pelottelu" ja nysvääminen tuolla kulmilla. Kaikki ei väärinkäsittäjät vaan ei ymmärrä, että ei noissa oo mitään pelättävää, nauramista vain. No 10 vs 2 olis ollut eri asia, mutta luulen että ei vaikea homma.

Olen itse nyrkkeillyt toistakymmentä vuotta ja muitakin harjoitellut. Ensin olin jo mielessäni sitä mieltä, että pitäiskö poistua ja antaa se tupakka, pari vai alkaa opettamaan. No opetus voitti nyt. Mielipiteeni noista kangsterikoviksista ja feikki-jengiläisistä on, että lukkojen taakke vaan!

4

200

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timbba

Eikä onko ne sortunu noin alas?? Meina mä ite asun hesas ja joteki tiiä nää jäpydit... joutava päiväsii uhoojii, joist oikeest ei oo mihkää. Hyvävaa et annoit isä käestä. Säälittävint uhoomist on just toi "heitä vittu rööki tai sä saat turpaan"-meiningi. Matkivatko ne roques-galleriaa, helvetin-enkeleitä vai mitä vittua saatana?? Tautisii paskoi voisivat mennä iha suosiol viel sinne hiekkalaatikolle, niin ei "normaalit, kunnon ihmiset" naurais enään noille.:))

• fdsaeaaxc

Hmm... Eli odotappas nyt hetkinen, kirjoitat palstalle ja valitat uhoajista, samalla kuitenkin kertoen kuinka vedit jotakuta turpaan, ainakin unelmissasi, ja uhoat kuinka uskot 10 v 2 tilanteenkin hoituvan. Tämän lisäksi vielä provosoit itse tapahtunutta tappelua mahdollisimman paljon... Tsiisus sentään...

• 4376453643

Ei nyt ihan kaikkea kannata uskoa mitä täällä kirjoitetaan.

• Pasi1977 HD

Sinulle kirjoittaja:
      A) Mä valitan turhista mussuttajista, joista ei oo yhtään mihinkään.

B) On hyvinkin tavallista, että tollaiset 25-vuotiaat(tai nuoremmat) saa turpaansa helsingissä tolla käytöksellä. Nyt sai ilman "unelmia".

C) Varmasti säkin olisit voinut lyödä sitä parikertaa, mutta tuon sonnan kirjoittamisen jälkeen meni multa usko siihen totisesti. Ennakkoluuloinen

D) No en väitä ette se nyt onnistuisikaan (10vs2), vaan totesin, että saattaisi onnistua, kun tuon kaltaisista "feikkiuhoojista" on kyse. Leikkivät kovisjengiä, vaikka ovatkin vielä pentuja. Menisivät omaan jengiinsä.

E) En provosoi yhtään mitään. Kirjoitin vaan, kuinka säälittäviä nää "katutappelija" pojat on. Taidat olla aika uusavuton ja aivoton? Ootko lukenut sattumoisin ollenkaan tälläistä lehteä, kuin: HELSINGIN SANOMAT?? juntti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1124
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe